Odwiedzin 30842410
Dziś 1108
Czwartek 17 października 2019

 
 

Forum: Na każdy temat - Moze ktos jedzie na swieta do Polski?

 
 

Pokaż wpisy
AutorMoze ktos jedzie na swieta do Polski?
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-03-30 11:58
Potrzebuje kilka niewielkich buteleczek produktów, których nie ma w Polsce. Może ktoś mógłby mi to przywiezdz? wszystko reguluje z nawiazka. Mogę odebrać w gdansku przy promie, albo w warszawie.
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-03-30 12:56
Prawie wszystko mozna zamowic przez internet.
Sprawdzales/sprawdzalas?


  Profil uzytkownika: pati_sko     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-03-30 13:09
Sprawdzałam, nikt tego tu nie sciaga. To jeszcze trocha inna kultura, ludzie zupełnie czego innego poszukują.
A to jest podstaw. produkt u was.
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
Bartender
▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █


Wpisów: 2324
Od: 2017-03-11
2019-03-30 15:37
Napisz co to za towar.
  Profil uzytkownika: Bartender     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-03-30 15:52
Chodzi mi :
https://www.grumme.se/prod ukter/stada/

Uzywam tego do kompania kotow, dobry i sprawdzony srodek.
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
kawaler


Wpisów: 9603
Od: 2008-10-01
2019-03-30 20:31
to sa srodki do czyszczenia podlóg, futrzaki wymagaja specjalnych szamponów i odzywek a koty jeszcze innych,

masz dlugowlosego kota? bo zwyklego kota nie trzaba kapac
  Profil uzytkownika: kawaler     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-03-30 20:43
Z góry przepraszam, za uwagę, ale nie potrzebuje porad jak dbac o koty.
Mam hodowle kotów rasy Norweski kot lesny,
od dziesięciu lat dbam o te zwierzęta bez większych problemów.
Jezeli chcesz mi pomóc w rzeczonym problemie, to słucham.
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-03-30 20:54
Jezeli ktorys z tych dwoch:
https://www.officedepot.se /sok?query=grumme

to mozesz sobie zamowic online.



  Profil uzytkownika: pati_sko     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-03-30 20:56
"10. Tvätta vovven

Såpa är perfekt om hunden eller katten behöver ett bad eftersom de inte får i sig några skadliga kemikalier om de slickar på pälsen. Det är bara att droppa lite såpa i ljummet vatten."

 





https://www.expressen.se/l eva-och-bo/gor-det-sjalv/husmorstips/10-o vantade-saker-du-kan-anvanda-sapa-till/
  Profil uzytkownika: pati_sko     
kawaler


Wpisów: 9603
Od: 2008-10-01
2019-03-30 23:56
mam kontakt z tym kotem, w powietrzu fruwaja wlosy, wyglada fajnie ale jest charakterny/agresywny i terytorialny, wole zwykle koty
  Profil uzytkownika: kawaler     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-04-01 20:10
Chyba jednak nie mogę liczyc na otwarte serce ludzi dobrej woli?
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
kratka


Wpisów: 816
Od: 2012-02-18
2019-04-01 21:52
podaj namiary to podam ci przez kierowcow tira
  Profil uzytkownika: kratka     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-04-01 22:35
O rany, ale super!!!
Podam maila, odezwij się
woblerka2@o2.pl
  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
Black_sabath


Wpisów: 456
Od: 2015-07-31
2019-04-07 13:28
Daj dziewczyno znać jak ci wszystko dojdzie do skutku, bo jak żyje nie słyszałem żeby tu ktoś komuś miał pomoc w takiej rzeczy.
  Profil uzytkownika: Black_sabath     
asta la vista
vallingby


Wpisów: 258
Od: 2008-09-22
2019-04-07 17:40
no BLACK nikt powyzej 1000 wpisow nie pomoze ,wiecej niz pewne .Byl taki temat niedawno "TO FORUM LEZY I KWICZY" juz tylko lezy bo kwiczy tylko Kjtek .
  Profil uzytkownika: asta la vista     
asta la vista
vallingby


Wpisów: 258
Od: 2008-09-22
2019-04-07 17:42
Kajtek ,korekta dla gamoni.
  Profil uzytkownika: asta la vista     
asta la vista
vallingby


Wpisów: 258
Od: 2008-09-22
2019-04-07 17:43
aha wiadomosc dla Katka ;
TAK kwalikuje sie ,wykasoj !
  Profil uzytkownika: asta la vista     
Black_sabath


Wpisów: 456
Od: 2015-07-31
2019-04-07 20:26
Chcesz powiedzieć Asta, ze powyżej 1000 wpisow to już znieczulica i kompletna głupota?
  Profil uzytkownika: Black_sabath     
melchior


Wpisów: 86
Od: 2018-08-18
2019-05-29 07:21
Hej i co masz już ten płyn?
  Profil uzytkownika: melchior     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-05-29 10:05
Na swieta 2020????
  Profil uzytkownika: black sabbath     
iga_gdansk


Wpisów: 7
Od: 2019-03-30
2019-06-19 16:33

Bardzo proszę o nieodpowiadanie na ten post.

Z dniem 10.06 br badania zostały zakończone.
Wzieliście Państwo udział /większość nieświadomie/ w badaniach statystycznych, które obrazują stan polskiego społeczeństwa przebywającego na emigracji, tzw. „emigracja ostatnia”, tj. 1980-2015.
Jestem doktorantką Wydziału Nauk Społecznych UG, badania były przeprowadzane w ramach Instytutu Politologii, w katedrze Statystyk. Objęły 26 krajów Europy, a także 14 innych, w tym Stany Zjednoczone, Kanadę,Brazylie,Meksyk,Argentyne.

Celem badań było określenie kierunków emigracji ostatnich 35 lat, w zależności od wykształcenia, możliwości rozwoju, zasobności intelektualnej i warunków zastanych w danych krajach.
Zajmowałam się trzema krajami, w tym Szwecją, gdzie udział w badaniach wzięło 645 osób /PI 8 osób/.
Pewnie część z Państwach zorientowała się, że są to badania,ponieważ dokładnie to samo pytanie pojawiało się na wielu forach dla „polonusów” dlatego pewnie tak niska frekwencja na PI.
W tej chwili analizowane są wyniki z poszczególnych krajów, najbardziej zaawansowane są argentyńskie i szwedzkie, ze względu na małą grupę ludzi, która wzięła udział w badaniach.
Wnioski jakie się nasuwają sa zatrważające, a niektóre z odpowiedzi wręcz nie podlegające żadnej ocenie. Wśród Państwa pojawił się internauta, którego bardziej zainteresowała rasa kota niż zakres pomocy jakiej miałby udzielić. Z kolei inny internauta wskazywał różne możliwości poszukiwania, oby tylko nie udzielić pomocy samemu.
Dokładne wyniki przedstawie Państwu pod koniec roku, jednocześnie życze większego zaangażonania społecznego, empatii i troski o rodaka.

  Profil uzytkownika: iga_gdansk     
bolek1970
PZU


Wpisów: 11498
Od: 2006-07-05
2019-06-19 17:04
Jedno pytanie sie nasuwa.
Po za tym, to wszyscy zdrowi ?


pzdr,
  Profil uzytkownika: bolek1970     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-06-19 17:40
zglupialem .....jesli z tego mozna wyciagnac jakas statystyke ? to rozumiem dlaczego w polsce jest tak doktorow prof itd gratuluje
  Profil uzytkownika: black sabbath     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-19 18:06
iga_gdansk napisala :

"Wzieliscie Panstwo udzial /wiekszosc nieswiadomie/ w badaniach statystycznych,.."


wiekszosc nieswiadomie ormo czuwa

To kiedy nas zaczipujecie ???, bo jednak chcilibysmy
byc swiadomi- mamy mozgi i myslimy wbrew temu co napisalas


a tak wogole pozdrawiam, zycze chociaz slonecznej pogody


  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-19 18:13
Iga ten moj wpis wyzej napisalam do Ciebie majac
specjalnie na uwadze empatie i troska o rodaka


chocby rodak nawet wymagal specjalnej troski-no zawsze
jestem taka empatyczna

Jakis link do tej instytucji ???


  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-19 18:22
Ups, nie wiedzialam ze Ty iga jestes taka wszechstronna zawodowo, prowadzisz statystyki dla Akademi w Gdansku,
masz hodowle kotow…. a nie umiesz zamowic sobie
preparatow przez internet...


Jak sie kotki czuja ? bo mam obawy….
  Profil uzytkownika: alwa12     
skoczek


Wpisów: 4578
Od: 2003-02-15
2019-06-19 18:36
iga napisal:
"Dokładne wyniki przedstawie Państwu pod koniec roku, jednocześnie życze większego zaangażonania społecznego, empatii i troski o rodaka."

Tak - Wy wszyscy tam w kraju wymagacie specjalnej troski.
I Wasz rzad i spoleczenstwo ( albo to z niego co jeszcze w kraju zostalo) Wystarczy popatrzec na wydarzenia ostatnich dni.
Mam w zwiazku z wynikiem ankiety pytanie: prosze mi powiedziec jak RODAK TROSZCZY SIE O MNIE ???????

Powiem wiecej : malo ze sie nie troszczy , ale zyczy mi wszystkiego najgorszego i tylko patrzy jak mnie ( i innych naturalnie) wydymac przy kazdej okazji.
Przyklad moze prozaiczny ale jeden z kilku tysiecy przedstawiajacy stosunek rodaka do rodaka: cena naprawy samochodu w zakladzie U RODAKA W POLSCE rosnie wprostproporcjonalnie do kraju z ktorego ten rodak nim przyjechal ......
A juz nie wspomne o instutucjach panstwowych , sklepach , restauracjach, prywatnych firmach rzemieslniczych itp...
wiec najpieraw Wy nabadzcie empatie do rodaka, A PRZEDEWSZYSTKIM DO SIEBIE SAMYCH!!!!!!!!!
  Profil uzytkownika: skoczek     
Lunab


Wpisów: 3385
Od: 2009-10-01
2019-06-19 20:01

Gratuluje tematu na doktorat

I umiejetnosci naukowej/obiektywnej analizy uzyskanych wynikow

  Profil uzytkownika: Lunab     
Lunab


Wpisów: 3385
Od: 2009-10-01
2019-06-19 20:10

Zenujacy brak kompetencji kulturowych danego kraju, w ktorym mieszkaja Polacy i adekwatne odczytanie ich reakcji.

Polska nie ma patentu ani na empatie ani na sposob jej wyrazania.

Czas zbadac poziom inteligencji doktorantow w Polsce (jak to jest w USA)!!!!
  Profil uzytkownika: Lunab     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-19 20:56
Lunab, wzielas powaznie wpis igi-gdansk, to ze robila
jakies badanie statystyczne ?

Ona to wymyslila z rozzalenia ze nikt z nas nie przywiozl jej kotom Grönsåpa...


Nie ruzumie ze moze akurat nikt kto czytal jej temat,
nie jechal na Swieta ta trasa.....


Jeszcze tak nie ma-nawet w Polsce- zeby robic jakies badania statystyczne i nie powiadomic zainteresowanych,
a jesli nawet, to sie nie trabi o tym na forach ze takie badania byly robione i nie przycina sie nikomu po
takich badaniach o etyce osv.

Doktorat o tyt.: hodowla i statystyka kociego ogona.

  Profil uzytkownika: alwa12     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-19 23:34
"Z kolei inny internauta wskazywał różne możliwości poszukiwania, oby tylko nie udzielić pomocy samemu. "


Nieskromnie zauwazyc chcialam, ze moze to o mnie




Co za leniwe istoty zostaly w Polsce
Na gotowe kuzwa, kurier przywiezie wniesie, a wczesniej ktos kupi i zaplci.
A oni chca: Na gotowe.
Bo sie nalezy



Zabawny kraj, zabawni ludzie
  Profil uzytkownika: pati_sko     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-19 23:40
"Dokładne wyniki przedstawie Państwu pod koniec roku, jednocześnie życze większego zaangażonania społecznego, empatii i troski o rodaka. "


Jakie napiecie...nie moge sie doczekac



I jednoczesnie, chcialabym jasno przedstawic moje zdanie:
oprocz linka/lub info ni ch***ja nic wiecej

Oczywiscie w przypadku jak ta "pomoc" w tym temacie.
  Profil uzytkownika: pati_sko     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-19 23:42
pati_sko napisala swoje 3 grosze.
Fajrant
  Profil uzytkownika: pati_sko     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 00:23
To wina PiS i "bidragow"


Pati, jak to fajerant ? toz temat tak frapujacy …
ja juz licze dni do grudnia...no na te wyniki
  Profil uzytkownika: alwa12     
kajetan
Sztokholm


Wpisów: 15979
Od: 2000-09-01
2019-06-20 00:55
”Wnioski jakie się nasuwają sa zatrważające, a niektóre z odpowiedzi wręcz nie podlegające żadnej ocenie. Wśród Państwa pojawił się internauta, którego bardziej zainteresowała rasa kota niż zakres pomocy jakiej miałby udzielić.”

Witamy w internecie
  Profil uzytkownika: kajetan     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-20 05:54
Czy z dniem 19/06 rozpoczela sie druga czesc badan naukowych, pt "reakcja na..."




Ja sie wciaz ciesze, ze wzielam udzial w czym bardzo waznym dla swiata

  Profil uzytkownika: pati_sko     
Lunab


Wpisów: 3385
Od: 2009-10-01
2019-06-20 08:21
"Wśród Państwa pojawił się internauta, którego bardziej zainteresowała rasa kota niż zakres pomocy jakiej miałby udzielić.”

Akurat taka reakcja moze swiadczyc o niesamowitej empatii, ktorej to empatii do zwierzat powinni uczyc sie rodacy w kraju.

Ta praca doktorska moze jednak miec jakies zalety
  Profil uzytkownika: Lunab     
skoczek


Wpisów: 4578
Od: 2003-02-15
2019-06-20 10:40
pati napisal:
"Co za leniwe istoty zostaly w Polsce
Na gotowe kuzwa, kurier przywiezie wniesie, a wczesniej"

A jak ja to ciagle powtarzam o Lemingach to mnie opierdalacie!!!!
  Profil uzytkownika: skoczek     
skoczek


Wpisów: 4578
Od: 2003-02-15
2019-06-20 10:45
Alwa napisal:
"To wina PiS i "bidragow""

To swinia i krowa plus wplynely na to ......
Byc moze to PO albo Pan Zloty Rysiu i grupa podrozujacych dewiatow..kto to wie..
  Profil uzytkownika: skoczek     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-20 11:37
"A jak ja to ciagle powtarzam o Lemingach to mnie opierdalacie!!!!"


Ja nie

Raczej nie

  Profil uzytkownika: pati_sko     
ag_b13


Wpisów: 373
Od: 2012-12-18
2019-06-20 13:58
@ iga_gdansk

Nie ruzimeim jak mozesz oceniacz czyjas empatie i chec pomocy bazujac na pytaniu u szampon dla kota...

Ja powiem szczerze ze kolo D mi lata szmpon dla kota...podobnie gdyby ktos mnie poprosil zebym mu proszku do prania albo plunu do naczyn przywiozla...W Polsce tez sa plyny do mycia naczyn, kotow i prania skarpet i wg mnie to czysta fanaberia ....i ja osobiscie nie dzwigalabym w moim bagazu kilku butelek kociego szamponu...i nie dlatego ze brak mi empatii czy checi pomocy rodakom.



  Profil uzytkownika: ag_b13     
ag_b13


Wpisów: 373
Od: 2012-12-18
2019-06-20 14:04

Pojawialy sie tu na forum prawdziwe dramaty...mlody chlopak ktory gdzies do rodziny przyjechal ale cos mu nie poszlo i zostal bez kasy na ulicy i pamietam ze na czarno spedzil kilka nocy w jakims hostelu....ktos prosil o pomoc w zalatwieniu spraw i po smierci kogos z rodziny, ktos prosil o pomoc i porade w sprawie transportu urny z prochami zmarlej matki....

Na ulicach emeryci zbieraja pieniadze (nie mowie tu o rumonach tylko szwedkich emerytach)...ludzie nie maja kasy na buty dla dzieci...
wielu osobom jest ciezko..i wiele osob im pomaga..

Wiec nie obrazaj tu nikogo ze nie chce pomagac rodakom, ze brak mu serca i empatii tylko dlatego ze nie chcial wiezc samlotem 5 kilo plynu dla kota!
  Profil uzytkownika: ag_b13     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-06-20 14:16
wielu osobom jest ciezko..i wiele osob im pomaga..

tak tylko ze to nie jest obowiazkowe i nie powinno wyciagac sie z tego wnioski w ten sposob co ty piszesz
  Profil uzytkownika: black sabbath     
ag_b13


Wpisów: 373
Od: 2012-12-18
2019-06-20 14:37
Black chyba mnie nie zrocumiales...ja nie jestem autorka watku...ja ntez nie uwazam ze mozna o kims pisac ze brak mu serca czy empatii bo nie chcial pomoc.

a propos autorki watku


ta niby iga_gdansk ktora niby jest studentka powinna isc do lekarza i na glowe sie przebadac bo najwidoczniej ma rozdwojenie jazni.

w watku z 2019-04-01 22:35 podala swojego niby maila...

wyszukaj tego maila na forum

https://www.poloniainfo.se /forum/temat.php?temat=48227


i niedawno droga iza byla lekarzem z polski szujakacym przygod

Tak wiec droga izo od kotow...walnij sie w leb
  Profil uzytkownika: ag_b13     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 14:48
2019-04-01 21:52
kratka napisala :

"podaj namiary to podam ci przez kierowcow tira"

2019-04-01 22:52
iga_gdansk napisala _

"O rany , ale super!!!
Podam maila, odezwij sie
woblerka2@o2.pl"

***********************

iga_gdansk skrytykowala tu nas rodakow, ale nic nie
wspomniala o kratce ktorajuz na wstepie ofiarowala
swoja pomoc i swoj czas.

Nie wiadomo jak to sie rozwinelo, czy dziewczyny
sie dogadaly, czy adres mailowy jest prawdziwy, czy
iga otrzymala preparaty, czy moze kratka chciala
pomoc angazujac swoj czas, ale nie otrzymala pieniedzy na, lub za zakupy…...czy rzeczywiscie pytanie igi
bylo tylko probnym pytaniem- nie wiem ???

Wiem jedno, ze pretesje tej doktorantki z pod kociego
ogona sa wydumane, bo jak na wstepie ofiarowano jej pomoc, to dalej jest normalnym dyskusja np.czy to
dobry preparat dla kotow-, o co ta doktorantka ma
pretesje- w koncu jet to Forum dyskusyjne.

Wysmiewanie sie z rodakow i z ich empatii przez taka osobe powoduje ze Forumowicze wica ja jako zalosny przypadek specjalnej troski, sczegolnie wtedy kiedy
z mety zostala idze zaproponowana pomoc przez kratke.


Iga, masz komentarz na moj i na nasze wpisy, czy jestes zajeta panelowaniem statystyk na Akademii ?


Tak jak minn. ag_13 napisala, tu czesto ludzie dostaja
pomoc, ale w prawdziwych problemach.



  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 15:04
ag_b13 super, w sam punkt

No popatrzcie Panstwo, najpierw byly poszukiwania
lekarzy do wspolnej znajomosci- wyzsza polka

Potem cos nie poszlo, i byl okres rozlepiania
klepsydr na Forum....

A teraz znow w gore, bo i doktorant/ka i statystyki


Shit, jak ja zazdroszcze ludziom pomyslow na zycie
  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 15:11
Chociaz moze to Mikirurka to Mikirurka, a iga-gdansk
to iga_gdansk, moze Mikirurka pognal Ige ze swojego zycia
(ja jakos odbieram Mikirurke jako faceta) i stad rozlepianie klpsydr, a babie samotnosc rzucila sie na mozg
i statystyki prowadzi- no nie wiem ?
to temat na prace doktorska
  Profil uzytkownika: alwa12     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-20 17:05
Ludzie rozne maja hobby

Zakladanie miliona nickow na forumach, pieprzenie głupot, podkrecanie rzeczywistosci, albo bezmyslne wymyslanie...pogratulowac wartosciowego zycia
  Profil uzytkownika: pati_sko     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-06-20 17:09
ag_13. takie badania robi sie calkiem inaczej,zwlaszcza ze sa dobre metody badania,teraz to juz calkiem zglupialem i mam wrazenie ze albo zadlugo mieszkam w szwecji albo ty sobie jaja robisz z tego wszystkiego
  Profil uzytkownika: black sabbath     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 18:50
Black, mam wrazenie ze pomyliles ag_b13 z zalozycielka
tematu i ze ten Twoj wpis jest do niej a nie do ag_b13-

Midsommar jest jutro, ale wszystkiego dobrego dla Ciebie
i pysznej zabawy
  Profil uzytkownika: alwa12     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-06-20 19:06
zgadza sie sorry
  Profil uzytkownika: black sabbath     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 20:52


******

Ten temat pasuje do 3po3

Posmialismy sie, a teraz musze juz uciekac bo snieg
przysypal mi drzwi do polowy- czas odgarniac co by byl
porzadek na Midsommar- w zwiazku z tym zycze Wszystkim
Forumowiczom wesolej zabawy na jutro i male chlup /jak
najbardziej empatyczne / juz dzis za Wasze zdrowie
od bardzo empatyczno-nieempatycznej alwy i to bez
doktoratu

kiedys bylam na Akademi, no naprawde...Pana Kleksa
statystyk nie robilam, hodowli kotow nie zalozylam,
i dalej mam rowno pod pulapem

  Profil uzytkownika: alwa12     
alwa12


Wpisów: 8095
Od: 2015-08-26
2019-06-20 23:29
Snieg odgarniety, na dworzu jasno jak pod latarnia

Mikirurka nie przejmuj sie, jutro nowy dzien i Slonce
swieci dla kazdego
  Profil uzytkownika: alwa12     
black sabbath


Wpisów: 6557
Od: 2012-06-16
2019-06-21 08:33
A ja man urlop.
  Profil uzytkownika: black sabbath     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-06-21 10:15
A ja mam midsommarafton
  Profil uzytkownika: pati_sko     
befsztyk


Wpisów: 332
Od: 2016-08-04
2019-06-24 13:03
To mordokłapacze wyszli na jediotów?
  Profil uzytkownika: befsztyk     
prawda123


Wpisów: 80
Od: 2018-10-11
2019-08-14 10:33
Wreszcie ktoś was usadził?
  Profil uzytkownika: prawda123     
pati_sko


Wpisów: 7386
Od: 2006-05-15
2019-08-14 17:58
Idiota sobie jaja robi, a pozniej nic dziwnego, ze wiekszosc sie wypina na pytania/prosby zostawione na poloniainfo.






Konta stworzone po to, zeby idiotycznie sie dopier***ac powinny byc zbanowane na wieki wiekow.

Nie bede wymieniac z nickow, bo sie zgnilizna na mnie wysypie.

A kysz!






  Profil uzytkownika: pati_sko     
Forum -> Na każdy temat -> Moze ktos jedzie na swieta do Polski?
Pokaż wpisy






Stolarz - Snickare (Linköping )
Dodatkowa praca (Göteborg)
Firma sprzątająca zatrudni kobiety (Stockholm)
SPRZĄTANIE ‼️‼️‼️‼️ (Stockholm)
elektryk (heslingborg)
Praca (Szewcja)
Rengörare Näslund Hemma (Stockholm)
Odśnieżania - Stockholm (Stockholm)
Więcej





Wiedeń Hundertwassera
Gabi & the new direction
Muzeum Średniowiecznego Sztokholmu.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Migawki wrześniowe.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Judiska - żydowskie muzeum w Sztokholmie
Gabi & the new direction
Kamienie w Sanda gård.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Dom Beethovena w Baden
Gabi & the new direction
Köttfärslimpa
Smaki życia na obczyźnie
Wystawa: 15 lat PL w UE (2019.07.11 - 2019.08.29)
Wystawa Walka i Cierpienie. Obywatele polscy podczas II wojny światowej (2019.08.30 - 2019.09.04)
Polskie filmy fabularne na Carl International Film Festival w Karlskronie (2019.08.23 - 2019.08.28)


Odwiedza nas 36 gości
oraz 0 użytkowników.


Halebop Locall https://t.co/OBgOUjeCyC
2019-08-30 Wernisaż wystawy: Walka i Cierpienie. Obywatele polscy podczas II wojny światowej. https://t.co/WbnCS4eXgf
Nowa Toyota Camry Hybrid https://t.co/BmUJXvP1iF
2019-09-12 Kurs szwedzkiego dla początkujących w Ogniwie - spotkanie informujące https://t.co/JSqut7nOgc
2019-09-16 Goliński składa hołd Moniuszce – koncert w Operze Królewskiej w Sztokholmie https://t.co/JQyHIawrhp
Wiecej
Brygadzista mnie męczy
polska firma zmiany 2020
Strony internetowe w sprawie pracy
CROSSFIT
Tylko dla romantycznych dusz.
szwedzko - polskie firmy w se
Szwedzki „wstyd przed lataniem” napędza renesans podróży koleją
Katarzyna Tubylewicz: W Sztokholmie to, gdzie mieszkasz, zaskakująco dużo mówi o tym, kim jesteś
Migracja przemebluje Szwecję. Rosną notowania skrajnej prawicy
Szwedka, która wybrała Szczecin - Zaczęłam odczuwać, że to już nie jest mój kraj
Emigracja dała mi siłę i niezależność myślenia
Akompaniator - spektakl teatralny
Więcej










© Copyright 2000-2019 PoloniaInfoNa górę strony