Odwiedzin 37806904
Dziś 3228
Piątek 26 kwietnia 2024

 
 

Forum: Turystyka - Blog o podróżowaniu i nie tylko

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorBlog o podróżowaniu i nie tylko
Agnieszka.L.


Wpisów: 12
Od: 2019-07-22
2019-07-22 02:13
Witam, jestem autorką bloga Discovering our World (www.discovering-our-world.com). Pasjonuję się podróżami, kulturą, sztuką i językami. Blog zrodził się z pasji pisania i podróżowania. Mogę obiecać, że moje artykuły będą zarówno uczciwe, jak i praktyczne i pokażą prawdziwą stronę podróżowania. Nie mam zwyczaju “osładzac” rzeczy. Z wykształcenia jestem dziennikarzem i pracowałam jako reporter oraz redaktor czasopism w Polsce, Francji i Chicago, IL, zanim przyłączyłam się do świata blogowania na temat podróży. Staram się zainspirować ludzi do zaspokojenia ciekawości przygód i znaleźć sposoby, aby dopasować więcej podróży do ich stylu życia. Wszystkie posty są wypełnione poradami, które pomogą wam w zaplanowaniu własnych wycieczek i podróży. Wszystkie posty są pisane po angielsku i po polsku. Zapraszam do lektury, komentarze mile widziane
  Profil uzytkownika: Agnieszka.L.     
Poważny temat! Ten temat został oznaczony jako poważny. Oznacza to, że autor oczekuje poważnej dyskusji lub odpowiedzi na pytanie.
alwa12


Wpisów: 12778
Od: 2015-08-26
2019-07-22 04:24
Brzmi zachecajaco.....ale czemu Twoja strona sie nie otwiera ??? ...pokazuje sie tylko napis po szwedzku :
"inte säker" czyli niepewna strona ....

  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 12778
Od: 2015-08-26
2019-07-22 04:47
Jestes na polskim Forum, wiec pisz po polsku, taki
regulamin tego forum to raz, a dwa, ze tak wypada,
bo nie wszyscy znaja j.angielski, choc maja hajs bywybrac sie na urlop w nieznane i rozkoszowac sie egzotyczna
przyroda.

Tu ludzie tyraja w pocie czola na zycie i urlopy
i nie wszyscy maja czas by sie doksztlcac, choc
chetnie pojechaliby na zasluzony i wypracowany
w pocie czola jakis odmmienny urlop...ktory Ty