Odwiedzin 37807549
Dziś 3873
Piątek 26 kwietnia 2024

 
 

Forum: Auto-Moto - Zabrane prawo jazdy za prędkość

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorZabrane prawo jazdy za prędkość
AgnieszkAP1976


Wpisów: 1
Od: 2020-04-22
2020-04-22 15:16
Witam, może ktoś mi jest w stanie pomóc. Jestem kierowcą ciężarówki i ponad miesiąc temu niedaleko od Karlskony przekroczyłam prędkość o 30 podobno. Podobno bo bylo tam ograniczenie do 40, a ja na wysokości znaku hamując miałam jeszcze 60. Panowie z fotoradarem zabrali mi prawo jazdy plus 3 tys. Koron, bo podobno była tam szkoła. W tym momencie mogę pracować tylko w Pl, ale jeżdżę bez blankietu i nie wiem co się dzieje z moim prawkiem. Nie wiem czy mam cierpliwie czekać czy gdzieś się dowiadywać, bo trochę długo to trwa, w dodatku nie wiem na jak długo mam zakaz. Z góry dziękuję za pomoc
  Profil uzytkownika: AgnieszkAP1976     
Poważny temat! Ten temat został oznaczony jako poważny. Oznacza to, że autor oczekuje poważnej dyskusji lub odpowiedzi na pytanie.
Ostatni Mohikanin


Wpisów: 436
Od: 2016-02-19
2020-04-22 16:28
Wytłumacz mi jedno jak ty mogłaś nie widzieć oznaczeń informujących o tym że wjeżdzasz na teren szkoły ???
  Profil uzytkownika: Ostatni Mohikanin     
nobody


Wpisów: 840
Od: 2011-05-18
2020-04-22 18:51
Obstawiam ze przyjdzie odpowiedz do okolo miesiaca czasu z ostrzeżeniem (czyli 1 miesiac bez prawka).O ile to bylo 30 km a nie 31.
  Profil uzytkownika: nobody     
nobody


Wpisów: 840
Od: 2011-05-18
2020-04-22 18:52
https://www.mestmotor.se/a utomotorsport/artiklar/nyheter/20151005/f ortkorning-boter-belopp-botesbelopp-straf f-indraget-korkort/
  Profil uzytkownika: nobody     
Anna ZM
Göteborg


Wpisów: 521
Od: 2011-10-25
2020-04-22 20:19