Autor | Niedzielna tragedia. |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-03 14:21 Az dziwne ze minela juz ponad doba, a nikt tu nie poruszyl tematu tej tragedii.
http://www.expressen.se/ny heter/bussolyckan-utreds-av-polisen-och-t rafikverket/
"Busschauffören har uppgett att kraftiga tjälskott och håligheter i vägbanan orsakade avåkningen. Detta är en viktig del av utredningen."
To czemu nie zwolnil
Bo byl sam i pewnie nie wyrobilby sie enl. EUs kör och vilotidslagen, ktory jego szef tak podkresla, ze kierowca przestrzegal. |
| |
black sabbath
Wpisów: 9092 Od: 2012-06-16
| 2017-04-03 17:27 w tych regionach to raczej normalne ze w niektorych miejscach moze byc slisko zwlaszcza o tej porze, |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-03 18:56 Ale on sie tlumaczyl tym, ze go wybilo na wybrzuszeniach drogi po zimie (tjälskott), a nie ze slisko bylo. Ja tam rowna droge widze. A jesli on je widzial, to powinien zwolnic, a nie zapierdalac setka. |
| |
glad
Wpisów: 78 Od: 2007-07-25
| 2017-04-03 19:39 "Det som gäller är att han får köra i 4,5 timme, sedan ska han ta 45 minuters paus innan han får köra 4,5 timmar till. Föraren har naturligtvis hållit sig till dessa regler, säger Simon Sandberg." Expressen
wystartowal w sobote o 22,
max o 2.30 w nocy powinien zrobic 45 min przerwy
od 3.15 mial prawo jechac jeszcze 4,5 godziny
do 7.45
rozbil sie w niedziele o 7.07; podali ze do celu mial jeszcze 10 szwedzkich mil (100 km).
jak chcial zdazyc przejechac 100 km przez 38 min autokarem z dziecmi w gorach po calej nocy jazdy???
dziwne ze nie podaja informacji, ktore odczytali z tachografu...
zal ze za skapstwo przewoznika i glupote kierowcy zyciem zaplacily dzieci...
|
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2017-04-03 21:30 Tragedia. Oczywiscie ze tagedia.
Ale czy kazdy wiekszy wypadek teraz tu trzeba bedzie opisywac,zeby zadowolic zawiedzionego autora tematu? |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-03 21:37 Nie. Mozna w ogole pomijac ten temat. Nie ma przymusu. |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-03 21:41 "Den dagliga körtiden får vara högst 9 timmar. Den får förlängas till 10 timmar två gånger per kalendervecka."
Mial prawo nawet 10h jechac. Ale rozsadek nakazywalby zwolnic jesli widzial problem na drodze. Zwolnic nawet kosztem mandatu za przekroczenie czasu jazdy, niz kosztem zycia trojga dzieci, o rannych nie wspominajac. Chyba rutyna go zgubila. |
| |
Ronj@
Wpisów: 7627 Od: 2006-08-16
| 2017-04-03 22:42 Temat nie zostal poruszony zapewne dlatego, ze w porownaniu z Polskimi drogami i wypadkami to Szwecja wypadlaby dosc znosnie. Mozliwosc spekulacji co do powodu wypadku jest ograniczona i daje male szanse na awanture...stad i brak zainteresowania. |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-03 23:48 Masz zapewne racje Ronj@. Gdyby w Polsce premier (ktora/ykolwiek) wypowiedzial te slowa: "Löfven om bussolyckan: ”Hela landet i sorg” to by sie serwer PI przegrzal, ale ta tragedia sie w Szwecji wydarzyla, co tam.
Jeszcze przyjdzie jedna taka z buta i z butą ci powie, ze autor zawiedziony brakiem reakcji na jedna z wiekszych katastrof ladowych w dziejach Szwecji. |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-04 10:23 Buss po dwoch nieudanych kontrolach technicznych zostal w koncu dopuszczony do ruchu przez autoryzowany warsztat.
|
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-04 10:29 http://www.st.nu/blaljus/o lyckor/olycksbussen-i-sveg-underkandes-av -tva-olika-bilprovningar-i-hostas
Z tym, ze warsztat dopuszczajacy go do ruchu byl warsztatem Bergkvarabuss, czyli sami sobie pozwolili tym zlomem sie bujac. |
| |
Bartender ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █
Wpisów: 3031 Od: 2017-03-11
| 2017-04-05 16:57 Zwiazki zawodowe Kommunal pozwa firme Bergkvarabuss do sadu pracy. Ponoc przygladali im sie juz od jakiegos czasu ze wzgledu na m.in. wlasnie ze wzgledu na stres i zle ustawione grafiki.
Kierowca jest podejrzany o doprowadzenie do smierci, uszkodzen ciala i stworzenie zagrozenia w ruchu.
Ciekawe co z tego wyniknie i kiedy podadza dane z tachografu (jesli w ogole podadza). |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2017-04-08 19:35 Jest jeszcze inna kwestia. Czesto ci starzy kierowcy ida na tzw. turistbussy, czyli wozenie turystow spokojnie tu i tam bo podobno lekka praca, lzejsza niz w komunikacji miejskiej, zero stresu, presji czasu, itd. A ide na turistbussbo spokoj, zero stresu, wesolo itd. Ale czesto sa to dluzsze trasy a ci kierowcy czesto ponad 60. Czesto problemy zdrowotne, ta sprawnosc motoryczna nie jest juz taka co u 30 latka. Dluzsze trasy bardziej ich mecza, oslabiona konrenctracje i oni zwyczajnie sobie nie radza, ale jada ile moga i sie dzieje, no i ten wiek. Dlatego ja uwazam ze powinno byc sie bardziej ostroznym przy kierowcach na dluzszych trasach w starszym wieku. |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2017-04-08 19:38 Prosze bardzo niech ktos was wsiadzie i jedzie 10 godzin. Po 3 dostaje sie kota, po 5 juz straszna rutyna, po 7 aby dojechac a po 8 ledwo co sie widzi juz droge. I my tu mowimy o 63 latku, ktory ma minus 5, po 2 zawale. I ON MA JECHAC z 44 osobami na pokladzie 10 godzin - CO ZA PARANOJA. |
| |
skoczek
Wpisów: 4902 Od: 2003-02-15
| 2017-04-08 22:04 Ronja napisal:
"Temat nie zostal poruszony zapewne dlatego, ze w porownaniu z Polskimi drogami i wypadkami to Szwecja wypadlaby dosc znosnie"
Halooooooo!!!! dosc znosnie
Tam podczas dlugiego weekendu ginie tyle ludzi co w Szwecji w pol roku..... |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2017-04-30 23:01 Ciekawe co z tego wyniknie i kiedy podadza dane z tachografu (jesli w ogole podadza).
--------------------------------------- ---------------
Czesto jezdza w tzw. Multibeamingu. 2 kierowcow jeden pojazd i kazdy z nich w 30 godzinach ma miec 9 godzin przerwy. Czyli licza dwoch w postepowaniu, choc jeden pozabijal ludzi. |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2017-06-05 19:50 po 60 latach kierowcy powinni miec zakaz jazdy tzw na dlusze trasy. 8 godzin warzywa rozwiesc i wszystko. |
| |