Odwiedzin 37815209
Dziś 1033
Poniedziałek 29 kwietnia 2024

 
 

Forum: Na każdy temat - Etiuda szkolna Sztokholm-Warszawa

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorEtiuda szkolna Sztokholm-Warszawa
adamhartwinski


Wpisów: 18
Od: 2015-08-14
2015-08-14 21:06
Witajcie,

Jestem studentem drugiego roku w Warszawskiej Szkole Filmowej i za mniej niż miesiąc rozpoczynam zdjęcia do etiudy szkolnej na zaliczenie.

Historia na której opieram film zdarzyła się na prawdę.
BARTEK (14) jest zbuntowanym nastolatkiem. Pali papierosy, zdarza mu się wypić alkohol, a po lekcjach jeździ skuterem bogatego kolegi NIKLASEM (14) po całym Sztokholmie. Nie interesuje go nauka, ani tym bardziej siedzenie w domu z młodszym bratem PIOTRKIEM (6) i ojcem MARKIEM (40). Bartek od zawsze marzył o skuterze żeby móc jeździć razem ze swoim kolega. Niestety ojciec który stracił prace kupuje jemu dosyć tani rower.
Bartek jedzie na wycieczkę rowerowa i bierze swojego brata na bagażnik, łamiąc tym samym zakaz ojca. Wycieczka kończy się tragedia i Piotrek lamie rękę.
Marek daje swojemu synowi kare cielesna co skutkuje w późniejszym czasie wkroczeniem opieki społecznej wraz z policja.

Film ma na celu pokazać ze prawo antyklapsowe nie funkcjonuje tak jak powinno.

Niestety nie stać nas na zrobienie całego filmu w Szwecji. Wszystkie wnętrza nagramy w Warszawie a plenery zrobimy w Sztokholmie.

Potrzebujemy pomocy ze znalezieniem:
Niklasa - Chłopak 13-15 lat, o skandynawskiej urodzie który potrafiłby jeździć na skuterze. Większość Scen w Sztokholmie, jedna scena w Warszawie. Oczywiście musi umieć mówić po szwedzku. Po polsku już niekoniecznie

Annika - Kobieta 42-46 lat, o skandynawskiej urodzie. Musi umieć mówić po szwedzku. Rola urzędniczki socjalnej. Dwie sceny w Warszawie, jakiś jeden dzień zdjęciowy.

Piotrek - Chlopczyk, 6-7 lat, o słowiańskiej urodzie. Nie musi znać szwedzkiego. jeden dzień w Sztokholmie i jakieś 4 w Warszawie.

Potrzebowalibyśmy tez pomoc odnośnie: