Odwiedzin 37796509
Dziś 286
Środa 24 kwietnia 2024

 
 

Forum: Auto-Moto - Usuń mi filtr czastek stałych golf 6

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorUsuń mi filtr czastek stałych golf 6
dievelen


Wpisów: 3
Od: 2014-02-22
2014-02-22 21:53
Witam. szukam specialisty w okolicach malmo ktory usunoł by z mojego golfa 6 2.0 tdi filtr czastek stalych i przeprogramuje komputer. kontakt 0700944980. pozdrawiam
  Profil uzytkownika: dievelen     
Tumpi


Wpisów: 781
Od: 2008-01-06
2014-02-22 22:10
Mozesz napotkac problem z przejsciem badan techz racji ze auto nie spelnia norm. To sie czesto zdarza - to raz. Dwa ze w tej kwestii musisz szukac juz prawdziwego specjalisty bo robiac to nieumiejetnie mozesz sobie spieprzyc caly komputer - nieodwracalnie.
  Profil uzytkownika: Tumpi     
bolek1970
PZU


Wpisów: 11503
Od: 2006-07-05
2014-02-23 08:03
Ususwanie tego filtra, w dzisiejszych czasach to poprostu glupota...

co sie, z nim dzieje ?

pzdr,
  Profil uzytkownika: bolek1970     
BilVag


Wpisów: 62
Od: 2013-08-14
2014-02-23 10:19
Witam.

Jeżeli masz auto na szwedzkich blachach i poruszasz się po Szwecji to nie radze ci usuwać filtra będziesz miał kłopoty na przeglądzie.

Powiedz mi dlaczego chcesz usuwać filtr w takim aucie masz z nim jakiś problem?
Jak zapełniony masz sadza, to jedz do warsztatu niech podłącza się kablem i wypal go i będzie po kłopocie,
tylko pytanie co się z nim dzieje ze chcesz go usunąć.


Pozdrawiam




Pozdrawiam
  Profil uzytkownika: BilVag     
bravo78.78


Wpisów: 207
Od: 2011-02-17
2014-02-23 11:52
jakie blachy? na 90 procent stawiam ,ze pl?
  Profil uzytkownika: bravo78.78     
bravo78.78


Wpisów: 207
Od: 2011-02-17
2014-02-23 11:55
moje pytanie jest wazne ,z tego wzgledu iz nie wiem czy warto mi znajomym glowy zawracacpozdro
  Profil uzytkownika: bravo78.78     
dievelen


Wpisów: 3
Od: 2014-02-22
2014-02-23 12:56
Witam auto mam na polskich tablicach. chcę go usunąć bo zatkał mi sie już 2 raz w ciagu roku. jeden ze znawców przewiercił w nim przez długosć otwór wiertlem 16 i zaspawał potem , to niby miało pomóc ale nie pomogło. teraz nadaje sie tylko do wymiany lub usuniecia. wybieram usunięcie i szukam fachowca. pozdrawiam
  Profil uzytkownika: dievelen     
bravo78.78


Wpisów: 207
Od: 2011-02-17
2014-02-23 19:26
no tos trafil na znawce......wiercenie...., owszem ,jest opcja likwidacji fapa ,ale tu w Se licz sie z kosztami zremapowania Ecu,przeliczylem wsio i nawet po moich znajomosciach ,dla Ciebie jest bezsensem to robic,bo w tej cenie to wyslesz ecu do pl - i jeszcze Ci kaski zostanie ,to po pierwsze.....a po drugie koszt fap,a -uzywka rzecz jasna ,jest niewiele drozszy....,Twoj wybor.....
ale licz sie z tym ,ze mozesz kiedys chciec to autko sprzedac.... i taki nabywca jak ja to Ci...oczywiscie zakladajac ,ze naklamiesz ,ze jest wsio oki
  Profil uzytkownika: bravo78.78     
bravo78.78


Wpisów: 207
Od: 2011-02-17
2014-02-23 19:28
i bron boze Cie nie zrazam!,jak cos to daj znac na priv...Your many
  Profil uzytkownika: bravo78.78     
BilVag


Wpisów: 62
Od: 2013-08-14
2014-02-23 21:00
To rzeczywiście trafiłeś na fachowca brawo

Jak masz auto na PL blachach to jak najbardziej możesz usunąć DPF, teraz w Polsce większość ludzi usuwa DPF z tym ze tak jak napisał :bravo78.78 przy sprzedaży auta albo uświadomisz kupującego albo to olejesz oczywiście to od ciebie zależy.

Pozdrawiam
  Profil uzytkownika: BilVag     
dievelen


Wpisów: 3
Od: 2014-02-22
2014-02-24 02:32
Nie myślę narazie o sprzedaży auta. chce je naprawić i mieć spokój bo nie idzie nim jezdzić nie ma mocy,świeci się choinka i turbo nie działa. czy nikt nie potrafi w szweci przeprogramować tego ECU. pozdrawiam
  Profil uzytkownika: dievelen     
Tumpi


Wpisów: 781
Od: 2008-01-06
2014-02-24 20:07
Znowu temat Diesla ...

Te nowe wspolczesne uklady filtrow czastek stalych to jeden z najbardziej awaryjnych elementow auta. Sa totalnie niedopracowane i stwarzaja duzo problemow. Nic nie wskazuje na to ze beda lepsze - do dzis inzynierowie z niemiec, japoni, itd nie znalezli cudownej recepty i nic sie na to nie zapowiada.


Wielu ludzi zauroczonych nizszym zuzyciem paliwa wybiera sovie auto diesla mimo tego ze te auta uzywaja glownie w miescie ( a bo mysla ze raz pojada na helgen za miasto to moze ok ). To blad. Nowoczesne diesle w miescie sie strasznie mecza i przejezdzanie krotszych odcinkow jest dla tych silnikow bardzo meczace. W koncu silnik rzadko osiaga temperature robocza, co niekoniecznie wplywa na silnik dieslowski. W miescie sa czeste przyspieszenia ( diesle nie cierpia pracy w zmiennym obciazeniu ) i tak wlasnie zuzywa sie turbosprezarka i kolo zamachowe - elementy drogie w regenracji czy wymianie. Po za tym wtryskiwacze i caly common rail a koszt wymiany jednego wtryskiwacza w takim volkswagenie czy audi ( te marki sa jedne z najdrozszych w serwisie ) moze wyniesc nawet 6,7 tys koron.

Dlatego szkoda mi naiwnych ludzi ktorzy skuszeni ofertami sprzedawow o nizszym spalaniu - decyduja sie na zakup np. kilkuletniego diesla - a to jest najdrozszy wybor ktory niesie za soba wielkie inwestycje.

Zadnej kalkulacji, zadnych przemyslen, ida i kupuja.

Do autora tematu: kupiles diesla - licz sie z wydatkami, proste.

Uwazaj z tym usuwaniem bo tutaj nie tylko chodzi o wypalanie i nieumiejetne rece moga ci duzo pokomplikowac. Musial bym ci przeprogramowac elektronike sterujaca praca silnika albo walnac jakis emulator. Dodatkowo nie moge dac ci na to gwarancji i dlatego nie bawie sie w takie rzeczy.

  Profil uzytkownika: Tumpi     
Tumpi


Wpisów: 781
Od: 2008-01-06
2014-02-24 20:25
Jezdzi na dluzszych trasach, w miare dlugo i stabilnie to nie powinno raczej byc problemow z turbo i filtrem. Sadza sie wypali, turbo i kolo zamachowe - bez demolki i taki diesel zrobi ci kupe mil. Inaczej lepiej kupic mniejszy silnik benzynowy i problemy powinny zniknac ( szczegolnie majac na uwadze ze ropa i benzyna rownaja sie w cenach a same silniki benzynowe sa coraz nowoczesniejsze i powoli zblizaja sie do ilosci spalania silnikow wysokopreznych).
  Profil uzytkownika: Tumpi     
technics


Wpisów: 581
Od: 2006-10-08
2014-04-16 16:26
Brednie piszecie . Usunalem w szwecji juz kilka dpf i fapow . I jak dotad nie ma problemu z przegladami . Oczywiscie najlepiej wymienic na nowy . Ale dobry tuner jest w stanie tak wyregulowac auto ze bedzie mialo lepsze spaliny bez filtra jak takie z filtrem . Odzywiscie filtr trzeba usunac w ecu silnika . Operacja taka z samym usunieciem dpf w sth okolo 3 tys w zaleznosci od stopnia trudnosci .
  Profil uzytkownika: technics     
Tumpi


Wpisów: 781
Od: 2008-01-06
2014-04-18 08:13
Jakas czesc ludzi co roku umiera w Szwecji z powodu szkodliwych czastek wydobywajacych się z Dieslowskich wydechow - pomysl o swojej rodzinie, dzieciach i o sobie. Takie sobie usuwanie filtrow nadaje się do kryminalu.

Swoja droga nie wiem jak w Polsce , ale w Szwecji - samo usuniecie filtra pdf jest nielegalne i za to można zostać pociagnietym do jakies tam odpowiedzialności.

Tutaj ludzie maja bzika na punkcie ekologii jak nigdzie indziej.

Typowy niemiec czy szwed wie - ze nieoplaca się trzymać Diesla dluzej niż pare lat od zakupu. Po kilku latach Dieslowskie silniki niosa za sobą wielkie inwestycje.

Ja bym nie ingerowal w oprogramowanie auta usuwając filtr z wielu wzgledow. Zdarza się ze ludzie z roznych powodow chcą powrocic do filtra PDF to raz. Dwa – nie ingerujemy w elektronikę auta. Podczas awarii auta często trzeba zmienić oprogramowanie auta i nowy program kasuje poprzednie ustawienia. Jakis tam mechanik tez może cos przypadkowo i nieumyślnie wywalać wprowadzając nowe ustawienie. Zreszta w wielu modelach modyfikacja oprogramowanie jest niewykonalna i trzeba wgrywać inne z innych aut. Ja bym walil konkretnie na Emulator – to takie zewnętrzne urządzenie które zawsze można zdemontować i nie ingerujemy w oprogramowanie silnika.

Same fizyczne usuniecie DPF jest generalnie nie trudne, ale zabawa z elektronika wymaga już doświadczenia i wiedzy. Nieumiejtnie można trwale zespsuc komputer i zniszczyć silnik.
  Profil uzytkownika: Tumpi     
Viggo


Wpisów: 2575
Od: 2012-09-16
2014-04-18 09:20
Zapytam moze troszke bez sensu. Na jaki xxuj kupowac diesela, skoro jego konstrukcja sie nie podoba? Kup benzyniaka i glowy nie zawracaj.
  Profil uzytkownika: Viggo     
Tumpi


Wpisów: 781
Od: 2008-01-06
2014-04-18 13:25
Dokladnie.

Temat Diesli - tych nowszych konstrukcyjnie, praktycznie juz przerabialem i wiele o tym pisalem. Zawsze staram sie ludziom uswiadamiac ze te niby male spalanie to tylko pozornie niskie koszty jakie moga wynikac z posiadania takich aut. Generalnie diesle ludzie uzytkuja niezgodnie z ich przeznaczeniem i dlatego sa czesto problemy. Tyle. Takie zabawy z usuwaniem filtrow to ryzykowne zagrania i zadna firma nie da ci jakiejs tam dlugiej gwarancji, nie ma pewnosci czy nie wyskocza jakies dziwne bledy w przyszlosci i tak dalej. A to sie czesto zdarzalo. Inna sprawa jak masz mozzliwosci i pieniadze. Kupujesz Diesla nowego z salonu jezdzisz do 4 lat - przykladowo ( w okresie 4 lat masz za darmo gwarqancje, serwisy i tym podobne ), potem sprzedajesz i bierzesz nowego, jakas tam czesc tracisz ( tak naprawde zbyt duzo nie tracisz ), ale pozbywasz sie komplikacji. Wtedy przychodzi taki ktos jak dievelen i kupuuje uzywanego golfa TDI z 2.0 ( silniki 2.0 TDI sa najbardziej awaryjnymi na obecnym rynku, 1.9 TDI np. sa owiane legenda niezniszczalnosci ). No i taki Dievelen kupil sobie uzywanego wyjezdzonego golfa i zaczynaja sie problemy. Filtr, co robic, za chwile trzeba wymienic kolo zamachowe, turbo tez pada po jakims czasie ( typowe ). Do tego te niemieckie wtryski ( ze wzgledu na zmienne obciazenie i czeste zmiany cisnienia ) i tak dalej i tak dalej. Chyba lepiej wziasc benzyniaka miec spalanie wieksze o moze 2 litry na 100 km, ale niczym sie nie przejmowac i zwyczajnie jezdzic.
  Profil uzytkownika: Tumpi     
Forum -> Auto-Moto -> Usuń mi filtr czastek stałych golf 6
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy









Personlig assistans Södertälje (Södertälje)
Firma zatrudni (Bandhagen )
Mycie okien (Stockholm)
Szukam do pracy. (Stockholm )
DAM PRACE / SPRZATANIE (Ödeshög)
Pracownik lesny ( röjning) (FAGERSTA)
zatrudnie , (Tanumshede)
Sprzątanie (Stockholm )
Więcej





Ugglegränd o jednej z najkrótszych uliczek w Sztokholmie.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Szwecja o smaku lukrecji czyli spotkanie w bibliotece Morenowej.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Kristineberg slott – piękny pałacyk z Kungsholmen.
Agnes na szwedzkiej ziemi
Firma Sprzątająca
Polka w Szwecji
Moja historia cz.5
Polka w Szwecji
Przygoda z malowaniem
Polka w Szwecji
Nowe szwedzkie słowa 2023 - nyord
Szwecjoblog - blog o Szwecji


Odwiedza nas 4 gości
oraz 0 użytkowników.


Szwedzki „wstyd przed lataniem” napędza renesans podróży koleją
Katarzyna Tubylewicz: W Sztokholmie to, gdzie mieszkasz, zaskakująco dużo mówi o tym, kim jesteś
Migracja przemebluje Szwecję. Rosną notowania skrajnej prawicy
Szwedka, która wybrała Szczecin - Zaczęłam odczuwać, że to już nie jest mój kraj
Emigracja dała mi siłę i niezależność myślenia










© Copyright 2000-2024 PoloniaInfoNa górę strony