Autor | BANK -SKANDIA |
hilson89
Wpisów: 5 Od: 2013-11-15
| 2014-01-20 14:37 Witajcie!! Chcę założyć konto w Skandii kiedy wchodzę w Bli Kund wyskakuje mi informacja o konieczności zainstalowania Bank ID. Zainstalowałam ale nie otworzył mi się żaden formularz do wypełnienia. A gdy ponownie klikam w Bli Kund to ciagle jest prosba o zainstalowanie Bank ID....gdzie popełniam błąd?? Pomóżcie.... |
| |
Viggo
Wpisów: 2575 Od: 2012-09-16
| 2014-01-20 17:04 Gdzie blad? W tym, ze chcesz zostac ich klientem. Zaloz sobie konto w Ica banken, nie dosc, ze sensowniej dziala, to jeszcze rabat na zakupy w Ica dostaniesz. Konto darmowe, a jak jestes student, to karte tez masz za friko i extra rabaty.
http://www.icabanken.se |
| |
AnnaN
Wpisów: 2539 Od: 2002-02-06
| 2014-01-20 17:23 Hilson89, sprawdz wpierw czy e-legitymacja dziala
np. mozesz sie zalogowac na
skatteverket.se |
| |
AnnaN
Wpisów: 2539 Od: 2002-02-06
| 2014-01-20 17:24 http://www.skatteverket.se /privat.4.76a43be412206334b89800052864.ht ml
|
| |
hilson89
Wpisów: 5 Od: 2013-11-15
| 2014-01-20 18:45 Hmmm - nie mogę... wyskakuje mi weryfikacja danych i błąd. |
| |
tiamat
Wpisów: 36 Od: 2014-01-18
| 2014-01-20 19:17 Wczoraj miałem coś w tym stylu, trzeba było zaktualizować wersję
a potem postępować zgodnie z instrukcjami. Dzisiaj działa 100% dobrze.
--------------
Inloggning med BankID och Chrome
Om du väljer att logga in med BankID måste du i nästa steg tillåta att Nexus Personal körs. Om du inte gör det kommer du till Versionskontroll av BankID säkerhetsprogram och en gul varningslist visas överst på sidan.
Välj Kör alltid på den här webbplatsen i varningslisten och starta därefter om webbläsaren.
|
| |
hilson89
Wpisów: 5 Od: 2013-11-15
| 2014-01-20 20:33 zainstalowałam ale mimo to nie mogę wejść w formularz tylko od razu proszą o podanie personnummer i PIN... |
| |
AnnaN
Wpisów: 2539 Od: 2002-02-06
| 2014-01-20 21:31 Wyglada ze Twoja e-legitymacja nie jest ok wiec zadzwon 0771-55 55 00, tam dostaniesz pomoc wg ich strony.
"Har du inte BankID? Lugn, du kan bli kund ändå
Det går bra att bli internetkund hos oss även om du inte har BankID eller Mobilt BankID. Ring vår kundservice på
0771-55 55 00 så hjälper vi dig."
|
| |