Autor | Przelew |
karolak111
Wpisów: 3 Od: 2011-09-01
| 2011-09-01 11:16 Witam, mam problem 16 sierpnia wyslalem z Nordei pieniadze na polskie konto i do dnia dzisiejszego pieniadze nie doszly , czy ktos mial taki problem , co moge z tym zrobic , dodam ze wszystko dobrze wypelnilem wszystkie nr,iban,swift . Wczesniej jak wysylalem pieniadze to przelew szedl 3 dni a teraz nie wiem co jest nie tak ...
Prosze o pomoc
Dziekuje i pozdrawiam |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2011-09-01 11:43 jesli ci sciagneli z konta to dzwon do obslugi klienta swojego banku.
nawet jesli wyslales i wpisales np zly nr konta to powinno to juz dawno dojsc do ciebie z powrotem.
najpierw sprawdz transakcje na swoim koncie. |
| |
karolak111
Wpisów: 3 Od: 2011-09-01
| 2011-09-01 11:59 Wiem ze jak bym zly nr konta wpisal to by pieniadze wrocily do mnie ale widocznie jest wszystko ok jesli nie wrocily . Napisalem do Nordei maila a oni mi odpisali cos takiego : Betalningen har gått från Nordea och vi har inte fått något tillbaka från den mottagande banken. Om du vill så kan vi skicka en påminnelse till motagande banken. Detta kostar 300 kr plus den utländska bankens eventuella kostnader. Återkom om du vill att vi gör detta.
I juz nie wiem co mam robic jestem zalamany (( |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2011-09-01 12:02 ale shit! normalnie zlodziejskie warunki!
niezle Nordea traktuje klientow...
zmien bank
pozostaje ci sie skontaktowac z polskim bankiem |
| |
karolak111
Wpisów: 3 Od: 2011-09-01
| 2011-09-01 12:11 No zlodzieje , nigdy czegos takiego nie bylo normalnie kasa szla na konto ... |
| |
NELI
Wpisów: 36 Od: 2011-07-23
| 2011-09-01 13:04 Ja bym sie skontaktowala z polskim bankie a jesli pieniadze nie dotarly do nich , poszlabym do Nordea i wyjasniala osobiscie. Na ogol to dziala jak maja niezadowolonego klijeta przed soba. |
| |
Lunab
Wpisów: 3474 Od: 2009-10-01
| 2011-09-01 13:47 Karolak, jak zapewne wiesz (kilka dni temu podano w wiadomosciach SV), ze Nordea zwolni 2000 ludzi, w tym ok. 500 w Szwecji(pomimo kolosalnych zyskow).
Prawdopodobnie maja problemy, nad ktorymi nie do konca panuja.
Na twoim miejscu dzwonilabym do obu bankow, w PL i SE, ale najpierw sprawdzilabym tutaj w SE, czy transakcja zostala dokonana poprawnie. |
| |