Odwiedzin 37877182
Dziś 411
Niedziela 19 maja 2024

 
 

Forum: Auto-Moto - Hybryda Toyoty

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorHybryda Toyoty
Borrka
Hospicjum na Wilsona


Wpisów: 17561
Od: 2003-04-06
2021-05-07 14:24
Od jakiegoś czasu jeżdżę hybrydą Toyoty Auris i ostatnio mam takie kłopoty:
Musiałem wymienić pomocniczy akumulator 12V, bo całkiem padł.
Nowy, owszem działa, ale zapłon następuje z opóźnieniem paru (5 - 10) sekund, albo nie następuje.
System "widzi" kluczyk, ale nawet dotknięcie nim przycisku zapłonu nie pomaga.
Pomaga naciśnięcie gazu, albo hamulca, ale też nie zawsze.
To jest w sumie irytujące, mimo iż samochód jeździ normalnie, to trzeba czekać aż silnik ruszy.
  Profil uzytkownika: Borrka     
mcmrbygg11


Wpisów: 481
Od: 2018-04-14
2021-05-07 22:22
Noska sztuka czy używana kupiona? Lada moment sam wybieram się na spotkanie w Toyocie ale rav4 hybrid. Ciekawe jak to jezdzi
  Profil uzytkownika: mcmrbygg11     
Borrka
Hospicjum na Wilsona


Wpisów: 17561
Od: 2003-04-06
2021-05-07 22:27
Kupiona nowa i serwisowana cały czas w Toyocie. Ale kończy 5 lat.
Akumulator niskonapięciowy poszedł od niejeżdżenia w czasach zarazy.
  Profil uzytkownika: Borrka     
mcmrbygg11


Wpisów: 481
Od: 2018-04-14
2021-05-07 22:37
5 lat to już sporo. Ogólnie aku to są wrażliwe na wilgoć itp. Może w tym był problem
  Profil uzytkownika: mcmrbygg11     
Borrka
Hospicjum na Wilsona


Wpisów: 17561
Od: 2003-04-06
2021-05-07 22:44
Akumulator jest już nowy. I naładowany. Po prostu system sie tak dziwacznie zachowuje.
  Profil uzytkownika: Borrka     
Polopicante


Wpisów: 366
Od: 2018-08-19
2021-05-07 22:50
Czytałam,że normalny silnik pali 6l/100km, a hybryda tez 6l/100, to po co jest ta hybryda?
  Profil uzytkownika: Polopicante     
karma


Wpisów: 551
Od: 2016-01-07
2021-05-08 08:26
Nie pomoge ale moze link cos Tobie podpowie.

https://spidersweb.pl/auto blog/rozladowany-maly-akumulator-w-aucie- hybrydowym-nieco-sie-zdziwilem/
  Profil uzytkownika: karma     
Borrka
Hospicjum na Wilsona


Wpisów: 17561
Od: 2003-04-06
2021-05-08 08:52
To właśnie takie zjawisko. Z detalami takie. Umówiłem sie w warsztacie, bo uruchomić sie da, a warsztat dobry i się poczuwa.
Czasu tylko szkoda, dlatego próbowałem sie dowiedzieć.
  Profil uzytkownika: Borrka     
black sabbath


Wpisów: 9092
Od: 2012-06-16
2021-05-08 13:52
hybryd to coś dziwnego dwa silniki pod maska?ladować codziennie żeby ewentualnie dojechać do pracy odległej np 30km,to lepiej tylko elektryczny? ale w Polsce jest wogole nieopłacalny ,hybryd ma tez zaletę ze silnik spalinowy ląduje elektryczny i auto spali dużo mniej, co do akumulatora, to firma daje gwarancje na nowy chyba 3 lata ,wytrzymują dużo dłużej ale to już ryzyko, toyoty to raczej dobre auta może pod względem błędów najlepsze na świecie,takie problemy jak borrka opisuje to tylko warsztat może odpowie ,każdy błąd ma swoje źródła
  Profil uzytkownika: black sabbath     
mcmrbygg11


Wpisów: 481
Od: 2018-04-14
2021-05-08 18:04
Według mnie hybryda ma sens. Od dawna marzy mi się coś w typie suva z małym spalaniem. Wedle opinii co używają rav4 2.5 benzyna hybryda spalanie w mieście mozxna zejść poniżej 6 litrów a w dłuższej trasie 9 litrów. Mnie to przekonuje. Aku doładowuje się w trakcie spokojnej jazdy. Poza tym masz spory zapas mocy. No i najważniejsze. O 90 proc zmniejsza się zużycie wielu części zamiennych typu klocki tarcze oraz układ zawieszenie. Na to ma wpływ inny rozstaw masy pojazdu na osie bo w pod lidze masz akumulatory. Tyle mówi teoria ale w praktyce to chyba to samo bo widziałem recenzxje ze oryginalne klocki są do zmiany po nawet 400 tys.
  Profil uzytkownika: mcmrbygg11     
melchior


Wpisów: 828
Od: 2018-08-18
2021-05-08 18:27
Od stycznia jestem posiadaczem:
https://www.suzuki.japanmo tors.pl/p/oferty-specjalne/hybrydy?gclid= EAIaIQobChMIz5fth7-68AIVWUiRBR0BIA6bEAAYA SAAEgL9-fD_BwE


Zrobiłem 12 tyś,pali średnio 6.5l/100km. Pod maska dwa silniki zespolone,jezdzi to fajnie,silnik elastyczny itd...

Tylko tak się zastanawiam, po co to wszystko? Skoro mam 2l diesla, który jest jak torpeda i pali 6 l napędu. Gdzie tu ekologia?
  Profil uzytkownika: melchior     
black sabbath


Wpisów: 9092
Od: 2012-06-16
2021-05-08 18:44
nie tylko ....servis hybryda jest dużo droższy ,dlamnie to paradox żeby mieć dwa silniki ,to tylko miała być przejściówka na kompletnie elektryczny, sam bym kupił elektrycznego ale w garażu mam kontakt bez dostępu do licznika
  Profil uzytkownika: black sabbath     
melchior


Wpisów: 828
Od: 2018-08-18
2021-05-08 18:46
to był ogólny link, a suzuk jest z tym silnikiem:

SX4 S-Cross Hybrid 2021 1.4 BOOSTERJET 2WD 6MT
  Profil uzytkownika: melchior     
melchior


Wpisów: 828
Od: 2018-08-18
2021-05-08 18:49
Black, a jaki jest sens silnika elektrycznego? Bo chyba nie ekologia, skoro prąd mamy z Polski a tamci robia go z ruskiego węgla.
Moim zdaniem silnik elektryczny sie nie przyjmie, na Ziemi nie ma tyle surowców,żeby naprodukować taka ilość akumulatorów.
  Profil uzytkownika: melchior     
black sabbath


Wpisów: 9092
Od: 2012-06-16
2021-05-08 19:30
benzyna się skonczy a prąd nie jest komplikacja,juz się mówi coraz więcej o elektrowni atomowej w nowej wersji, dlaczego hybryd jest coś niepotrzebnego(tak samo jak jeździć na etanol) ze ma się dwa silniki i jeden jest uzależniony od drugiego jednemu musi się wymienić olej a drugiemu (może prądnicę)niewiem, to był dobry pomysł przed produkcja aut elektrycznych, tam skoleni będzie inny problem ,mniej części mniej serwisu ,niema oleju itd, ludzie potrąca prace itd.temat trochę się zmienił a ja i tak nierozwiane problemu jaki boryka ma?
  Profil uzytkownika: black sabbath     
melchior


Wpisów: 828
Od: 2018-08-18
2021-05-08 19:46
Może kierunek wodorowy?
Czytałem,że w Polsce tworzy się duże zaplecze do produkcji wodoru, a w kilku firmach jezdzi juz sporo aut napędzanych wodorem.
  Profil uzytkownika: melchior     
Bartender
▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █


Wpisów: 3032
Od: 2017-03-11
2021-05-09 14:24
Aku 12 V miał pełne prawo wyzionąć ducha po 5 latach, szczególnie jeśli ostatnio auto więcej stało, niż jeździło. Tak się dzieje w każdym aucie, nie tylko w hybrydach.

Ja też nie rozumiem zwykłych hybryd, bo palą niewiele mniej, niż zwykłe auta. Szczególnie na krótkich odcinkach, gdzie potrafią spalić nawet więcej. Po prostu dłużej się rozgrzewają do temperatury roboczej.

Albo elektryk, albo plug-in, którego się często ładuje i nie robi ogromnych dziennych przebiegów. Mój plug-in ma średnie spalanie z ostatnich 17 tys. km 1,5 l/100 km (w tym kilka przelotów do Polski lub Niemiec), a poprzednie auto 9 l. Oszczędność na paliwie to ca. 20 tys. sek rocznie. Cisza w aucie i płynność przyspieszenia w mieście jak w elektryku.

  Profil uzytkownika: Bartender     
Forum -> Auto-Moto -> Hybryda Toyoty
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy






PRACA (Brandbergen)
Poszukujemy pracownikow lub podwykonacow (VÅRBY)
Sprzatanie (Bandhagen)
brukarz - kostka granitowa (Knislinge )
Praca przy sprzataniu w Sztokholmie (Älvsjö)
Renovering av lägenheter- Stockholm (Stockholm)
PRACOWNIK ROBÓT NAZIEMNYCH (Sztokholm)
Städjobb- Stockholm (Stockholm)
Więcej





Zakładnicy Nocnego Duathlonu na pokładzie Ryanair.
Agnes na szwedzkiej ziemi
8 najładniejszych miejsc z drzewami wiśniowymi w Sztokholmie.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Wielkanocna wyprawa do wschodniej Albanii.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Firma Sprzątająca
Polka w Szwecji
Moja historia cz.5
Polka w Szwecji
Przygoda z malowaniem
Polka w Szwecji
Nowe szwedzkie słowa 2023 - nyord
Szwecjoblog - blog o Szwecji


Odwiedza nas 8 gości
oraz 0 użytkowników.


Trollfabriken poloniainfo.se ?
Szwedzki „wstyd przed lataniem” napędza renesans podróży koleją
Katarzyna Tubylewicz: W Sztokholmie to, gdzie mieszkasz, zaskakująco dużo mówi o tym, kim jesteś
Migracja przemebluje Szwecję. Rosną notowania skrajnej prawicy
Szwedka, która wybrała Szczecin - Zaczęłam odczuwać, że to już nie jest mój kraj
Emigracja dała mi siłę i niezależność myślenia










© Copyright 2000-2024 PoloniaInfoNa górę strony