Odwiedzin 37780190
Dziś 513
Piątek 19 kwietnia 2024

 
 

Forum: Życie w Szwecji - Spawacz jedzie szukać pracy :)

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorSpawacz jedzie szukać pracy :)
Svetsare


Wpisów: 6
Od: 2014-07-13
2014-07-13 18:43
Wiem że większość będzie mi odradzać jazdę "w ciemno" do Szwecji. Jednak decyzję już podjęliśmy o wyjeździe, więc piszę bo może ktoś doradzi, może coś ktoś zaproponuje... Z zawodu jestem spawaczem/ślusarzem i ogólnie lubię pracę z metalami, Prywatnie zajmujemy się z moją Kobietą rękodziełem artystycznym i chcemy realizować się poza Polską żeby nie tworzyć z musu tylko dla przyjemności
Czy ktoś doradzi gdzie szukać pracy jako spawacz lub ślusarz? Potrafię też jeździć wózkiem widłowym i obsługiwać większość narzędzi warsztatowych. Po Angielsku sobie radzę nieźle a Szwedzkiego się uczę i nawet podoba mi się ten język. Woleli byśmy wylądować w jakichś okolicach Göteborga ale nie mieszkać w mieście tylko gdzieś bliżej natury, lasów. Nie interesuje nas nocne życie miasta tylko bliskość lotniska z którego mamy fajne połączenia w ważne dla nas miejsca. Bliskość czyli nawet do 100 kilometrów. Proszę o życzliwą pomoc a nie o trolowanie. Oczywiście może to być inna praca fizyczna bo w tych odnajduję się doskonale (fajnie by było pracować w tartaku)

Ps: Jedziemy swoim starym pickupem z własnymi narzędziami przygotowani na wiele. Nawet na noclegi w lesie. Ruszamy w połowie Sierpnia lub wcześniej jeśli trafi się oferta

Jeśli ktoś ma znajomego który potrzebuje do pracy dobrego rzemieślnika, to poproszę o kontakt, Mam CV przetłumaczone na język szwedzki.

Ktoś doradzi? Z góry dziękuję
  Profil uzytkownika: Svetsare     
Danello
Polak w Szwecji


Wpisów: 504
Od: 2014-05-05
2014-07-13 18:52
Dlaczego nie poszukać tutaj?