Odwiedzin 18380545
Dziś 1957
Poniedziałek 24 listopada 2014

 
 

Forum: Zdrowie, moda i uroda - Zawodowy kurs kosmetyczny

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
Reklama
AutorZawodowy kurs kosmetyczny
aniamala


Wpisów: 4
Od: 2011-02-25
2012-01-18 23:53
Czy ktos sie orientuje gdzie mozna zrobic kurs kosmetyczny ogolny na terenie Szwecji i jak dlugo on trwa?W Polsce mozna taki kurs zawodowy zrobic w 1 miesiac. Nawet szybko,ale czy on uprawnia do otwarcia gabinetu w Szwecji?Prosze o pomoc w tej sprawie!
  Profil uzytkownika: aniamala     
darsim
Stolica


Wpisów: 27225
Od: 2004-10-07
2012-01-19 19:09
myslisz ze jakis kurs jest bpotrzebny w szwecji?
  Profil uzytkownika: darsim     
meghann


Wpisów: 2358
Od: 2008-01-29
2012-01-20 10:49
ale jaki kurs kosmetyczny chcesz? Hud Terapeut? Massör? Nagel Tekniker? Spa Terapeut?
Sama pracuje w SPA i teraz juz rozmywa sie pojecie 'kosmetyczki od wszystkiego',sa juz jedynie 'Specjalisci'.

Sa setki ogloszen w internecie na roznego rodzaju kursy:

http://www.shr.nu/index.js p?t=85 - jeden z wazniejszych linkow

a tu inne:

http://www.beautyschool.se /
http://www.yrkesutbildning ar.se/__hudterapeut___.html
http://www.yhhs.se/
http://www.gilda.se/

//M.
  Profil uzytkownika: meghann     
aniamala


Wpisów: 4
Od: 2011-02-25
2012-01-20 17:38
do meghann

Nie jestem z zawodu kosmetyczka,a myslalam najpierw zrobic OGOLNY ZAWODOWY kurs kosmetyczny,zeby miec papierek o ukonczeniu ze jestem wykwalifikowana kosmetyczka(jesli moge tak to nazwac ),a pozniej zrobic sobie jakas konkretna specjalizacje.Z gory DZIEKUJE za linki
  Profil uzytkownika: aniamala     
darsim
Stolica


Wpisów: 27225
Od: 2004-10-07
2012-01-20 21:20
myslisz ze tajlandki co masuja

maja jakies kursy w szwecji?
  Profil uzytkownika: darsim     
pati_sko


Wpisów: 3527
Od: 2006-05-15
2012-01-20 21:33
do "tego" tajki chyba nie potrzebuja kursow


(w radiu slyszalam,ze na statystyczne 10 tajmasage-8 jest burdelami)
  Profil uzytkownika: pati_sko     
kamień


Wpisów: 8021
Od: 2007-10-12
2012-01-20 21:59
"Nie jestem z zawodu kosmetyczka,a myslalam najpierw zrobic OGOLNY ZAWODOWY kurs kosmetyczny,zeby miec papierek o ukonczeniu ze jestem wykwalifikowana kosmetyczka"

czyli wystarczy kurs zeby byc wykwalifikowanym uslugodawca??

jak dobrze ze ja nie musze z takich uslug korzystac...
  Profil uzytkownika: kamień     
aniamala


Wpisów: 4
Od: 2011-02-25
2012-01-20 22:36
do Kamien

BEZ KOMENTARZA!!!
  Profil uzytkownika: aniamala     
aniamala


Wpisów: 4
Od: 2011-02-25
2012-01-20 22:39
do Darsim

Nie mam na mysli prymitywnych kursow masazu jak juz zauwazylaes/as dosc tajek "tym"sie zajmuje hehehe...
  Profil uzytkownika: aniamala     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-01-21 11:40
do Kamien

BEZ KOMENTARZA!!!


hahha, jaki foch! moja droga, kamien ma bardzo duzo racji w tym wypadku. mam wiec nadzieje, ze nie trafie nigdy na takie ''ogolne kosmetyczki po jakimstam kursie''...
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
wandaelzbieta


Wpisów: 3246
Od: 2010-01-08
2012-01-21 11:44
Bo kosmetyczka trzeba sie urodzic
  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-01-21 12:02
wandziu droga, czulabys sie dobrze oddajac swoja skore w rece kogos, kto zrobil 1mieiseczny kurs? krzeslo to se naprawic mozna po miesiacu nauki, albo samochod....
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
wandaelzbieta


Wpisów: 3246
Od: 2010-01-08
2012-01-21 15:39
Teraz wszystko sie odbywa w ekspresowym czasie. Przykladem moze byc moj ostatni pobyt w Polsce, spalone wlosy i syfy na twarzy. Juz wiecej nie bede oszczedzac, bo w Polsce to taniej itp., itd.. Zawzielam sie. Tylko jak sprawdzic, czy te panie nie zrobily uprawnien na kursach niedzielnych?
  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
wandaelzbieta


Wpisów: 3246
Od: 2010-01-08
2012-01-21 15:41
A jeszcze dodam, ze malpa spalila mi bluzke, twierdzac, ze mam cos nie tak z glowa, bo farba sie dziwnie zachowuje i kapie
  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
Maggi30
Göteborg


Wpisów: 428
Od: 2010-05-05
2012-01-21 15:57
Tez mam w nosie oszczedzanie i nigdy nie pojde do samozwanczego fryzjera domowego czy speca od krecenia mydla mydla, lepienia maseczek i instalowania kotlowni w jednym.

Mi dwa lata temu fryzjerka w PL zalatwla wlosy tak, ze z dlugosci do pasa, w ciagu jednego miesiaca, doszlam prawie do zera. Przed slubem zdecydowalam sie na sciecie do ramion w SE - bylo ok. Po miesiacu chcialam przyciac koncowki i lekko je pocieniowac - i dostalam istnej sieczki w Warszawie. I to w salonie, w ktorym sie cielam 5 lat.

Juz nie oszczedzam ani nie mysle, ze 'Polki sa madrzejsze i lepiej wykwalifkowane'. Szwedka mi ostatnio nieco spartaczyla, ale to sie szybko da odkrecic. tego, co mi zrobily 2 panie w PL... to trzeba mi bylo pol roku w spinkach chodzic i to ciemnymi ulicami, po kazdym cieciu.

Moje najlepsze fryzjerki mieszkaja we Wroclawiu, a mi tam juz nie po drodze.

I tak... teraz ide do fryzjera i lekka reka wyloze 500 sek, bo odkrecanie szopy, niestety trwa wiele miesiecy i pochlania wiele wiecej kasy i ...nerwow.
  Profil uzytkownika: Maggi30     
Maggi30
Göteborg


Wpisów: 428
Od: 2010-05-05
2012-01-21 15:59
'A jeszcze dodam, ze malpa spalila mi bluzke, twierdzac, ze mam cos nie tak z glowa, bo farba sie dziwnie zachowuje i kapie '

A to jest mocne... A zadnego nieprzemaklnego 'sliniaczka' pani fryzjerka nie zalozyla?
  Profil uzytkownika: Maggi30     
wandaelzbieta


Wpisów: 3246
Od: 2010-01-08
2012-01-21 20:09
Ten sliniaczek z cienkiej folii jak torebeczka do mrozonek, niestety nie pomogl. U mnie tez tak bylo, ze nie poszlam do zadnego przypadkowego fryzjera i kosmetyczki. Byly dwie nowe dziewczyny, podejrzewam, ze szkolone w ekspresowym czasie i takie efekty. Moze wczesniej pracowaly w MC Donal......e. Moglam zrobic drake, ale szkoda mi sie zrobilo dziewczyny i zwrocilam jej tylko uwage i pokazalam spalona bluzke. Mysle, ze wyciagnie wnioski, albo bedzie pieprzyc dalej .
  Profil uzytkownika: wandaelzbieta     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-09-17 07:15
A jak wygląda temat załatwiania kursów kosmetycznych w Polsce? Nie wyjdzie taniej? No i czy salony nie są solidniejsze?
  Profil uzytkownika: enrike     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-17 07:57
A jakbys przeczytal ten watek od poczatku?
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-09-18 07:29
Wątek ma parę miesięcy, a mnie interesuje aktualna sytuacja. Nawet najlepsze szkoły kosmetyczne padają. W Polsce jest gdzie się uczyć?
  Profil uzytkownika: enrike     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-18 08:07
Tips nr 2 - Wiesz, to forum skupia Polakow mieszkajacych w Szwecji....
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-09-19 07:30
Tak - dokładnie wiem. I wiem również, że po załatwienie wielu tematów lepiej się wybrać do Polski, niż załatwiać je w Szwecji, bo jest wyższy poziom i niższe koszty. Dlatego pytam.
  Profil uzytkownika: enrike     
suss


Wpisów: 1807
Od: 2010-09-02
2012-09-19 07:44
moze ja sie przemianuje na kosmetyczke Jest na komvux jakis kurs
  Profil uzytkownika: suss     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-19 19:31
Nie, ale jest hotell&evenemang, Suss, bardzo fajny
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-19 19:32
Enrike, wez poszukaj na polskim forum z polski...Tam tez sie ludzie wymieniaja doswiadczeniami...
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-19 19:34
A co powiecie o fryzjerce Kasi w Bydgoszczy? Warto do niej isc?
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
suss


Wpisów: 1807
Od: 2010-09-02
2012-09-19 20:25
Moze sie zapisze na ten hotell&evenemang a potem bede swiadczyla uslugi kosmetyczne w hotelu

  Profil uzytkownika: suss     
Lulu Confaboulu
Sarkazm i szydera


Wpisów: 6700
Od: 2009-03-30
2012-09-20 08:29
ooo, w spaavdelningen!
  Profil uzytkownika: Lulu Confaboulu     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22441
Od: 2000-09-11
2012-09-20 10:44
lulu, a propos fryzjerki- Bydgoszcz to ladne miasto jest
  Profil uzytkownika: iza     
suss


Wpisów: 1807
Od: 2010-09-02
2012-09-20 13:49
  Profil uzytkownika: suss     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-11-29 07:44
W Warszawie robią dobre szkolenie, zawodowe szkolenie stylizacji paznokcia w xxx - to przynajmniej ludzie polecają w sieci. Trwa to 2 tygodnie po 10h. Do zawodowców - czy to wystarczy na początek?
  Profil uzytkownika: enrike     
Fioletka


Wpisów: 8
Od: 2012-08-19
2012-12-01 18:35
Gdzie robią to szkolenie? Jestem teraz w Polsce na kilka dni, i za 2 miesiące przejeżdzam na cały miesiąc. Chciałbym sobie coś takiego zrobić w Polsce. XXX to jakaś szkoła? Google nic nie znajduje.
  Profil uzytkownika: Fioletka     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22441
Od: 2000-09-11
2012-12-02 11:17
"XXX to jakaś szkoła?"
-nie wolno na forum podawac nazw, robic reklamy itp.
  Profil uzytkownika: iza     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-12-03 07:25
No to mieliby tutaj taką reklamę, że masakra hehe...
Poczytaj po polskich forach - ich nazwa pojawia się dosyć często, więc pewnie na nich trafisz.
  Profil uzytkownika: enrike     
Fioletka


Wpisów: 8
Od: 2012-08-19
2012-12-04 17:38
Dziwne No ok, poszukam. Sądząc po nazwach polskich szkół to będzie to jakaś kombinacja z "nails:
W ogóle dzięki za odpowiedź.
  Profil uzytkownika: Fioletka     
enrike


Wpisów: 32
Od: 2009-06-16
2012-12-05 07:19
Dokładnie - w 90% końcówka to nails. Regulamin regulaminem i trzeba się stosować - obojętnie jak bardzo jest dziwny
  Profil uzytkownika: enrike     
sasetka


Wpisów: 2
Od: 2013-03-01
2013-03-01 13:53
[Wpis wykasowany przez Moderatora. Reklama.

W sprawie umieszczenia reklamy w portalu PoloniaInfo prosze skontaktowac sie z nami na adres reklamy@poloniainfo.se. Ogloszenie w Katalogu Firm juz od 700 koron/rok.]
  Profil uzytkownika: sasetka     
sexy28


Wpisów: 1
Od: 2013-03-19
2013-03-19 13:58
[Wpis wykasowany przez Moderatora. Reklama.

W sprawie umieszczenia reklamy w portalu PoloniaInfo prosze skontaktowac sie z nami na adres reklamy@poloniainfo.se. Ogloszenie w Katalogu Firm juz od 700 koron/rok.]
  Profil uzytkownika: sexy28     
ingrid


Wpisów: 1
Od: 2013-06-27
2013-06-27 15:40
Ja otworzyłam gabinet w Holandii, a kurs zrobiłam w Koszalinie w Europejskiej Akademii szkoleniowej. Ja zrobiłam Kurs makijażu permanentnego, bo nie miałam duzo czasu żeby zrobić porządny kurs kosmetyczny, a jako linergistka też dostałam dyplom honorowanyw Holandi...wiec mysle ze ta szkoła to dobry wybór. A kurs kosmetyczny tez zrobie w Akademii napewno.
  Profil uzytkownika: ingrid     
Forum -> Zdrowie, moda i uroda -> Zawodowy kurs kosmetyczny
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy











Praca dla hydraulika (Göteborg)
Zatrudnie fryzjerke (Sztokholm)
Opiekunka (stockholm)
Tynki gipsowe (Kristianstad)
Pomocnik do wykonczenia ogrodzenia przy domu (Stockholm)
Praca Dam potrzebuje opiekunki (Stockholm)
Städenergi söker hemstädningspersonal (Årsta)
SPRZATANIE - stala praca, pelny etat (Stockholm )
Więcej





Blogowanie pod jemiołą - blogerski kalendarz adwentowy
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Świąteczny Sztokholm
Polka w Szwecji
Studencka Sobota: Krótka wycieczka po Sztokholmie cz.1
Yoga in Stockholm
O psie, który brał udział w multisporcie
Polka w Szwecji
Dlaczego kocham jogging mimo szczerej nienawiści do biegania?
Życie przez pryzmat jedzenia
Warszawskie reminiscencje
Polka w Szwecji
simplycity
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
Wystawa A Million to One (2014.10.26 - 2014.11.23)
Wystawa Łąka i Las – Polski Design (2014.11.07 - 2014.11.28)
Retrospektywa filmów Krzysztofa Kieślowskiego w ramach Cinemateket w Sztokholmie i Göteborgu (sierpień-listopad)
Whenever there are people to dance, until than we´re gonna (2014.11.22 - 2014.11.29)
Polscy artyści na Modernautställningen 2014 – Society Acts w Malmö (2014.09.20 - 2015.01.25)
"Lokomotivet" Juliana Tuwima dostępna na stronach "En läsande klass"


Odwiedza nas 65 gości
oraz 4 użytkowników.


2014-11-23 Pokaz filmu Papusza w ramach Stockholms Roma Festival http://t.co/WQOR4Oli9K
2014-11-22 Rocznicowy koncert wokalny - Anna Graca i Wiesław Majczuk http://t.co/Kgijo2z6pJ
2014-11-22 Klub Kufel - polska impreza klubowa w Malmö http://t.co/A0srRJcHIA
2014-11-29 Polska Mega Impreza - Andrzejki 2014 http://t.co/XoDkhcX0wM
2014-12-05 Koncert hip-hopowy - Sobota i Rena http://t.co/ti6NNp5TJG
Wiecej
Kaczynscy, jakich znalem.
Jak fałszowano wybory samorządowe w Polsce
PiS zwycieski ! Sukces Kaczynskiego
Setki Szwedow walczy za Panstwo Islamskie!
Przelewy międzynarodowe
Po kolei jak zaczac w Szwecji?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
Polacy na emigracji - dlaczego nie wracają?
Szwedzki serwis internetowy pozwala sprawdzić kryminalną przeszłość znajomych. Sprawi, że w Szwecji dojdzie do linczów?
„Odnalezione w tłumaczeniu” to nowy, interdyscyplinarny projekt miasta Gdańsk, o którym szeroko pisze w specjalnym dodatku Tygodnik Powszechmy. Każda edycja ma za temat przewodni jakiś obszar językow
Tradycyjna impreza Mikołajkowa
Polska jultraditioner - spotkanie z serii Ciekawy Polski
Mikołajki - Niby Nic
Więcej













© Copyright 2000-2014 PoloniaInfoNa górę strony