Odwiedzin 40326943
Dziś 410
Środa 10 czerwca 2026

Forum: Nauka - CSN

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorCSN
pawelh

Wpisów: 4
Od: 2013-04-29
2013-04-29 11:44
Witam, jestem studentem i otrzymuję stypendium z CSN'u. Jest to mój pierwszy rok. Jak wygląda sprawa, gdy np. obleję rok? Muszę oddać całość stypendium od początku, czy po prostu cofną mi dalsze wypłaty? Po ponownym rozpoczęciu studiowania mogę znów się starać o stypendium?(Od nowa 1 rok) Ludzie często zmieniają kierunki, bo dochodzą do wniosku, że to jednak nie jest to, CSN powinien brać to pod uwagę, prawda? Nie znam Szwedzkiego, więc nie jestem w stanie poczytać sobie na ich stronie za bardzo..

Pozdrawiam
  Profil uzytkownika: pawelh     
marzena197732

Wpisów: 36
Od: 2009-04-04
2013-05-02 10:41
nie bedziesz musial oddawac tych pieniedzy, ani Ci tego nie cofna.Ale jesli w jakims miesiacu ( w ciagu roku szkolnego) masz zbyt duzo nieobecnosci to wtedy zabieraja Ci pieniadze za ten miesiac i to Ty musisz im zaplacic. Aby odzyskac swoje csn musisz chodzic do szkoly min. 2 tygodnie, bez zadnego spoznienia itd. tak to bynajmniej dziala w mojej szkole
pozdrawiam
  Profil uzytkownika: marzena197732     
Viggo

Wpisów: 2575
Od: 2012-09-16
2013-05-02 10:54
"Aby odzyskac swoje csn musisz chodzic do szkoly min. 2 tygodnie, bez zadnego spoznienia itd. tak to bynajmniej dziala w mojej szkole"

To ty Marzena chyba do gimnazjum chodzisz.

Pawelh, kazdy ma prawo sie rozmyslic i zmienic kierunek studiow. Zwracac kasy ci nie kaza, ale jesli nie uzyskasz wymaganych min. hp, to nie dostaniesz kasy na kolejny semestr. Musisz zdobyc min. 75% tych punktow, na ktore kase dostajesz. W pierwszym roku mozna sie slizgnac zdajac 62,5%

http://www.csn.se/hogskola /krav/studieresultat

Goggle translator ci pomoze!
  Profil uzytkownika: Viggo     
Siobhan

Wpisów: 580
Od: 2010-04-11
2013-05-02 12:34
To ja powiem jak to wygladalo u mnie w praktyce: