Odwiedzin 37877059
Dziś 288
Niedziela 19 maja 2024

 
 

Forum: Auto-Moto - Zakup auta krok po kroku

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorZakup auta krok po kroku
malase


Wpisów: 9
Od: 2012-03-29
2012-03-29 09:36
Witam.Przepraszam jesli umieszczam temat w nieodpowiednim miejscu.Potrzebuje waszej pomocy.Chce kupic auto powiedzmy 30.03 lub 01.04 od szweda auto bedzie na stale w se.jednak 12 kwietnia chce wyjechac tym autem do pl czy zdaze ze wszystkimi formalnosciami?jak to wszystko pozalatwiac?auto przeglad ma ale nie wiem jak to jest podatkiem.zalozmy jesli nie ma oplaconego to czy zdaze?jestem zielona w tym temacie.Kolejne pyt jesli kupie auto z firmy z podatkiem i przegladem moge tym autem jechac do pl?Zaznaczam ze do pl jade tylko na tydz nie chce auta tam rejestrowac.prosze o szybka odp.
  Profil uzytkownika: malase     
JOLAND


Wpisów: 10279
Od: 2009-11-24
2012-03-29 09:50
Podatek idzie z samochodem,ubezpieczenie nie.
Jesli auto ma przeglad,to ubezpieczenie zalatwisz przez internet.Szerokiej drogi.
  Profil uzytkownika: JOLAND     
malase


Wpisów: 9
Od: 2012-03-29
2012-03-29 10:03
Joland wiem ze ubezp to juz inna bajka nie jak w pl,ze jest czas aby je ubezpieczyc.Nasluchalam sie tyle od znajomych,ze zwyczajnie zglupialam.I kolejne pyt jesli auto jest ävsteld i kupuje je od prywatnej osoby moge nim jechac powiedzmy z miejsca gdzie je kupuje do miejsca gdzie mieszkam?czy w takim przypadku nie ma mowy o powrocie na kolach?przepraszam za moze glupie i upierdliwe pytania ale wole pomeczyc was niz sluchac glupio-madrych znajomych
  Profil uzytkownika: malase     
JOLAND


Wpisów: 10279
Od: 2009-11-24
2012-03-29 10:11
Zobacz jakie to proste: