Odwiedzin 37816189
Dziś 2013
Poniedziałek 29 kwietnia 2024

 
 

Forum: Komputer i człowiek - problem z kompem Asus

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
Autorproblem z kompem Asus
timebandit


Wpisów: 3
Od: 2015-05-07
2015-05-07 01:08
Jestem laikiem jesli chodzi o komputery.Kupilem nowy komp stacjonarny Asus z Windows 8.1.System ten moze jest dobry na lapki z ekranem dotykowym ale nie do myszki !! Chcialbym sformatowac dysk C i zainstalowac Win7.Mam plyte instalacyjna ale nie wiem jak sie do tego zabrac.Czy moglby mi ktos pomoc ? Pozatym komputer jest pelny niepotrzebnych smieci zainstalowanych przez producenta.Masakra.
  Profil uzytkownika: timebandit     
nobody


Wpisów: 840
Od: 2011-05-18
2015-05-07 06:53
Zainstaluj sobie oddatek classicshell (w opcjach instalacji wybierz tylko "clasic start menu" a reszte odznacz.Nie ma sensu sie cofac i instalowa starego systemu o ile nie wymagaja tego "jakies"programy i sterowniki innych producentow.Windows 8.1 zbytnio sie nie rozni poza kafelkami od 7.Zainstaluj i sprawdz czy ci bedzie pasowalo.A boczny pasek mozesz wylaczyc jesli ci bedzie przeszkadzal albo przez program do touchpada albo w zaleznosci od programu bedzie trzeba dodac wpisy do rejestru.
http://www.classicshell.ne t/
  Profil uzytkownika: nobody     
Aby sorell


Wpisów: 11327
Od: 2010-04-16
2015-05-07 14:45
Wpis wykasowany przez Administratora. Łamanie regulaminu serwisu.
  Profil uzytkownika: Aby sorell     
nowakowski22
Oslo


Wpisów: 6
Od: 2015-05-07
2015-05-07 17:13
Na początku sprawdź dobrze czy są wszystkie sterowniki do Twojego modelu i jego podzespołów. Zdarza się że już do niektórych nowszych lapków nie ma driverów dla Win 7 i trzeba się sporo namęczyć aby to obejść... Sprawdź dokładne oznaczenia na podzespołach koma i szukaj po nich sterowników.
  Profil uzytkownika: nowakowski22     
timebandit


Wpisów: 3
Od: 2015-05-07
2015-05-07 20:42