Autor | Geometria Stockholm |
dala
Wpisów: 53 Od: 2008-08-31
| 2016-04-08 15:41 Po wymianie drazka musze zrobic zbieznosc z przodu, ewentualnie geometrie cala gdybym wymienial z tylu tuleje. Gdzie w okolicach Sztokholmu zrobic to zeby bylo konkretnie i w miare przystepnie cenowo?
Ile taka geometria kosztuje w Szwecji? Mozna tu zrobic sama zbieznosc z przodu?
|
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2016-04-08 17:35 To tak, po wymianie drazka koniecznie musisz dokonac sprawdzenia regulacji zbieznosci kol na stacji do kontroli geometrii zawieszenia a sama geometria zawieszenia wspolczesnie opiera sie na ustawieniu zbieznosci kol zwyczajnie lub wymiany jakis elementow ktore sie zuzyja, wahacze czy amortyzatory. Nie ma opracowanej moetody, robi to sie metoda prb i bledow az do uzyskania prawidlowego wyniku. A czemu musisz robic geometrie po wymianie tuleji z tylu ? interesujace. Tuleje chyba pracuja w poprzek.
|
| |
dala
Wpisów: 53 Od: 2008-08-31
| 2016-04-11 18:10 chodzi o tuleje plywajace, ktore np juz wyrobione wplywaja na kat pochylenia kol tylnich w bmw. Z nimi sie chyba wstrzymam bo z tego co ludzie pisza wiecej klopotow przez nieznajacych sie fachowcow mozna narobic sobie.. a mi potrzebne auto jest, dlatego chcialem zrobic na razie zbieznosc tego przodu niz rozpaprac tyl rowniez przez kogos kto nie jest w temacie mocny. Bo tak na marginesie ten przod tez przez idiote papraka zostal ruszony w sensie drazek nie musial byc wymieniany.. ale to dluga historia |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2016-04-18 19:26 Skad wiesz ze one sa wyrobione ?, z innej beczki, uzywasz opon zgodnie z zaleceniami producenta ? nie zauwazasz ze opony sie szybciej zdzieraja ? |
| |
dala
Wpisów: 53 Od: 2008-08-31
| 2016-04-21 19:58 Na szarpakach mi to pokazali i widac ewidetnie, ze sa jakby to powiedziec, nie w osi wychodza jedna strona poza swoj obrys, ciezko to opisac.
Same kola sa pochylone raczej zbyt mocno jak na bmw. Auto mam od niedawna, no i troche sa wyciete so od wewnatrz. |
| |