Odwiedzin 19981255
Dziś 522
Poniedziałek 25 maja 2015

 
 

Forum: Na każdy temat - srodek na mole

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
Autorsrodek na mole
Krzysztofr


Wpisów: 32
Od: 2013-04-24
2013-10-05 15:07
Witam. Mamy w szafie mole, w szafie z ubraniami z narzedziami i szukamy jakiegos srodka gdzies w sklepie ( stockholm ). Jak sa mole po szwedzku i zna ktos jakies ciekawe preparaty. Dziekuje
  Profil uzytkownika: Krzysztofr     
violina
Gbg


Wpisów: 1796
Od: 2007-03-01
2013-10-05 17:33
Mol po szwedzku to: mal. Zapytaj w dobrze zaopatrzonym w chemikalie sklepie. Sprzedawca napewno cos ci doradzi. Mole nie lubia pewnych zapachow, np. lawendy (trzyma sie kwiaty lawendy w woreczkach) i wtedy nie "osiedlaja" sie w szafach. dobrze jest takze trzymac w szafach mocno pachnace mydelka. Bedziesz musial chyba wiele rzeczy wyrzucic albo wyprac w wysokiej temperaturze, zeby pozbyc sie lokatorow i ich larw.
Kiedys sprzedawano kulki na mole, ktore pachnialy mocno naftalina, ale nie wiem , czy cos takiego jeszcze jest w uzytku.
Znam taka powiastke o jednym kolesiu , co kupil takie kulki i rzucal w mole , zeby sie ich pozbyc. Walczy z nimi do tej pory , ale chyba trafic jest trudno
  Profil uzytkownika: violina     
Ronj@


Wpisów: 6139
Od: 2006-08-16
2013-10-05 21:23
Zamow sobie z PL naftaline. Tutejsze chemikalia nic nie dadza, sa przyjazne srodowisku a tym samym wszystkim robalom.
Wywal wszystkie ciuchy (welniane i bawelniane)
Wymyj szafe np Klorin.
Wietrz szafy i ciuchy systematycznie.
  Profil uzytkownika: Ronj@     
darsim
Stolica


Wpisów: 27205
Od: 2004-10-07
2013-10-05 22:03
a jestes pewny ze to
mole
widziales?

to moze byc co innego
np

http://palsangrar.com


bardzo w Szwecji czeste
  Profil uzytkownika: darsim     
hester


Wpisów: 819
Od: 2013-08-07
2013-10-05 22:48
Przychodzi facet do sklepu i pyta:
-Czy sa kulki na mole?
-Sa-odpowiada sprzedawca.
Facet przychodzi co chwila,proszac
o to samo.Zdziwiony sprzedawca pyta:
-Panie,kochany,po kiego panu tyle
tego towaru?
-Bo w to cholerstwo to tak trudno trafic!


Nie w tym dziale? Ups!-przepraszam.
  Profil uzytkownika: hester     
Forum -> Na każdy temat -> srodek na mole
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy





Plyty osb i k/g (Stockholm)
Zatrudnie na bialo Hydraulika do naszego team (Stockholm)
Potrzebuje pracowników na dachy i fasady (Stockholm)
Kafelkarz (Sztokcholm)
Skup runa lesnego. (Sveg)
Pracownik budowlany,glazurnik (Goteborg)
Praca w firmie sprzatajacej (Stockholm)
praca dla stolarza i glazurnika Göteborg. (Göteborg)
Więcej





70. urodziny Pippi
Polka w Szwecji
järnnätter czyli ostatnie wiosenne przymrozki
hemma hos Johanssons
Szwedzki język migowy i świat głuchych
Polka w Szwecji
Miłego dnia
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
dagis, praca, firma, mieszkanie… dużo za dużo..
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
Najpierw wkurza, potem wzrusza - "Mężczyzna imieniem Ove"
Szwecjoblog - blog o Szwecji
8 reklam sieci ICA
Talar du svenska? | blog o języku szwedzkim
"Lokomotivet" Juliana Tuwima dostępna na stronach "En läsande klass"
Kolejne wznowienie Naszej Klasy Tadeusza Słobodzianka w Galeasen w Sztokholmie (2015.01.27 - 2015.05.30)


Odwiedza nas 6 gości
oraz 1 użytkowników.


2015-05-30 Polska Impreza V.I.P. - Summer Party http://t.co/sIZ8oZZgPU
2015-05-30 Dzień Polski w Malmö http://t.co/XpkM7Ewjv7
Andrzej Seweryn w Sztokholmskim Salonie Poezji http://t.co/b88TuU48RH
Koncert Soboty w Sztokholmie http://t.co/wioQClxBtX
Polska niedziela w Malmö z okazji 3 Maja http://t.co/Cj85Rds5XK
Wiecej
grilowanie czas zacząć
AD 2015 rok Andrzeja Dudy
Komorowski się ośmiesza
Potrzebuje pilnie pracy za nocleg iwyzywienie27maj
Eurowizja
druk A1
Były Rzecznik Praw Ofiar w szwedzkim areszcie. Organizował prostytucję?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
Polacy na emigracji - dlaczego nie wracają?
Szwedzki serwis internetowy pozwala sprawdzić kryminalną przeszłość znajomych. Sprawi, że w Szwecji dojdzie do linczów?
Piknik dla dzieci, młodzieży i dorosłych z okazji Dnia Dziecka
Intryga - przedstawienie teatralne
Więcej










© Copyright 2000-2015 PoloniaInfoNa górę strony