Autor | Problem ze sciaganiem z "Marketu" |
Ilona28

Wpisów: 28 Od: 2012-01-30
| 2013-06-12 19:12 Mam Sony Xperia mini (Android najnowsza wersja) i od pewnego czasu nie moge niczego sciagac z Marketu. Za kazdym razem pojawia sie komunikat "Det gick inte att hämta. Försök igen". Czytalam rozne porady na ten temat ale w moim przypadku nic nie pomaga.
Moze ktos z was bedzie wiedzial jaka moze byc tego przyczyna...
 |
| |
Viggo

Wpisów: 2575 Od: 2012-09-16
| 2013-06-12 20:12 Den 6 mars 2012 bytte Google namn på Android Market till Google Play.
sv.m.wikipedia.org/wiki/Android_(operat ivsystem) |
| |
szary

Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2013-06-12 21:18 to automatycznie zmienia .. a nie musisz miec konta na gmail ?? |
| |
Viggo

Wpisów: 2575 Od: 2012-09-16
| 2013-06-12 21:36 Chyba trzeba sie zalogowac przez Gmail. |
| |
szary

Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2013-06-12 21:37 chyba napewno |
| |
Viggo

Wpisów: 2575 Od: 2012-09-16
| 2013-06-12 21:46 chyba raczej moze na pewno hahahaha |
| |
Ilona28

Wpisów: 28 Od: 2012-01-30
| 2013-06-12 22:48 Oczywiscie ze trzeba i jestem zalogowana.
A problem nadal nierozwiazany... |
| |
kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2013-06-12 22:53 Ja bym na Twoim miejscu zmienil w telefonie jezyk na angielski, sprobowal zrobic to co probujesz zrobic i wpisal komunikat o bledzie ktory Ci wyskoczy w googla, dokladnie slowo w slowo tak jak pisze w telefonie. Na pewno znajdziesz odpowiedz. |
| |
Ilona28

Wpisów: 28 Od: 2012-01-30
| 2013-06-13 20:41 Wpisywalam ten komunikat w google - to bylo pierwsze co zrobilam. Oczywiscie wyskoczylo wiele porad ale zadna z nich nie byla skuteczna, wiec nadal nie wiem co zrobic. Wydaje mi sie ze jedyne rozwiazanie to zresetowanie ustawien tylko ze wtedy wszystko mi zniknie z telefonu wiec to jest ostatecznosc... |
| |
szary

Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2013-06-13 20:43 a idz tam gdzie kupilas tel , o powiedze masz taki problem . |
| |
kamień

Wpisów: 8037 Od: 2007-10-12
| 2013-06-14 13:59 Otwórz na urządzeniu Ustawienia > Aplikacje.
Wyświetl Wszystkie aplikacje.
Wybierz aplikację sklepu Google Play, a następnie kliknij Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną.
Potem wybierz Menedżera pobierania i kliknij Wyczyść dane oraz Wyczyść pamięć podręczną. |
| |
Ilona28

Wpisów: 28 Od: 2012-01-30
| 2013-06-14 22:12 To nie pomaga, juz probowalam.
A sklep gdzie kupilam telefon jest 2 godz. ode mnie wiec raczej nie bede tam specjalnie jechac.
Chyba jednak nie pozostaje mi nic innego jak zresetowac ustawienia.  |
| |