Autor | Wizzair - problem :/ |
PaTiŚkA
Wpisów: 696 Od: 2008-04-24
| 2013-03-14 18:11 Tak wiem, ze to tanie linie, wiec duzo nie powinno sie po nich spodziewac ale...
Pare dni temu zarezerwowalam bielt do Polski i z powrotem, na rowny tydzien, od czwartku do czwartku. Dostalam potwierdzenie, wszystko fajnie cacy. Dzis, po zalogowaniu sie na stronie wizzaira zauwazylam, ze zmienili onimoj wylot z Polski na wtorek (!) bez zadnego poinformowania mnie, nawet glupiego mejla nie napisali. Gdybym sie nie zalogowala, to bym nawet nie wiedziala, ze cos zmienili
I tu moje pytanie: byl ktos w podobnej sytuacji? Czy wizzair jest na tyle okej, zeby przebukowac bilet na pozniejsza date, bo wczesniejsza mnie nie urzadza, bez placenia za zmiane, bo to przeciez nie moja wina?
Jutro bede do nich dzwonic, ale chcialam najpierw spytac o doswiadczenia na forum, zeby wiedziec, na co sie przygotowac |
| |
KasiaTom
Wpisów: 1227 Od: 2010-09-23
| 2013-03-14 20:29 A czy dostalas od nich potwierdzenie, ze lot jest w czwartek?
Czy to przypadkiem nie Twoja pomylka? |
| |
PaTiŚkA
Wpisów: 696 Od: 2008-04-24
| 2013-03-14 21:34 to bylo pierwsze, co sprawdzilam - mam potwierdzenie, ktore od nich mejlem dostalam. wyraznie stoi, ze bokowane bylo 4/4 - 11/4, a oni zmienili na 9/4
najbardziej wkurza mnie fakt, ze nie raczyli mnie nawet poinformowac |
| |
KasiaTom
Wpisów: 1227 Od: 2010-09-23
| 2013-03-14 21:47 Szok. Pisz szybko do nich, zeby wyjasnic sprawe. Moze to tylko jakis blad w systemie.
Powodzenia. |
| |
PaTiŚkA
Wpisów: 696 Od: 2008-04-24
| 2013-03-14 21:52 jutro rano bede dzwonic. boje sie, ze jak napisze mejla, to bede czekac dlugo na odpowiedz
najgorsze jest to, ze sprawdzalam i w ogole nie ma lotow w czwartek 11/4. byly, gdy ja kupowalam bilet, teraz nagle nie ma
mialam nadzieje, ze ktos na forum byl w podobnej sytuacji i moglby mi powiedziec, jak w ich wypadku to sie skonczylo
usch, w nocy zamiast spac bede sie stresowac biletem
olalabym to, gdyby nie fakt, ze w srode i czwartek mam sprawy w PL do zalatwienia, dlatego kupilam bilety na taka, a nie inna date.
do piekla z tanimi liniami! |
| |
KasiaTom
Wpisów: 1227 Od: 2010-09-23
| 2013-03-14 22:12 http://www.goldenline.pl/f orum/3155800/zmienili-mi-date-lotu-bez-mo jej-wiedzy-i-zgody-co-moge-zrobic-help
http://www.poloniainfo.se/ forum/temat.php?temat=23328 |
| |
agatka88 Stockholm
Wpisów: 29 Od: 2009-09-28
| 2013-03-15 07:30 Ja lecialam w grudniu i tez mi przeniesli lot na inny dzien ale dostalam email i jezeli sie zgadzam to mam zatwierdzic link a jak nie to zadzwonic i sprawdzic jaka data mi pasi,teraz mozna rozmawiac po polsku nawet wczesniej nie mozna bylo |
| |
dorotek3
Wpisów: 22 Od: 2009-03-19
| 2013-03-15 10:10 Witam
czesto latalam liniami WIZZAIR, ale od niecalego roku przenioslam sie do Ryanair, bo w Wizzair zaczal kombinowac z cenami biletow ,waga bagazy i ich oplatami nie wspomne juz ze maja ostatnio spory balagan w tej firmie - dzwoniac do nich z Polski czeka sie na polaczenie okolo 10 minut kasa leci, a on maja to w nosie.
Ich bank w Polsce glowny to BANK PKO SA i co dziwne ja tez mam tam konto i za kazdym razem robiac przelew z konta na konto w tym samym banku placilam taka twote ze szok.Przeciez operacje wewnatrzbankowe powinny byc za darmo lub za niewielka oplata.
Przy rozmowie telefonicznej nikt z pracownikow nie byl w stanie mi tego wyjasnic.
Teraz nie mam problemow juz tych.
Zmienilam linie lotnicze, a dla ulatwienia podam ze posrednik i Wizzaira i Ryanaira ma calkiem dobre ceny biletow.
wystarczy zaklikac
www.bluesky.pl
pozdrawiam serdecznie uzytkownikow i czytajacych. |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2013-03-15 10:23 Dziwne.. Powinnas dostac e-mail.
Ja niedlugo lece z Norwegian i oni wysylaja maile.
Ryanair tez.
Sprawdz moze czy nie masz w spamie? |
| |
electra
Wpisów: 3440 Od: 2005-05-02
| 2013-03-15 10:30 Ja kiedys lecialam norwegian to dzwonili do mnie. |
| |
KasiaTom
Wpisów: 1227 Od: 2010-09-23
| 2013-03-15 11:36 dorotek a Ty myslisz, ze ten bluesky to dzialanosc non-profit prowadzi czy ja? Sa normalna firma posredniczaca w sprzedazy biletow i zarabiaja na prowizji, a Ty za to placisz, ale najwazniejsze ze jestes zadowolona |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2013-03-15 11:39 nie, to nie klient placi..
to linie lotnicze im placa prowizje za kazdy bilet |
| |
PaTiŚkA
Wpisów: 696 Od: 2008-04-24
| 2013-03-15 13:23 rozmawialam z nimi, udalo mi sie przeniesc lot na pozniejsza date, na szczescie nie bylo z tym problemow, nie musialam tez doplacac, uf!
iza, w spamie nic nie bylo tez nic, zero, echo. poprosilam teraz pania, z ktora rozmawialam, o wyslanie nowego potwierdzenia, zebym wiedziala ze wszystko okej - przyszlo po minucie. ale nie umiala wytlumaczyc, dlaczego nie dostalam zadnej informacji o zmianie lotu
dorotek, w ryanair tez waza bagaz i trzeba za niego placic. co do walizek, ktore sie nadaje na lotnisku, to wizzair ma lepsze, wedlug mnie ceny, niz ryanair, np. walizka 20 kg w ryanair kosztuje 300-500 kr, w zaleznosci od sezonu, gdzie w wizzair koszt to zawsze 300 kr za 32 kg.
dzwoniac dzis do nich cala rozmowa, lacznie z czekaniem, zajela mi 4 minuty, wiec na czas narzekac nie moge. jedyne, co jest nie fair, to to, ze polaczenie kosztuje 10 kr/min no ale na czyms zarabiac musza.
|
| |
PaTiŚkA
Wpisów: 696 Od: 2008-04-24
| 2013-03-15 13:35 co do bagazu, to zle napisalam, bo w wizzair kosztuje tylko 150 kr w jedna strone na pasazera |
| |
babajedna Warszawa
Wpisów: 1086 Od: 2011-01-12
| 2013-03-17 18:24 ....latam z wizzairem bardzo często i nigdy nie mialam problemów z info od nich w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Miałas pecha, ale wszystko dobre co sie dobrze kończy |
| |
krzysztof69365
Wpisów: 1 Od: 2013-03-24
| 2013-03-24 21:24 witam wczoraj leciałem wizzarem z luton do gdańska,lot był planowany na 20/25 .po dotarciu na lotnisko okazało się że lot został przełożony najpierw na 22 potem na 23/59 następnie na 1/30.gdy przyszedł czas otwarcia bramki to przegonili nas po całym terminalu bo niewiadomo było przez którą bramkę mamy przejść następnie gdy przeszliśmy przez bramkę przez ponad godzinę zostaliśmy pozostawieni samym sobie .gdy ktoś przedzwonił do wizzara po jakąś informację powiedziano że przecież dostaliśmy informację,że mailem poinformowano nas o odwołaniu naszego lotu dodam że nikt z podróżnych nic takiego nie otrzymał.dopiero po awanturze podstawili nam samolot i odlecieliśmy o 3/15.dodam ,że tego dnia wszystkie loty z Luton tego przewoźnika były mocno opóźnione.to co opisałem jest w bardzo dużym skrócie |
| |
zofia55
Wpisów: 294 Od: 2008-04-12
| 2013-06-21 15:35 Czy nie wysylaja juz biletow elektronicznych? Wystarczy karta pokladowa? Wlasnie wydrukowalam, ale zastanawia mnie, bo np. Finnair wysyla bilety na moj email.
Zofia.
PS. O Chinach czytalam tu na Forum w innym miejscu, ale jesli ktos cos spontanicznie chce doradzic, to prosze bardzo, bo jade tam 22 lipca. |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2013-06-24 10:21 jak kupisz bilet to wysylaja na maila potwierdzenie.
oddajac bagaz na lotnisku, przechodzac przez security i wchodzac na poklad poslugujesz sie juz tylko wczesniej wydrukowana karta pokladowa, ktora dostajesz po zrobienu check in przez internet. |
| |
zofia55
Wpisów: 294 Od: 2008-04-12
| 2013-06-27 08:09 Iza,
Tak, piszesz o potwierdzeniu, ale nie zalaczonym bilecie elektronicznym.Potwierdzenie mam, inaczej nie moglabym wydrukowac karty pokladowej.
Nie mam biletu, tak ma byc w tych liniach? Wie ktos?
PS. W ostatecznosci cofna z bramki i pojde do lady, po wydruk biletu.Choc wydaje mi sie to malo prawdopodobne.
Widocznie wystarczy tylko karta pokladowa. |
| |
dorka2012
Wpisów: 1465 Od: 2012-06-01
| 2013-06-27 09:56 jak robisz check-in przez internet to potem trzeba sobie wydrukowac dwie strony A-4, nie wiem czy to sie nazywa 'bilet', czy inaczej, moze jedno to karta pokladowa, a drugie bilet. tam jest napisane, ze to trzeba wydrukowac, i ze to maja byc dwie strony. latalam wiele razy, wystarczy, nie cofaja. a, zwroc uwage by byl kod na tym wydruku. mi raz 'wydrukowalo' bez kodu, nie wiem czemu, i byl problem |
| |
darsim Stolica
Wpisów: 27205 Od: 2004-10-07
| 2013-06-27 09:58 mi raz 'wydrukowalo' bez kodu, nie wiem czemu"
moze czarny tusz sie skonczyl |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2013-06-27 10:51 zofia, poczytaj raz jeszcze: "oddajac bagaz na lotnisku, przechodzac przez security i wchodzac na poklad poslugujesz sie juz tylko (wczesniej wydrukowana) karta pokladowa, ktora dostajesz po zrobienu check in przez internet."
czyli NIE POTRZEBA BILETU jak sie ma karte pokladowa.
karta pokladowa ZASTEPUJE bilet.
|
| |
mikolajf Stockholm
Wpisów: 402 Od: 2008-09-27
| 2013-06-27 10:55 Podalem WizzAir do szwedzkiego sadu ARN - i wygralem sprawe. Niestety Wizz nie zastosowal sie do wyroku. Przestrzegam przed ta firma dlatego, ze nie respektuja postanowien sadowych Allmäna Reklamationsämnden. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2013-06-27 11:49 Bo ARN to nie sąd a ich decyzja to nie wyrok lecz sugestia. Wizzair dobrze o tym wie.
Jednak pisałem tu kiedyś, że wygrałem z Wizzair w podobnej sytuacji jak tu opisał krzysztof69365.
I to wygrałem naprawdę - bo wypłacili należne za takie spóźnienie odszkodowanie w wysokości 250 Euro.
Hak polegał na tym, by decyzję ARN wysłać dalej do polskiego Urzędu Lotnictwa Cywilnego, tam nie cackają się tylko od razu grożą sądem. Podziałało natychmiast i Wizzair uprzejmie poprosił o nr konta
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Komisja Ochrony Praw Pasażerów
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
http://www.poloniainfo.se/ forum/temat.php?temat=34730
|
| |
mikolajf Stockholm
Wpisów: 402 Od: 2008-09-27
| 2013-06-27 13:20 @marbr - dzieki za info - nie wiedzialem, ze jest taka mozliwosc. W takim razie przesle moja sprawe dalej do ULC. Moze oni mi pomoga. ARN probowalo pomoc i przyznali mi racje, ale oczywiscie WizzAir nie respektowal tego. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2013-06-27 13:23 Zobacz jeszcze wyszczególnienie dokumentów jakie im trzeba przesłać. Powodzenia
http://pl.wikipedia.org/wi ki/Komisja_Ochrony_Praw_Pasa%C5%BCer%C3%B 3w |
| |
troja
Wpisów: 945 Od: 2008-01-28
| 2013-06-27 16:31 Ja im wyslalem tylko wyrok sadu z podobnej sprawy i tez mi wyplacili. Moi znajomi lecacy tym samym samolotem zrobili jak ja i nie dostali kasy. Powolali sie na mnie (ze dostalem) i im te wyplacili |
| |
mikolajf Stockholm
Wpisów: 402 Od: 2008-09-27
| 2013-06-27 17:47 To jest firma wegierska, dzialajaca m.inn. w PL, ale nie stosuje sie do zalecen szwedzkiego ARN. W Szwecji maja bardzo zla slawe. Zalecam unikanie podrozy z tym przewoznikiem, nawet jezeli komus udalo sie odzyskac stracone pieniadze po wloczeniu sie po sadach. Moja rada: nie leccie z nimi. |
| |
Aby sorell
Wpisów: 11327 Od: 2010-04-16
| 2013-06-27 19:03 Wpis wykasowany przez Administratora. Łamanie regulaminu serwisu. |
| |
maggie Stockholm
Wpisów: 12191 Od: 2001-01-02
| 2013-06-27 20:20 Mojs siostre okradli.
Samolot byl opozniony ze Skavsty o 6h, po przylocie odebrala walizke i pojechala do domu. Dopiero pare dni potem sie zorientowala, ze z walizki wyjeli jej bizuterie . Przepadly jej najcenniejsze branzoletki itp.
Co Wizzair na to?
Ze takich rzeczy nie powinno sie przewozic w duzym bagazu, tylko przy sobie |
| |
darsim Stolica
Wpisów: 27205 Od: 2004-10-07
| 2013-06-27 20:30 Mojs siostre okradli.
Samolot byl opozniony ze Skavsty o 6h, po przylocie odebrala walizke i pojechala do domu. Dopiero pare dni potem sie zorientowala, ze z walizki wyjeli jej bizuterie . Przepadly jej najcenniejsze branzoletki itp.
Co Wizzair na to?"
to raczej nie wizzair okradl tylko obsuga lotniska
|
| |
darsim Stolica
Wpisów: 27205 Od: 2004-10-07
| 2013-06-27 20:44 cytat
Om det incheckade bagaget innehåller någon av följande artiklar ansvarar inte Wizz Air för att sådana föremål tappas bort, förstörs, försenas eller skadas:
kontanter, värdepapper
smycken, ädelmetaller, ädel- eller halvädelstenar
http://wizzair.com/sv-SE/u seful_information/baggage |
| |
zofia55
Wpisów: 294 Od: 2008-04-12
| 2013-06-29 12:40 Ale wspanialy respons;
Przeczytalam tu wypowiedzi,i naprawde sie ucze, np. z tym odwolywaniem sie.
A Ciebie Iza mianuje , jako patronke ulicy we Wroclawiu, za taka niewiarygodna uczynnosc. Starasz sie na wszystkie strony.
Pa, no, to lece tym Wizzairem w poniedzialek. |
| |
zofia55
Wpisów: 294 Od: 2008-04-12
| 2013-07-01 05:36 Ponownie, potwierdzam, nie cofneli.Wystraczy karta pokladowa. |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2013-07-01 09:50
|
| |