Autor | Problemy z PostNord |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 13:48 Macie też z nimi problemy?
Już 2 razy mnie załatwili - odesłali paczkę z powrotem bo nie zapłaciłem moms. Nigdy - jeśli chodzi o te konkretne paczki - nie dostałem powiadomienia- ani sms,ani list, ani mail.Złożyłem reklamację - to napisali własnie to, że nie zapłaciłem - mimo iż dostałem powiadomienie. A JA NIC NIE DOSTAŁEM - ŻADNEGO POWIADOMIENIA DO ZAPŁATY!
Ciągle sprawdzałem wszystko - nic nie było a u nich w trakingu wisiało że jest w urzędzie celnym.
Próbowałem sam na ich stronie zapłacić moms - wpisując id paczki. Nie ma takiej paczki wyświetlało.
Co z nimi zrobić? Można jakoś zażądać by wysłali kopie listów,sms,mailów - jeśli wysłali - bo ja nic nigdzie nie dostałem - a obserwowałem to.
|
| |
Poważny temat! Ten temat został oznaczony jako poważny. Oznacza to, że autor oczekuje poważnej dyskusji lub odpowiedzi na pytanie. |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 13:59 Przez nich to są straty finansowe- opłata za przesyłke - czasami za towar - bo sprzedawca uważa że to moja wina że nie odebrałem - i przede wszystkim czasu - nie dość że trzeba czekać na pierwszą przesyłkę - to trzeba zamawiać drugi raz - i znowu czekać.
Nawet zamiawiając towar z szweckiego sklepu - który gwarantował dostawę w ciągu 3 dni - dostałem po tygodniu. Sprawdzałem tracking i 3 dni leżała przesyłka w ich magazynie - Årsta. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:01 Przepraszam za - szweckiego - jak ktoś sie doczepi - jestem zdenerwowany. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:08 A myślałem że Szwecja to raj - przyjeżdżając kiedyś tutaj.Pod każdym względem. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:10 I pod każdym względem jest inaczej :-(( |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:11
 |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:14 I głównie zależymi na odpowiedziach na pierwsze posty. |
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 14:18 Zbigniew, nie dziwie sie ze jestes wnerwiony.
PostNord to dziwka-pijawka. U mnie w malej miescinie,
gdzie dwie ulice na krzyz, list idzie 5 do 7 dni-
w tej samej miescinie z jednaj ulicy na druga
- to jest paranoja, nie mowiac, ze paczka wyslana
do mnie z Polski, szla przez ponad 3 tygodnie.
Sledzilam droge paczki i w ciagu 2 dni od wyslania
wyladowala w Szwecji, do mnie trafila po 23 dniach
od wyladowania w Szwecji.
Szwedzka Poczta, byla jedna z najlepszych Poczt na
swiecie, ale jak Poczte zlikwidowano i przejela to
PostNord, to zmniejszono personel do minimum i teraz
mamy takie kwiatki.
Ja juz z nich nie korzystam, jak cos wysylam to
przez firme kurierska.
Pozdrawiam i zycze mocnych nerwow  |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 14:53 Ale ja często nie mogę wybrać innej opcji.
Można z nimi jakos powalczyć-typu- niech pokażą te powiadomienia które wysłali? - a ja ich nie dostałem? |
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 15:01 Jesli dostales zwrot paczki to nic dziwnego,
ze Ci sie wyswietla, ze nie ma Twojej przesylki.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym momsem,
przeciez w czasie nadania uiszczasz cala oplate.
Moze sa jakies inne procedury, np. przy nadawaniu
przesylek przez firme...nie wiem...
Uwazam, ze powinienes sie skontaktowac osobiscie,
na miejscu zazadac by Ci podali date kiedy wyslali
Ci powiadomienie o moms i dopiero wtedy pokazac
swoja strone mailowa i swoja strone z sms-ami
i udowodnic ze nic od nich nie dostales.
Jednoczesnie zagrozic ze slozysz skarge do szefa
zarzadu i powiadomisz prase, bo to nie pierwszy
raz Cie spotyka z ich strony. |
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 15:10 Tylko najpierw rozmawiaj spokojnie, a dopiero jak
beda krecic to zapisz godzine rozmowy i nazwisko
panienki z okienka i wtedy powiedz ze zawiadomisz
i zarzad i prase.
Mysle ze obejdzie sie bez tego i ze panienka z okienka
po polazaniu Twojej strony mailowej i braku powiadomien
z ich strony spusci z tonu.
Mimo calej techniki, zaden mail nie zastapi kontaktu
osobistego i spokojnej rozmowy wyjasniajacej. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 15:13 Ja nie piszę o nadaniu tylko o odbiorze - paczka została zwrócona do nadawcy po 1 miesiącu oczekiwania w urzędzie celnym. Jednocześnie nie dostałem powiadomienia do zapłaty momsu - w żaden sposób - jak pisałem.
Na ich stronie w trackingu paczka ciągle wisiała w urzędzie celnym.
Na ich stronie próba zapłaty moms według id wyświetlało że nie ma takiej paczki.
W końcu na ich trackingu napisano że paczkę wysłano z powrotem bo nie zapłaciłem momsu.
A JAK MIAŁEM GO ZAPŁACIĆ? |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 15:24 Następny potencjalny problem - paczka o id ++++ na stronie sklepu pokazuje tracking że paczka lest w szwecji od miesiąca.
Postnord pokazuje że takiej paczki nie ma.
CHOLERA! Znowu mi napiszą że nie zapłaciłem momsu?
I odeślą? |
| |
pati_sko

Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-09-23 15:26 Ja nie mialam do tej pory problemów z PostNord.
Małe zastrzeżenia, owszem.
Dwa razy nie przysłali mi avi- smsa.
No ale, mam aplikacje PostNord, i avi elektroniczne jest.
Nie musialam plakac z powodu braku smsa  |
| |
pati_sko

Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-09-23 15:27 A i wszystko przychodzi raczej na czas  |
| |
black sabbath

Wpisów: 9092 Od: 2012-06-16
| 2020-09-23 15:30 dostalem rachunek do zaplacenia 2 dni po ostatniej dacie ,zdarzylo mnie sie ze wyslalem list do usa a znaczek byl na szwecje to dostalem do zaplaty ta roznice + za sama fakture.jestem pewien ze duzo kombinuje tak samo jak to polacy robili w latach 80 roznoszac reklamy,,po prostu wyrzucali reklamy do smieci,moze i w tych wyrzuconych znajdzie sie jakis list? |
| |
pati_sko

Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-09-23 15:45 "Próbowałem sam na ich stronie zapłacić moms - wpisując id paczki"
Kontaktowales sie z kundservice?
Czy czekales do momentu az odeslali paczki?
|
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-23 16:07 Też mam tą appkę - i jak pisałem NIGDZIE żadnych powiadomień - więc nie rób ze mnie głupka.
Czy czekales do momentu az odeslali paczki?
Czasami powiadomienia o zapłaceniu momsu przychodzą po 2 tygodniach po dacie jaką pokazuje tracking - więc kiedy według ciebie mam pytać? |
| |
pati_sko

Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-09-23 17:27 "Czasami powiadomienia o zapłaceniu momsu przychodzą po 2 tygodniach po dacie jaką pokazuje tracking - więc kiedy według ciebie mam pytać?"
Jak widziales, ze paczka lezy na magazynie, i nic sie nie dzieje.
Mysle, ze to byl najlepszy moment.
Moja rada- nie trac czasu na szukanie kogos w podobnej sytuacji, tylko napisz skarge, reklamacje, cokolwiek.
I pisz co tam uwazasz za sluszne, i z czym sie nie zgadzasz.
Tylko bez zbednych emocji.
Bo w emocjach jak widac w poprzednim Twoim wpisie, doszukales sie, ze pani z poloniainfo chce zrobic z Ciebie glupka  |
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 20:57 A, to taka sprawa...chodzi o odeslanie zamowionej
przez Ciebie przesylki.
Zbigniew, wydrukuj strone z mejlami i sms-ami, jak
nie masz mozliwosci zrobienia tego w domu, to
w Komunie Ci wydrukuja, wystarczy ze pokazesz
telefon. Popros by Ci zrobilli w dwoch kopiach
z kazdego wydruku, jedna dla Ciebie.
I pisz skarge, wyslij poleconym-co kosztuje, lub
zanies osobiscie i kaz sobie pokwitowac.
Wlasciwie to ja bym zrobila wydruki w 3 egzemlarzach
jedne dla mnie, drugie dla punktu ktory tak Cie
potraktowal, a 3 z pismem skarzacym do huvudkontoret.
Powodzenia.
|
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 21:21 Nie machnij reka, tylko skarz do nich i do wyzszej instancji.
Wiesz dlaczego jest to potrzebne ?
PostNord, ich glowne szefy, obcinaja co i rusz godziny
pracy, przy czym personel sie nie zwieksza, za to
przybywa pracy personelowi i ledwo sie wyrabiaja-to raz.
A dwa, ze wielu pracownikow z doswiadczeniem rzuca
ta prace, bo przez ciecie godzin, czyli zmniejszanie
godzin pracy, nie zarabiaja na czapke sliwek, wiec
czesto zatrudniani sa zieloni w branzy pracownicy,
ktorzy nie obejmuja tej machiny, lub nawet nie bardzo
rozumieja po szwedzku.
Im wiecej skarg do huvudkonturet, to jest nadzieja,
ze cos z tym zrobia.
Nawet jak Ci nie odpowiedza na skarge w ciagu 14 dni,
to beda szukac kozla ofiarnego w punkcie pocztowym
gdzie doszlo do pomylki. Pracownicy beda sie bronic
ze sa przeladowani praca i potrzebuja resurser- moze
pomoze w przyszlosci ?
Zagroz szefom ze kopie skargi kierujesz takze do prasy
bo czujesz sie juz nie pierwszy raz traktowany jak
czlowiek som andra sortering. |
| |
alwa12

Wpisów: 13356 Od: 2015-08-26
| 2020-09-23 21:28 *huvudkontoret*
Do prasy tez bym wyslala, bo wtedy moze beda czuli
jakis bat na swoje tluste dupska, spasione kosztem
wlasnego personelu  |
| |
pati_sko

Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-09-25 06:30 Zbigniew, zrobiles juz reklamacje usług PostNord?
|
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 13:58 Brawo postnord - dzisiaj dostałem powiadomienie listowne o zapłacenie momsu
Paczkę odebrali 2020.09.19 - sprawdziłem na trackingu i sam zapłaciłem moms- kilka dni temu - według id.
Super szybko działa ten postnord - jeśli czeka się tylko na ich powiadomienia.
|
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 14:06 pati_sko - a co to da? Znowu dostanę odpowiedż z jakiegoś automatu który odpowiada każdemu tak samo?
Typu - dziękujemy za kontakt nasza firma ciągle pracuje nad polepszeniem usług dla naszych klientów bla bla bla. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 14:18 ONI na pewno mają też automat który też kasuje póżniej takie posty - inaczej nie potrafili by funkcjonować - dostając tego setki-tysiące? - każdego dnia. |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 14:19 Tak działają duże firmy! |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 14:21 I mają nas w d......ie! |
| |
zbigniew59

Wpisów: 354 Od: 2010-05-30
| 2020-09-29 14:27 To jest działanie typu - bo ja tak chcę - i co mi zrobisz? |
| |