Autor | Comviq zanikający zasięg |
Severyn

Wpisów: 56 Od: 2011-12-27
| 2011-12-27 19:40 Witam serdecznie,wystąpił u mnie problem z smartfonem nokia n8 a mianowicie kupiłem go tu w Szwecji 4 miesiące temu i włożyłem SIM Comviq którą używam od dłuższego już czasu,ale od dziś zanika mi zasięg a także na innych SIM comviq które wkładam do noki jednakże mam zasięg na polskiej SIM,dodatkowo wkładam SIM Comvig do innego telefonu-starego i zasięg zanika,konto mam zatankowane.Krótko mówiąc na polskiej karcie telefon śmiga na szwedzkim Comviq zasięg zanika,chwile jest a potem nic i tak cały dzień,dziękuje za pomoc |
| |
darsim Stolica

Wpisów: 27205 Od: 2004-10-07
| 2011-12-27 20:15 znam ten problem
http://www.poloniainfo.se/ forum/temat.php?temat=34078 |
| |
Severyn

Wpisów: 56 Od: 2011-12-27
| 2011-12-27 21:14 Dziękuje Darsim za odpowiedź lecz niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem,z drugiej strony to dziwne zasięg raz jest a potem znika,zastanawiam się czy to Comviq nie ma problemu,może weryfikują karty-numery przed końcem roku,jeśli ktoś ma podobne spostrzeżenia to proszę o sugestie,dziękuje |
| |
kamień

Wpisów: 8037 Od: 2007-10-12
| 2011-12-27 21:24 ja mam podobne objawy, ale tylko w kuchni, jakis czarny punkt czy co  |
| |
katrin76

Wpisów: 208 Od: 2011-04-15
| 2011-12-27 21:48 ja mam w domu trzy telefony w tej sieci , wczoraj do godziny 13 nie było w zadnym zasiegu, mysle ze to u nich cos sie dzieje |
| |
lidka50

Wpisów: 1664 Od: 2007-03-01
| 2011-12-27 22:03 To ze wzgledu na silny wiatr ,poczytajcie sobie wiadomosci.
Ludzie sa bez pradu,powyrywane drzewa leza na drogach.
Wczoraj mialam zasieg dopiero od 16-tej,a dzis rano znowu znikl i naprawilidopiero kolo 12-tej. |
| |
Scania

Wpisów: 41 Od: 2011-12-26
| 2011-12-27 22:16 a to dziwne, mam dwa telefony z Comviq, jeden na abonament a drugi na doładowania, ten na abonament działa non stop bez problemów a na kartę miałem też zaniki. myślałem że coś z telefonem ale przekładałem karty i nic to nie dawało. |
| |
Severyn

Wpisów: 56 Od: 2011-12-27
| 2011-12-27 22:26 Być może to anomalia pogodowe czynią tę niesprawność,ale mam dodatkowe czynne 2 SIM Comviqa i działają bez zarzutu,a czy możliwe jest że złapałem wirus na karte SIM,poczekam do jutra może się naprawi. |
| |
kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2011-12-27 23:20 Nikt z was nie pisze gdzie mieszkacie. Problemy moga byc przeciez nawet z poszczegolnym masztem i u jednego nie bedzie dzialac a u drugiego 500m dalej bedzie. Na stronie Tele2 nie maja info o problemach? |
| |
pratsam

Wpisów: 2954 Od: 2007-03-01
| 2011-12-27 23:37 A zauwazyliscie nagminne przerywanie polaczen przez Tele2?
W sieci mam rozmowy gratis,place tylko za polaczenie.
Po minucie rozmowy jest utrata sygnalu i trzeba znowu dzwonic i placic za polaczenie.
To nie wina telefonu,sprawdzone na kilku aparatach.
Wolna Amerykanka,blad w systemie,witamy w Szwecji! |
| |
kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2011-12-28 01:21 Nie, rozlaczania rozmow nie zauwazylem. Natomiast w centrum Sztokholmu calkiem nie dziala internet 3G. Pracuje prawie przy Sergels Torg i w srodku dnia nawet twittera nie da sie sprawdzic na telefonie. Telia podobnie, bo to ta sama siec. Telenor za to dziala bez zarzutow, nie wiem jak inni. |
| |
spagetti Sto(L)ica

Wpisów: 2227 Od: 2007-11-09
| 2011-12-28 01:24 pratsam cos w tym jest.Moja siostra ma od 3 miesiecy iphona i abonament w comviq tak od tej pory porazka...co chwila zrywa jej polaczenia.najlepsze ze zasieg ma ok bo prawie wszystkie kreski ale siec dziala jakby jej wcale nie bylo.Nawet podczas proby wysylania sms przerywa go |
| |
kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2011-12-28 01:42 Zobacz, czy po wylaczeniu 3G dziala na GSM. U mnie strasznie powoli, ale dziala. Czasem lepsze to niz nic. No i narzekac u Tele2, bo to parodia jakas jest. |
| |
electra

Wpisów: 3440 Od: 2005-05-02
| 2011-12-28 10:22 "A zauwazyliscie nagminne przerywanie polaczen przez Tele2?"
Ja tez zauwazylam ale jakis czas temu (myslalam juz ze ktos mi zrobil ograniczenie na gadanie ...czytaj Maz ),teraz jest ok,ciekawi mnie tylko na jak dlugo .
|
| |
juliajul

Wpisów: 140 Od: 2010-08-12
| 2011-12-28 11:25 A czy jest jakiś sposób na to: mamy wyłączone sekretarki. Kiedy ja dzwonię do pewnej osoby i ta osoba rozmawia przez telefon, u mnie pobiera za połączenie, a do niej jest wysłany sms, że ten i ten numer dzwonił. Czy da się to wyłączyć... |
| |
pratsam

Wpisów: 2954 Od: 2007-03-01
| 2011-12-28 16:03 Osoba do ktorej dzwonisz musi wylaczyc poczte glosowa,gdy bedzie zajete uslyszysz sygnal zajetosci i nie pobierze Ci pieniaszkow z konta. |
| |
juliajul

Wpisów: 140 Od: 2010-08-12
| 2011-12-29 01:40 Ale ta osoba ma wyłączoną pocztę. Czy jest to jakaś usługa "notka sms" za zajętość sygnału... |
| |
kajetan Sztokholm

Wpisów: 16940 Od: 2000-09-01
| 2011-12-29 01:49 A to nie sa jakies funkcje w telefonach? |
| |
juliajul

Wpisów: 140 Od: 2010-08-12
| 2011-12-29 01:54 Nie mam pojęcia... chyba będę musiała pogrzebać w telefonie przy wolnym czasie... |
| |
pratsam

Wpisów: 2954 Od: 2007-03-01
| 2011-12-29 09:46 julia poszukam gdzies i dam znac,wiem ze sie wysylalo kod sms i ten kod nawet ktos tu podawal w dziale komputer,trzeba tylko poszukac. |
| |
electra

Wpisów: 3440 Od: 2005-05-02
| 2011-12-29 10:39 nie wiem czy chodzi wam o cos takiego ..ale moze sie przydac
http://www.tele2.se/kundse rvice/telefonsvarare-mobilt.html |
| |
Severyn

Wpisów: 56 Od: 2011-12-27
| 2011-12-30 13:06 Witam,ja rozwiązałem swój problem odnośnie zasięgu,zadzwoniłem do Comviq i doradzili abym przeszedł na 2G,BO MAJOM PROBLEM Z 3G na niektórych obszarach |
| |
nobody

Wpisów: 843 Od: 2011-05-18
| 2012-01-05 09:47 Odnosnie zasiegu to faktycznie bardzo czesto maja zla konfiguracje ustawien na masztach.Ale to tez nie tak do konca bo wiele czynnikow jest zaleznych tzn.obszar zasiegu stacji(gdy jestesmy na granicy pomiedzy jednym a drugim moga wystepowac zaklocenia)Burze magnetyczne ktorych nie widzimy i ktorymi sie nie interesujemy,zachodzenie pasms ygnalu na siebie,moze byc problem przy handover(handoff)czyli ogolnie mowiac przelaczaniem obszarow i masztow.Najlepiej sprawdzic sobie z jakim masztem sie laczy urzadzenie sporzadzic logi i skontaktowac sie besposrednio z dzialem technicznym(ale nie z biurem obslugi klienta,bo czesto nie maja pojecia o co chodzi)-oczywiscie aby logi byly wiarygodne nalezy wykonac je najlepiej na dwoch roznych sprzetach(urzadzeniach czy telefonach)przyklad przy problemie po stronie operatora.Czasami problem lezy po stronie karty SIM(ale przewaznie po stronie operatora)
http://www.megavideo.com/? v=Q50NYJVF
Tak to w skrocie mozna opisac
|
| |