Odwiedzin 39364216
Dziś 2881
Środa 15 października 2025

Forum: Komputer i człowiek - Jak się nazywa taka usługa po szwedzku

Pokaż wpisy
AutorJak się nazywa taka usługa po szwedzku
asterna

Wpisów: 6
Od: 2025-02-22
2025-08-24 04:29
Cześć,

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć pod jakim hasłem szukać w wyszukiwarce po szwedzku usługi polegającej na tym, że zanoszę do warsztatu fizycznie dobry przedmiot jak smartfon, czy nawet deskę rozdzielczą z dużego auta z elektroniką po to, żeby został wyzerowany w niej procesor? Wiecie o co chodzi, sprzęt sprawny, ale celowo programuje się procesory w elektronice tak, żeby po krótkim przebiegu zaczęły się psuć. Moja ostatnia komórka nawet 2 lat nie dożyła. Ktoś mi wspominał, że jest trochę Polaków prowadzących takie usługi za bardzo przystępne ceny, ale nie wiem pod jakim zapytaniem szukać?
Jak sprawdzić firmę? Jestem tu nowa i zielona wciąż, czy można sprawdzić hmmm wiarygodność firmy po jej numerze podatkowym???
  Profil uzytkownika: asterna     
befsztyk

Wpisów: 958
Od: 2016-08-04
2025-08-24 13:58

Nie szukaj po szwedzku, tylko po polsku, usługa całkowicie nielegalna, robią to Polacy, a poszukaj sobie w dark web.
  Profil uzytkownika: befsztyk     
asterna

Wpisów: 6
Od: 2025-02-22
2025-08-24 19:06
Dzięki za podpowiedź, ale dalej nie wiem jaką frazę wpisać w wyszukiwarce, ktoś mógłby podpowiedzieć?

Tak, nielegalne, ale z drugiej strony, wiesz, ustawienie fabrycznie procesora tak, żeby się zepsuł po 2 latach użytkowania powinno być tak samo nielegalne. Producenci nie mają skrupułów wobec nas kupujących.
  Profil uzytkownika: asterna     
LukiPL

Wpisów: 77
Od: 2023-04-17
2025-08-28 15:32
Nie ma określenia na tę usługę, a jak jest to raczej po to żeby była zdefiniowana jako nielegalna. Nikt nie zaoferuje publicznie usługi zmiany numerów w samochodzie, telefonie czy konsoli do gier, bo jedyne wyjaśnienie takiej operacji jest takie że przedmiot jest kradziony.