Autor | Usuń mi filtr czastek stałych golf 6 |
dievelen
Wpisów: 3 Od: 2014-02-22
| 2014-02-22 21:53 Witam. szukam specialisty w okolicach malmo ktory usunoł by z mojego golfa 6 2.0 tdi filtr czastek stalych i przeprogramuje komputer. kontakt 0700944980. pozdrawiam |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2014-02-22 22:10 Mozesz napotkac problem z przejsciem badan techz racji ze auto nie spelnia norm. To sie czesto zdarza - to raz. Dwa ze w tej kwestii musisz szukac juz prawdziwego specjalisty bo robiac to nieumiejetnie mozesz sobie spieprzyc caly komputer - nieodwracalnie. |
| |
bolek1970 PZU
Wpisów: 11503 Od: 2006-07-05
| 2014-02-23 08:03 Ususwanie tego filtra, w dzisiejszych czasach to poprostu glupota...
co sie, z nim dzieje ?
pzdr, |
| |
BilVag
Wpisów: 62 Od: 2013-08-14
| 2014-02-23 10:19 Witam.
Jeżeli masz auto na szwedzkich blachach i poruszasz się po Szwecji to nie radze ci usuwać filtra będziesz miał kłopoty na przeglądzie.
Powiedz mi dlaczego chcesz usuwać filtr w takim aucie masz z nim jakiś problem?
Jak zapełniony masz sadza, to jedz do warsztatu niech podłącza się kablem i wypal go i będzie po kłopocie,
tylko pytanie co się z nim dzieje ze chcesz go usunąć.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
|
| |
bravo78.78
Wpisów: 207 Od: 2011-02-17
| 2014-02-23 11:52 jakie blachy? na 90 procent stawiam ,ze pl? |
| |
bravo78.78
Wpisów: 207 Od: 2011-02-17
| 2014-02-23 11:55 moje pytanie jest wazne ,z tego wzgledu iz nie wiem czy warto mi znajomym glowy zawracacpozdro |
| |
dievelen
Wpisów: 3 Od: 2014-02-22
| 2014-02-23 12:56 Witam auto mam na polskich tablicach. chcę go usunąć bo zatkał mi sie już 2 raz w ciagu roku. jeden ze znawców przewiercił w nim przez długosć otwór wiertlem 16 i zaspawał potem , to niby miało pomóc ale nie pomogło. teraz nadaje sie tylko do wymiany lub usuniecia. wybieram usunięcie i szukam fachowca. pozdrawiam |
| |
bravo78.78
Wpisów: 207 Od: 2011-02-17
| 2014-02-23 19:26 no tos trafil na znawce......wiercenie...., owszem ,jest opcja likwidacji fapa ,ale tu w Se licz sie z kosztami zremapowania Ecu,przeliczylem wsio i nawet po moich znajomosciach ,dla Ciebie jest bezsensem to robic,bo w tej cenie to wyslesz ecu do pl - i jeszcze Ci kaski zostanie ,to po pierwsze.....a po drugie koszt fap,a -uzywka rzecz jasna ,jest niewiele drozszy....,Twoj wybor.....
ale licz sie z tym ,ze mozesz kiedys chciec to autko sprzedac.... i taki nabywca jak ja to Ci...oczywiscie zakladajac ,ze naklamiesz ,ze jest wsio oki |
| |
bravo78.78
Wpisów: 207 Od: 2011-02-17
| 2014-02-23 19:28 i bron boze Cie nie zrazam!,jak cos to daj znac na priv...Your many |
| |
BilVag
Wpisów: 62 Od: 2013-08-14
| 2014-02-23 21:00 To rzeczywiście trafiłeś na fachowca brawo
Jak masz auto na PL blachach to jak najbardziej możesz usunąć DPF, teraz w Polsce większość ludzi usuwa DPF z tym ze tak jak napisał :bravo78.78 przy sprzedaży auta albo uświadomisz kupującego albo to olejesz oczywiście to od ciebie zależy.
Pozdrawiam |
| |
dievelen
Wpisów: 3 Od: 2014-02-22
| 2014-02-24 02:32 Nie myślę narazie o sprzedaży auta. chce je naprawić i mieć spokój bo nie idzie nim jezdzić nie ma mocy,świeci się choinka i turbo nie działa. czy nikt nie potrafi w szweci przeprogramować tego ECU. pozdrawiam |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2014-02-24 20:07 Znowu temat Diesla ...
Te nowe wspolczesne uklady filtrow czastek stalych to jeden z najbardziej awaryjnych elementow auta. Sa totalnie niedopracowane i stwarzaja duzo problemow. Nic nie wskazuje na to ze beda lepsze - do dzis inzynierowie z niemiec, japoni, itd nie znalezli cudownej recepty i nic sie na to nie zapowiada.
Wielu ludzi zauroczonych nizszym zuzyciem paliwa wybiera sovie auto diesla mimo tego ze te auta uzywaja glownie w miescie ( a bo mysla ze raz pojada na helgen za miasto to moze ok ). To blad. Nowoczesne diesle w miescie sie strasznie mecza i przejezdzanie krotszych odcinkow jest dla tych silnikow bardzo meczace. W koncu silnik rzadko osiaga temperature robocza, co niekoniecznie wplywa na silnik dieslowski. W miescie sa czeste przyspieszenia ( diesle nie cierpia pracy w zmiennym obciazeniu ) i tak wlasnie zuzywa sie turbosprezarka i kolo zamachowe - elementy drogie w regenracji czy wymianie. Po za tym wtryskiwacze i caly common rail a koszt wymiany jednego wtryskiwacza w takim volkswagenie czy audi ( te marki sa jedne z najdrozszych w serwisie ) moze wyniesc nawet 6,7 tys koron.
Dlatego szkoda mi naiwnych ludzi ktorzy skuszeni ofertami sprzedawow o nizszym spalaniu - decyduja sie na zakup np. kilkuletniego diesla - a to jest najdrozszy wybor ktory niesie za soba wielkie inwestycje.
Zadnej kalkulacji, zadnych przemyslen, ida i kupuja.
Do autora tematu: kupiles diesla - licz sie z wydatkami, proste.
Uwazaj z tym usuwaniem bo tutaj nie tylko chodzi o wypalanie i nieumiejetne rece moga ci duzo pokomplikowac. Musial bym ci przeprogramowac elektronike sterujaca praca silnika albo walnac jakis emulator. Dodatkowo nie moge dac ci na to gwarancji i dlatego nie bawie sie w takie rzeczy.
|
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2014-02-24 20:25 Jezdzi na dluzszych trasach, w miare dlugo i stabilnie to nie powinno raczej byc problemow z turbo i filtrem. Sadza sie wypali, turbo i kolo zamachowe - bez demolki i taki diesel zrobi ci kupe mil. Inaczej lepiej kupic mniejszy silnik benzynowy i problemy powinny zniknac ( szczegolnie majac na uwadze ze ropa i benzyna rownaja sie w cenach a same silniki benzynowe sa coraz nowoczesniejsze i powoli zblizaja sie do ilosci spalania silnikow wysokopreznych). |
| |
technics
Wpisów: 581 Od: 2006-10-08
| 2014-04-16 16:26 Brednie piszecie . Usunalem w szwecji juz kilka dpf i fapow . I jak dotad nie ma problemu z przegladami . Oczywiscie najlepiej wymienic na nowy . Ale dobry tuner jest w stanie tak wyregulowac auto ze bedzie mialo lepsze spaliny bez filtra jak takie z filtrem . Odzywiscie filtr trzeba usunac w ecu silnika . Operacja taka z samym usunieciem dpf w sth okolo 3 tys w zaleznosci od stopnia trudnosci . |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2014-04-18 08:13 Jakas czesc ludzi co roku umiera w Szwecji z powodu szkodliwych czastek wydobywajacych się z Dieslowskich wydechow - pomysl o swojej rodzinie, dzieciach i o sobie. Takie sobie usuwanie filtrow nadaje się do kryminalu.
Swoja droga nie wiem jak w Polsce , ale w Szwecji - samo usuniecie filtra pdf jest nielegalne i za to można zostać pociagnietym do jakies tam odpowiedzialności.
Tutaj ludzie maja bzika na punkcie ekologii jak nigdzie indziej.
Typowy niemiec czy szwed wie - ze nieoplaca się trzymać Diesla dluzej niż pare lat od zakupu. Po kilku latach Dieslowskie silniki niosa za sobą wielkie inwestycje.
Ja bym nie ingerowal w oprogramowanie auta usuwając filtr z wielu wzgledow. Zdarza się ze ludzie z roznych powodow chcą powrocic do filtra PDF to raz. Dwa – nie ingerujemy w elektronikę auta. Podczas awarii auta często trzeba zmienić oprogramowanie auta i nowy program kasuje poprzednie ustawienia. Jakis tam mechanik tez może cos przypadkowo i nieumyślnie wywalać wprowadzając nowe ustawienie. Zreszta w wielu modelach modyfikacja oprogramowanie jest niewykonalna i trzeba wgrywać inne z innych aut. Ja bym walil konkretnie na Emulator – to takie zewnętrzne urządzenie które zawsze można zdemontować i nie ingerujemy w oprogramowanie silnika.
Same fizyczne usuniecie DPF jest generalnie nie trudne, ale zabawa z elektronika wymaga już doświadczenia i wiedzy. Nieumiejtnie można trwale zespsuc komputer i zniszczyć silnik.
|
| |
Viggo
Wpisów: 2575 Od: 2012-09-16
| 2014-04-18 09:20 Zapytam moze troszke bez sensu. Na jaki xxuj kupowac diesela, skoro jego konstrukcja sie nie podoba? Kup benzyniaka i glowy nie zawracaj. |
| |
Tumpi
Wpisów: 781 Od: 2008-01-06
| 2014-04-18 13:25 Dokladnie.
Temat Diesli - tych nowszych konstrukcyjnie, praktycznie juz przerabialem i wiele o tym pisalem. Zawsze staram sie ludziom uswiadamiac ze te niby male spalanie to tylko pozornie niskie koszty jakie moga wynikac z posiadania takich aut. Generalnie diesle ludzie uzytkuja niezgodnie z ich przeznaczeniem i dlatego sa czesto problemy. Tyle. Takie zabawy z usuwaniem filtrow to ryzykowne zagrania i zadna firma nie da ci jakiejs tam dlugiej gwarancji, nie ma pewnosci czy nie wyskocza jakies dziwne bledy w przyszlosci i tak dalej. A to sie czesto zdarzalo. Inna sprawa jak masz mozzliwosci i pieniadze. Kupujesz Diesla nowego z salonu jezdzisz do 4 lat - przykladowo ( w okresie 4 lat masz za darmo gwarqancje, serwisy i tym podobne ), potem sprzedajesz i bierzesz nowego, jakas tam czesc tracisz ( tak naprawde zbyt duzo nie tracisz ), ale pozbywasz sie komplikacji. Wtedy przychodzi taki ktos jak dievelen i kupuuje uzywanego golfa TDI z 2.0 ( silniki 2.0 TDI sa najbardziej awaryjnymi na obecnym rynku, 1.9 TDI np. sa owiane legenda niezniszczalnosci ). No i taki Dievelen kupil sobie uzywanego wyjezdzonego golfa i zaczynaja sie problemy. Filtr, co robic, za chwile trzeba wymienic kolo zamachowe, turbo tez pada po jakims czasie ( typowe ). Do tego te niemieckie wtryski ( ze wzgledu na zmienne obciazenie i czeste zmiany cisnienia ) i tak dalej i tak dalej. Chyba lepiej wziasc benzyniaka miec spalanie wieksze o moze 2 litry na 100 km, ale niczym sie nie przejmowac i zwyczajnie jezdzic. |
| |