Odwiedzin 37801713
Dziś 2157
Czwartek 25 kwietnia 2024

 
 

Forum: Życie w Szwecji - Kontrola testów Covid od 28 grudnia 2021 r.

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorKontrola testów Covid od 28 grudnia 2021 r.
Grzegorz Kalmar


Wpisów: 8
Od: 2022-01-06
2022-01-06 16:36
Witam.
Jeżdżę do Szwecji od 13 lat kilka razy w roku w celach turystycznych, czasami zarobkowych, rodzinnych i ogólnie cieszę się, że mogę po raz kolejny odpocząć od Polski.
W związku z wprowadzeniem obowiązkowych testów przy przekroczeniu promowym granicy PL-SE, czy testy te są sprawdzane każdemu po przypłynięciu do Ystad promem? Czy to robione jest wyrywkowo? Kto to robi - celnicy czy Policja?
Dodam, że zdziwiłem się, bowiem Szwecja bardzo liberalny kraj pod względem Covida i obowiązek testów.
Jesteśmy zaszczepieni 3 dawkami, więc ryzyko minimalne, ale lepiej dmuchać na zimne.
  Profil uzytkownika: Grzegorz Kalmar     
Kontener


Wpisów: 333
Od: 2020-04-26
2022-01-06 20:02
skoro jesteście zaszczepieni to po co pytasz?
  Profil uzytkownika: Kontener     
mironka


Wpisów: 58
Od: 2003-07-05
2022-01-06 20:05
Niestety , mylisz się. Musicie zrobić sobie test w Polsce, z tłumaczeniem na język angielski. Zapłacić za to pieniądze. 130-220 zł na łebka w zależności od laboratorium. Wystarczy test antygenowy. Sprawdz,czy jest możliwość zrobienia testu na terminalu promowym przed wypłynięciem. Ja podróżuję StenaLine z Gdyni i oni akurat nie mają punktu wykonującego testy. Test nie może być starszy niz 48 godzin i chodzi tu o czas przekraczania granicy szwedzkiej. W każdym mieście jest teraz jakieś laboratorium robiące testy z tłumaczeniem na angielski. Szwecja wprowadziła te nowe zasady z powodu Omikrona.
  Profil uzytkownika: mironka     
alwa12


Wpisów: 12778
Od: 2015-08-26
2022-01-06 20:21
Grzegorz, jesli znasz j.szwedzki, to poczytaj jak jest
w Ystad

https://samnytt.se/tusenta ls-utlanningar-utan-negativa-covidtest-av visas-vid-granserna/