Odwiedzin 31637812
Dziś 1929
Poniedziałek 30 marca 2020

 
 

Forum: Na każdy temat - Polferries podaje zle informacje odnosnie zwrotu

 
 

Pokaż wpisy
AutorPolferries podaje zle informacje odnosnie zwrotu
krisbz
Stockholm


Wpisów: 691
Od: 2000-11-12
2020-03-24 12:47
Niestety jak zwykle problem z Polferries Ze wzgledu na Corona wirusa mozna odbukowac podroze i zwrot jest w 100% tak pisze na stronie Polferries i po polsku i po szwedzku. Jednak oni u siebie maja inne zasady. Informacja po szwedzku i po polsku jest jasna i bez zadnego "ale" Ich odpowiedz jednak jest taka ze zwrot za podroz do 30/4 zwracaja wszystko ale juz nie od 1/5 Sensu w tym nie ma zadnego ale jak to Polferries juz nie pierwszy raz oszukuja. Podobnie byl problem z Nova Star.
  Profil uzytkownika: krisbz     
black sabbath


Wpisów: 6939
Od: 2012-06-16
2020-03-24 12:51
dobra nauczka zeby zawsze sie ubezpieczyc(sam co prawda tez tego nierobie) ale jak jade gdzies indzie to zawsze
  Profil uzytkownika: black sabbath     
pati_sko


Wpisów: 7680
Od: 2006-05-15
2020-03-24 12:58
"odpowiedz jednak jest taka ze zwrot za podroz do 30/4 zwracaja wszystko ale juz nie od 1/5 Sensu w tym nie ma zadnego ale jak to Polferries juz nie pierwszy raz "


Sens jest, ale troszke trzeba pomyslec


Trzymam kciuki
  Profil uzytkownika: pati_sko     
Uwe
Alandy


Wpisów: 14692
Od: 2003-03-12
2020-03-24 13:34
[Wpis wykasowany przez Moderatora. Prosimy trzymać się tematu.]
  Profil uzytkownika: Uwe     
krisbz
Stockholm


Wpisów: 691
Od: 2000-11-12
2020-03-25 15:56
black sabbath: O ubezpieczeniu nigdy nie slyszalam bo i takiego Polferries nie ma a jedyne co maja to swoje kretynskie reguly. Walcze wlasnie z nimi i wedlug porad u prawnika cos jak konsumentverket to nie maja prawa karac ludzi 30% od sumy biletu. W dodatku ich informacja na stronie mowi co innego.
  Profil uzytkownika: krisbz     
black sabbath


Wpisów: 6939
Od: 2012-06-16
2020-03-25 16:26
https://polferries.se/faq/ viktig-information-till-dig-som-bokar-onl ine.html
  Profil uzytkownika: black sabbath     
pati_sko


Wpisów: 7680
Od: 2006-05-15
2020-03-25 17:01
"Warunkiem skorzystania z możliwości zwrotu biletu  jest zarejestrowanie rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży przewoźnika morskiego i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.  Wyjątek stanowią oferty specjalne, które nie podlegają zwrotowi.Dokonując  zwrotu, przewoźnik morski potrąca 30% opłaty netto za zakupioną usługę, jako opłatę manipulacyjną.

Zwrotu należności za usługę zakupiona  on-line  (po potrąceniu opłaty manipulacyjnej) następuje jedynie na rachunek karty, którą bilet został opłacony. W tym celu   prośbę dot.  chęci zwrotu  (całości lub części)  zakupionego biletu należy przesłać  na adres: zwroty@polferries.pl   podając następujące dane: imię, nazwisko, numer biletu oraz kontaktowy numer telefonu."



Jasno i wyraznie napisane na ich stronach.

Zapewne, zamawiajac bilet online zgadzasz sie na ich warunki.
Jak sie czlowiek nei zapoznal to gapa.





Jezeli tak sie pieklisz, zeby dostac 100% zwrotu, to poczekaj.
Byc moze wirus na dluzej zostanie, i bedziesz sie mogl cieszyc z calej sumki.
  Profil uzytkownika: pati_sko     
black sabbath


Wpisów: 6939
Od: 2012-06-16
2020-03-25 17:23
nigdy takiego ubezpieczenia nie brałem i funkcjonowało ale tera taka podroz w ta i powrotem potrafikosztowac 10000 kr wiec warto
  Profil uzytkownika: black sabbath     
melchior


Wpisów: 142
Od: 2018-08-18
2020-03-25 18:47
Ja bym nie zwracał biletu tylko jechał i już.
Może trafisz z gościnnymi występami na wybory? zawsze to jakaś atrakcja.
  Profil uzytkownika: melchior     
kawaler


Wpisów: 9969
Od: 2008-10-01
2020-03-25 19:29
Polferries kusi 5% rabatem przy zakupie biletu online ale jest haczyk… ,

zreszta dobrze ze wogóle zwracja pieniadze a z drugiej strony nie ma w tym nic zdroznego jezeli sie wesprze finansowo rodzimego panstwowego przewoznika
  Profil uzytkownika: kawaler     
Bartender
▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █


Wpisów: 2428
Od: 2017-03-11
2020-03-25 21:39
Dlatego ja pływam ze Stena Line. Nawet najtańsze tzw. ekonomiczne bilety można przebookować bez żadnych kosztów z powodu koronowirusa. Oferty specjalne też, lub można je "zawiesić" i skorzystać kiedy indziej, jak już się uspokoi. Oczywiście bez dodatkowych opłat.
  Profil uzytkownika: Bartender     
Forum -> Na każdy temat -> Polferries podaje zle informacje odnosnie zwrotu
Pokaż wpisy






Ogolnobudowlane (Örebro)
Podwykonawcy-budowlanka (Sztokholm)
Stolarz (Linkoping )
Firma Sprzatajaca (Stockholm)
Praca od zaraz ELEKTRIKER (Stockholm )
Praca w firmie sprzątającej - Sztokholm (Sztokholm )
Ogolnobudowlane (Skelleftehamn)
Montery do rusztowani (Jordbro)
Więcej





Święty Piotr i katakumby
Gabi & the new direction
Muzeum Miasta Sztokholmu.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Przerażająca kamienica przy Karlavägen w Sztokholmie.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Opustoszały Sztokholm
Gabi & the new direction
W piwnicach Schlumbergera
Gabi & the new direction
Weekend w Lizbonie.
Agnes na szwedzkiej ziemi
PTASIA KOSMOLOGIA
zuzziezazzles


Odwiedza nas 70 gości
oraz 1 użytkowników.


2020-02-16 All Inclusive - przedstawienie teatralne https://t.co/ab0UqTsjrU
2020-02-16 All Inclusive - przedstawienie teatralne https://t.co/aqbzjleF5Z
Michał Wiśniewski i Classic w Göteborgu - relacja https://t.co/9sIesWFphe
2019-12-08 Jarmark bożonarodzeniowy https://t.co/3z0VBnT3vU
2019-12-06 Jarmark bożonarodzeniowy https://t.co/eJB5dWRUE7
Wiecej
Koronawirus, zachowanie, uwagi,profiliktyka
Szwedzki „wstyd przed lataniem” napędza renesans podróży koleją
Katarzyna Tubylewicz: W Sztokholmie to, gdzie mieszkasz, zaskakująco dużo mówi o tym, kim jesteś
Migracja przemebluje Szwecję. Rosną notowania skrajnej prawicy
Szwedka, która wybrała Szczecin - Zaczęłam odczuwać, że to już nie jest mój kraj
Emigracja dała mi siłę i niezależność myślenia










© Copyright 2000-2020 PoloniaInfoNa górę strony