|
 |
Odwiedzin |
38898488 |
 |
 |
Dziś |
2798 |
 |
|
Sobota 17 maja 2025 |
 |

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone. |
|
Autor | Twitter nie działa... | slawek_

Wpisów: 39 Od: 2007-05-18
| 2018-06-18 10:31 Witam,
Mam smartfon Microsoft Lumia, system operacyjny Windows Phone 8.1 Update 2. Rok temu zainstalowałem na nim aplikację Twitter, która jest połączona z moim kontem na komputerze stacjonarnym (to samo konto, to samo hasło). Wszystko działało dobrze do końca maja tego roku. Wówczas Twitter na moim telefonie zaciął się (na komputerze stacjonarnym działa do tej pory bez problemu). Wtedy usunąłem aplikację Twitter z mojego telefonu i zainstalowałem ponownie. Wówczas Twitter poprosił mnie o zalogowanie się. Wpisałem zatem prawidłowe dane (login i hasło) i otrzymałem następującą odpowiedź:
"Client is not permitted to perform this action".
czyli:
"Klient nie jest uprawniony do przeprowadzenia tego działania".
Gdy próbuję się zalogować na Twittera z innego komputera stacjonarnego (np. u kolegi), również jest ten sam problem. Twitter działa tylko na moim komputerze stacjonarnym.
Tak więc obecnie Twitter na moim telefonie jest zainstalowany, ale nie mogę się zalogować.
Co mam zrobić?
Dodam, że napisałem już do nich w tej sprawie, jednak nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi...
| | | Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █

Wpisów: 3085 Od: 2017-03-11
| 2018-06-18 11:45 Co mam zrobić?
Zrezygnować z Twittera? | | | kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2018-06-18 13:43 Poszukaj, czy maja gdzies informacje o GDPR i ze musisz im pozwolic na przetwarzanie danych. Ja sie nie moglem zalogowac na telefonie zanim na stronie nie zatwierdzilem regulaminu przetwarzania danych.
Inna sprawa, to ze Twitter na Windows Phone 8.1 moze juz nie jest uaktualniany i przestal dzialac na zawsze, ale skoro z innych komputerow masz ten sam problem, to mozliwe, ze to GDPR. | | |
|
| Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone. |
|
|







|
|
 | Odwiedza nas 47 gości oraz 0 użytkowników. |
|




|