Odwiedzin 23781930
Dziś 8592
Poniedziałek 29 sierpnia 2016

 
 

Forum: Sprawy polonijne - Kiruna Praca i zycie

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorKiruna Praca i zycie
bodziofab


Wpisów: 22
Od: 2008-10-06
2013-12-14 11:13
Witam wszystkich mogacych powiedziec cos madrego na temat pracy i zycia w Kirunie.
Chce wyjechac tam z rodzina i rozpoczac tam nowe zycie.
Czy ktos kto tam mieszka moze dzielic mi kilku wskazuwek ?
  Profil uzytkownika: bodziofab     
wandaelzbieta


Wpisów: 3741
Od: 2010-01-08
2013-12-14 11:53
Mozesz poczytac http://www.poloniainfo.se/ forum/temat.php?temat=35852
  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
hester


Wpisów: 1191
Od: 2013-08-07
2013-12-14 11:53
http://www.poloniainfo.se/ forum/temat.php?temat=43949
  Profil uzytkownika: hester     
hester


Wpisów: 1191
Od: 2013-08-07
2013-12-14 11:53
OOOO-w tym samym momencie
  Profil uzytkownika: hester     
wandaelzbieta


Wpisów: 3741
Od: 2010-01-08
2013-12-14 12:00

  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
kolczesku


Wpisów: 1
Od: 2012-07-09
2013-12-14 14:39
ja tez myślę o wyjeździe do kirkuny moze ktos wiecej napisze albo ktos tam mieszka i opowie
  Profil uzytkownika: kolczesku     
bodziofab


Wpisów: 22
Od: 2008-10-06
2013-12-14 14:45
Czesc kolczesku , ja planje wyjazd do Kiruny z rodzina dlatego chce wczesniej zasiegnac informacji na temat pracy i zamieszkania. Kilka lat temu chcialem jechac tam sam , ale nie wyszlo. Teraz razem z zona podjelismy wspolna decyzje . Mysle ze ktos pomoze nam potwierdzic swoja decyzje za sluszna .
  Profil uzytkownika: bodziofab     
kostrzewskiprzemek@o


Wpisów: 559
Od: 2009-01-28
2013-12-14 15:26
Kiruna miasto gdzie mozna sie szybko nabawic depresji , ciagle ciemno , ludzie z tamta uciekaja , no ale zycze tam powodzenia
  Profil uzytkownika: kostrzewskiprzemek@o     
bodziofab


Wpisów: 22
Od: 2008-10-06
2013-12-14 16:00
I znowu temat depresji , czy wszyscy sa tak slabi ze boja sie wyzwan. Depresji mozna nabawic sie tez w Stockholm majac doczynienia z polskimi pseudo pracodawcami.
  Profil uzytkownika: bodziofab     
lidka50


Wpisów: 1664
Od: 2007-03-01
2013-12-14 18:16
Depresji to mozna sie nabawic czytajac niektore wpisy.
Odnosnie pracodawcow,to znam tez zlych i oszustow z innych nacji,nie tylko polskich,coscie sie ich tak uczepili.
A comaja powiedziec tacy Azjaci,ktorzy haruja u swoich po 15,20 godzin,spia w garazach albo w piwnicach,a zaplaty prawie zadnej,bo wszystko idzie na splate tzw.dlugu.
  Profil uzytkownika: lidka50     
black sabbath


Wpisów: 4128
Od: 2012-06-16
2013-12-14 18:27
bodz..i kolcz…sprobowac zawsze mozna ,ale wydaje mnie sie ze troche za pozno,jeszcze 2 -3 lata temu szanse byly dosc duze dzisiaj to jest jedno z najbardziej atraktywnych miejsc pracy,znajac kulture ludzi z polnocy moge tylko stwierdzic ze szanse sa male na podjecie pracy.ale powodzenia
  Profil uzytkownika: black sabbath     
bodziofab


Wpisów: 22
Od: 2008-10-06
2013-12-16 10:55
Czy naprawde nie ma nikogo z Kiruny , kto udzielilby kilku wskazowek ?
  Profil uzytkownika: bodziofab     
darsim
Stolica


Wpisów: 27205
Od: 2004-10-07
2013-12-16 11:07
byli ale uciekli stamtad
  Profil uzytkownika: darsim     
bodziofab


Wpisów: 22
Od: 2008-10-06
2013-12-18 09:26
Darsim ty chyba dostajesz kase za kazdy wpis .
Wszedzie cie pelno , ale nigdy nie piszesz nic madrego .
  Profil uzytkownika: bodziofab     
stas


Wpisów: 448
Od: 2006-01-05
2013-12-18 10:44
bodziofab

Ale wlasciwie jakich informacji oczekujesz?
Jak piszesz podjales definitywnie decyzje o wyjazdzie do Kiruny z rodzina. Twoj wyjazd, Twoja decyzja ale skoro odezwales sie tu na forum, to inni uzytkownicy moga miec swoje zdanie na ten temat. Nie krzycz na nich tylko wysluchaj.

W Kirunie bylem tylko turystycznie. Moje spostrzezenie jest takie, ze gdybym musial to oczywiscie moglbym tam pracowac. Ale nigdy nie skazalbym swojej rodziny (zony i dzieci) do osiedlenia sie tam.
Nie myslales o tym, zeby pojechac i osiedlic sie w Norwegii?
  Profil uzytkownika: stas     
skoczek


Wpisów: 3293
Od: 2003-02-15
2013-12-18 12:08
stas:
"Nie myslales o tym, zeby pojechac i osiedlic sie w Norwegii?"

Z kiruny to ma juz niedaleko , a zycie tansze..mozna pendlowac....
  Profil uzytkownika: skoczek     
Kristina1983


Wpisów: 14
Od: 2013-09-30
2014-06-03 11:10
Kochani planujemy wyjechac do Kiruny z rodzina czy ktos z was moze powiedziec jak tam jest i czy sa realne szanse na prace?najlepiej prosze o kontakt z kims kto juz tam jest i pracuje
  Profil uzytkownika: Kristina1983     
Forum -> Sprawy polonijne -> Kiruna Praca i zycie
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy








Service regału chłodniczego (Stockholm)
Szukam tynkarzy (Norsborg)
Ogolnobudowlaniec z doswiadczeniem! (Stockholm)
Gitarzysta (Täby)
blachasz samochodowy (malmo)
sprzatanie (Stockholm)
Firma poszukuje pracownika (Haninge)
ludzie którzy mogą drewno podlogi (Stockholm )
Więcej





Szwedzcy aktorzy czyli kogo znamy z Hollywood.
Agnes na szwedzkiej ziemi.
Po sąsiedzku: Oslo [zdjęcia]
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Mini-zoo i słodcy chłopcy, czyli droga z Plitwic do Zadaru
Direction: Sweden!
Top 10 mojego miasta: Sztokholm.
Agnes na szwedzkiej ziemi.
Wymiana polskiego prawa jazdy na szwedzkie
Direction: Sweden!
"Korponinja" vs. korposzczury [recenzja]
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Rzuć wszystko i jedź w Bieszczady (1)
Direction: Sweden!
Świętuj z nami Europejski Dzień Języków! (26 września 2016)
Wystawa Meli Yerki w galerii KAMARADE w Sztokholmie (2016.04.22 - 2016.06.12)
Prace Ewy Partum na wystawie Att ge tomrummet mening w Växjö konsthall (2016.05.20 - 2016.08.21)
Wystawa Po prawdże to piękny sztatek beł o statku Wilhelm Gustloff w Utvandrarnas hus w Växjö (2016.06.11 - 2017.01.29)


Odwiedza nas 50 gości
oraz 8 użytkowników.


2016-08-20 Wernisaż wystawy sztuki graficznej studentów ASP w Łodzi https://t.co/TXzCZ2ovl1
2016-08-13 Wernisaż wystawy malarstwa Tomasza Omelko https://t.co/NzAr5zzWhS
2016-08-27 Polska Impreza V.I.P. https://t.co/BhV2au32Oq
2016-08-13 Polska Impreza V.I.P. https://t.co/A0eFay5TBI
2016-08-06 Polska Impreza V.I.P. https://t.co/oyl4cLWnl4
Wiecej
Kod na pogrzebie Inki !!!
do Kajetana
Patologii ciag dalszy
Wolna amerykanka in.dop.......nka
CZY MODERACJA ŚPI?!!!
Czy przestepczosc sie oplaca?
Inwestycja w przyszłość czy naiwność? Reporter TVN24 w imigranckiej dzielnicy Sztokholmu
Szwedzi: Polska ma najlepsze plaże w Europie. "A Sopot to zielona oaza"
Niezwykła rodzina Wołodarskich
Były Rzecznik Praw Ofiar w szwedzkim areszcie. Organizował prostytucję?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Andrzej Piaseczny z zespołem - koncert w Malmö
Między łóżkami - przedstawienie teatralne
Gdy kota nie ma - przedstawienie teatralne
Więcej










© Copyright 2000-2016 PoloniaInfoNa górę strony