Odwiedzin 39029344
Dziś 255
Wtorek 1 lipca 2025

Forum: Życie w Szwecji - Truck-kort raczej nie będzie dla mnie

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorTruck-kort raczej nie będzie dla mnie
MichaelN

Wpisów: 248
Od: 2018-07-24
2022-05-16 18:22
Cześć

Więc zamowiłem nauke uzywania trucka w firmie MGB Truck. Pojechałem i tam nauczuał jakisz muzulmanin ktory powiedzał ze jego matka była prawosławna a on uwaza ze Izrael powinien byc nazywany Palestyną. Więc terrorysta. Po tym wykładzie terrorystycznym, na przerwie jedno godzinnej, szybko zbojkotowałem cały ten biznes. Ale wcesniej zapłacilem 2495 koron szwedskich co jest duzo dla mnie, niestety, bo jestem Komvux studentem.

Jako przecziwdziałanie tej terrorystycznej polityki bojkotuje takze Facebooka, Instagrama, Vimeo i Whatsappa teraz, bo przeciesz to zydzi stoją za tymi biznesami co mają te strony a ja wole aby chrzecijanie odzyskali Ziemie Swiętą!
  Profil uzytkownika: MichaelN     
Poważny temat! Ten temat został oznaczony jako poważny. Oznacza to, że autor oczekuje poważnej dyskusji lub odpowiedzi na pytanie.
ag_b13

Wpisów: 537
Od: 2012-12-18
2022-05-16 21:07
Jesli chcesz bojkotowac kazdego niechrzescijanina to wroc na ten kurs i go skoncz. Pocwiczysz troche , moze znajdziesz nowa prace a za jakis czas wrocisz do firmy MGB Truck i wygryziesz tego nauczajacego muzulmanina z jego stanowiska. ....

Jesli zrezygnujesz z kursu bo ci sie nie podoba religia czy przynaleznosc polityczna nauczycieca to coz...jestes przegrany. Twoj znienawidzony muzulmanin ma nadal swoja prace a ty wywaliles 2000 korona i nie masz nic.
  Profil uzytkownika: ag_b13     
MichaelN

Wpisów: 248
Od: 2018-07-24
2022-05-22 08:27
Aha, tak myszlisz. Ja dzisiaj jade na ten kurs o 10:00 znowu aby nie stracic tych 2495 koron. Ale na przerwie nie bede socjalizowal z tym muzulmanem tylko wyjde do centrum Huddinge gdziesz.
  Profil uzytkownika: MichaelN     
ag_b13

Wpisów: 537
Od: 2012-12-18
2022-05-24 12:28