Autor | Polferries podaje zle informacje odnosnie zwrotu |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-03-24 12:47 Niestety jak zwykle problem z Polferries Ze wzgledu na Corona wirusa mozna odbukowac podroze i zwrot jest w 100% tak pisze na stronie Polferries i po polsku i po szwedzku. Jednak oni u siebie maja inne zasady. Informacja po szwedzku i po polsku jest jasna i bez zadnego "ale" Ich odpowiedz jednak jest taka ze zwrot za podroz do 30/4 zwracaja wszystko ale juz nie od 1/5 Sensu w tym nie ma zadnego ale jak to Polferries juz nie pierwszy raz oszukuja. Podobnie byl problem z Nova Star. |
| |
black sabbath
Wpisów: 9092 Od: 2012-06-16
| 2020-03-24 12:51 dobra nauczka zeby zawsze sie ubezpieczyc(sam co prawda tez tego nierobie) ale jak jade gdzies indzie to zawsze |
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-03-24 12:58 "odpowiedz jednak jest taka ze zwrot za podroz do 30/4 zwracaja wszystko ale juz nie od 1/5 Sensu w tym nie ma zadnego ale jak to Polferries juz nie pierwszy raz "
Sens jest, ale troszke trzeba pomyslec
Trzymam kciuki |
| |
Uwe Alandy
Wpisów: 16547 Od: 2003-03-12
| 2020-03-24 13:34 [Wpis wykasowany przez Moderatora. Prosimy trzymać się tematu.] |
| |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-03-25 15:56 black sabbath: O ubezpieczeniu nigdy nie slyszalam bo i takiego Polferries nie ma a jedyne co maja to swoje kretynskie reguly. Walcze wlasnie z nimi i wedlug porad u prawnika cos jak konsumentverket to nie maja prawa karac ludzi 30% od sumy biletu. W dodatku ich informacja na stronie mowi co innego. |
| |
black sabbath
Wpisów: 9092 Od: 2012-06-16
| 2020-03-25 16:26 https://polferries.se/faq/ viktig-information-till-dig-som-bokar-onl ine.html |
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-03-25 17:01 "Warunkiem skorzystania z możliwości zwrotu biletu jest zarejestrowanie rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży przewoźnika morskiego i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu. Wyjątek stanowią oferty specjalne, które nie podlegają zwrotowi.Dokonując zwrotu, przewoźnik morski potrąca 30% opłaty netto za zakupioną usługę, jako opłatę manipulacyjną.
Zwrotu należności za usługę zakupiona on-line (po potrąceniu opłaty manipulacyjnej) następuje jedynie na rachunek karty, którą bilet został opłacony. W tym celu prośbę dot. chęci zwrotu (całości lub części) zakupionego biletu należy przesłać na adres: zwroty@polferries.pl podając następujące dane: imię, nazwisko, numer biletu oraz kontaktowy numer telefonu."
Jasno i wyraznie napisane na ich stronach.
Zapewne, zamawiajac bilet online zgadzasz sie na ich warunki.
Jak sie czlowiek nei zapoznal to gapa.
Jezeli tak sie pieklisz, zeby dostac 100% zwrotu, to poczekaj.
Byc moze wirus na dluzej zostanie, i bedziesz sie mogl cieszyc z calej sumki. |
| |
black sabbath
Wpisów: 9092 Od: 2012-06-16
| 2020-03-25 17:23 nigdy takiego ubezpieczenia nie brałem i funkcjonowało ale tera taka podroz w ta i powrotem potrafikosztowac 10000 kr wiec warto |
| |
melchior
Wpisów: 818 Od: 2018-08-18
| 2020-03-25 18:47 Ja bym nie zwracał biletu tylko jechał i już.
Może trafisz z gościnnymi występami na wybory? zawsze to jakaś atrakcja. |
| |
kawaler
Wpisów: 12117 Od: 2008-10-01
| 2020-03-25 19:29 Polferries kusi 5% rabatem przy zakupie biletu online ale jest haczyk… ,
zreszta dobrze ze wogóle zwracja pieniadze a z drugiej strony nie ma w tym nic zdroznego jezeli sie wesprze finansowo rodzimego panstwowego przewoznika |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2020-03-25 21:39 Dlatego ja pływam ze Stena Line. Nawet najtańsze tzw. ekonomiczne bilety można przebookować bez żadnych kosztów z powodu koronowirusa. Oferty specjalne też, lub można je "zawiesić" i skorzystać kiedy indziej, jak już się uspokoi. Oczywiście bez dodatkowych opłat. |
| |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-04-05 18:47 Pati_sko - nie dokladnie masz racje poniewaz jak przeczytasz Polferries informacje czy po polsku czy tez po szwedzku to jest jednak inaczej, zobacz sama ponizej.
/Ingen hanteringsavgift vid biljettändring eller avbokning. Eftersom COVID-19 coronavirus fortfarande sprider sig, växer det oro kring resor till 30.04.2020. Vi bevakar situationen med full uppmärksamhet. Säkerheten för våra kunder, kollegor och besättning är alltid vår högsta prioritet och vi tar ett antal försiktighetsåtgärder för att säkerställa en trygg och bekväm resa för alla. Med hänsyn till den rådande situationen hjälper vi vid omplanering av resa. Ändringar och återbetalningar av biljetter omfattas inte av hanteringsavgifter. Ändringar kan göras via Infoline.
|
| |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-04-05 18:51 Melchior - pojechac i posiedziec sobie na kwarantannie co? Nie zbyt mila oferta. Tam teraz gorzej niz tu w Szwecji.
Kazdy jednak lepiej sie czuje u siebie w domu
|
| |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-04-05 18:54 black sabbath- polecam przeczytac swiezsze informacje na Polferries. Jest calkiem inna sytuacja teraz.
https://polferries.se/faq/ covid-19.html
|
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-04-05 18:57 Tak jak wczesniej napisalam, mozesz poczekac z odwolywaniem rejsu do maja (jak chcesz miec caly zwrot).
No chyba, ze akurat 1 maja masz bilet, to ciezko, poniewaz mozesz nie wyrobic z 24 godzinami.
Sytuacja z koronawirusem raczej sie nie zmieni do ostatniego kwietnia.
|
| |
krisbz Stockholm
Wpisów: 706 Od: 2000-11-12
| 2020-04-05 19:17 Pati_sko nie rozumiesz chyba tego bo pisze ze wszystkie bilety bukowane do 30/4 sa zwracane w 100% a i oczywiscie ze moze to byc przedluzone i napewno bedzie ale tu chodzi o zwrot juz teraz. Pozatym wedlug infolinji konsumenckiej w W-wie w tym wypadku nalezy zastosowac § 495 Kodeksu cywilnego jak ponizej.
Art. 495. KC
Niezawiniona niemożliwość spełnienia świadczenia
§ 1.
Jeżeli jedno ze świadczeń wzajemnych stało się niemożliwe wskutek okoliczności, za które żadna ze stron odpowiedzialności nie ponosi, strona, która miała to świadczenie spełnić, nie może żądać świadczenia wzajemnego, a w wypadku, gdy je już otrzymała, obowiązana jest do zwrotu według przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu.
|
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2020-04-05 19:55 "nie rozumiesz chyba tego bo pisze ze wszystkie bilety bukowane do 30/4 sa zwracane w 100% a i oczywiscie "
To raczej Ty nie rozumiesz.
Wklejam po polsku i po szwedzku.
"Zmiany rezerwacji oraz zwroty biletów na rejsy do 30.04.2020 zwolnione są z opłat manipulacyjnych. Zmiany można dokonać przez Infolinię 22 230 2222."
"Ingen hanteringsavgift vid biljettändring eller avbokning. Eftersom COVID-19 coronavirus fortfarande sprider sig, växer det oro kring resor till 30.04.2020. V"
Nie chodzi o bilety bukowane do 30 kwietnia (np na rejs w grudniu po poludniu) tylko o zwrot biletow na rejs do 30 kwietnia.
|
| |