Autor | Rot Avdraget Zwrot |
Marekgd
Wpisów: 54 Od: 2007-11-01
| 2011-07-08 12:34 Witam!
Mam pytanie czy ktos orientuje sie co mozna zrobic jezeli Skateverket przetrzymuje zwrot Rot-u przez ponad pol roku.Chodzi o kilkanascie faktur.Urzednik ktory prowadzi sprawe mial zastrzerzenia co do jednej faktury,zostalo to wyjasnione.Nastepnie co jakis czas prosi o informacje co do kolejnych fa-r.W polowie czerwca powiedzial ze juz ok. i wysyla pieniadze.Ponownie nie wyslal i znowu rzada wyjasneien.
Wysylam po kilka tych samych wyjasnien.Moze wie ktos co mozna zrobic w tej sytuacji. |
| |
EHM
Wpisów: 565 Od: 2010-09-24
| 2011-07-08 15:14 U mnie kiedyś klient przekroczył limit 50000 i wypłacono mi tylko kwotę możliwą do zwrotu. W urzędzie podatkowym poradzono jedynie porozmawiać z klientem i skłonić go do uregulowania należności we własnym zakresie. Gdyby nie chciał, to osoby postronne radziły skorygować fakturę, do kwoty jaką otrzymałam. Klient jednak mi zapłacił i wszystko było ok. Tak sobie myślę, że gdyby kwota była znaczna, a on odmówił, to pewnie starałabym się dogadać z klientem i skorygować fakturę co do daty płatności, tak by wejść w następny rok podatkowy. Ale to tylko moje gdybanie, i nie wiem czy w każdej sytuacji byłoby możliwe.
U Ciebie jednak wygląda na to, że problemem jest co innego. Nie piszesz co dokładnie kwestionuje US i dlaczego. Ani czy sam składasz wyjaśnienia czy przez rewizora. Więc raczej trudno dać Ci uniwersalną radę.
Ja sama na początku próbowałam załatwiać wszystko we własnym zakresie i czasami dostawałam odmowy. Po wizycie u rewizora, który wszystko naprostował, okazało się, że błędy jakie popełniałam to wypełnienie złego formularza lub nie wpisanie ponownie pewnych danych w odpowiednim miejscu. Tak więc w wątpliwych sytuacjach lepiej zasięgnąć porady fachowca, niż samemu próbować, słuchać rad znajomych i tracić czas.
Jak to u Ciebie wygląda, sam najlepiej wiesz.
Powodzenia! |
| |
gusia2425
Wpisów: 276 Od: 2009-01-12
| 2011-07-08 18:03 Ciezko okreslic dlaczego Ci przetrzymuja nie okresliles jakie maja zastrzerzenia. Mi raz przytrzymali bo im daty sie niezgadzaly znaczy sie kiedys bylo ,ze mogles wyslac wniosek kiedy sie chcialo , a teraz jest ze dopiero jak ci klijent zaplaci.A w drugim przypadku kiedys nie trzeba bylo wpisywac numeru wniosku teraz jest to wymagane. |
| |
Lunab
Wpisów: 3474 Od: 2009-10-01
| 2011-07-08 21:08 Marekgd: mozesz zamailowac do osoby prowadzacej twoje rozliczenia i zadac konkretne pytania. Powinienes dostac odpowiedz w ciagu 3 dni.
Nic wiecej raczej nie mozesz zrobic. |
| |
Marekgd
Wpisów: 54 Od: 2007-11-01
| 2011-07-09 19:25 Dzieki za informacje.Mam Rewizora ktory koresponduje z moim tz. Hadlegare.Jak wczesniej pisalem 1 klient zadzwonil do Skatu zeby wstrzymac zaplate jego faktury,poniewaz uwazal ze nie ukonczylem prac.Poprawilem co chcial i zadzwonil ze juz.ok.Natomiast urzednik w dalszym ciagu nie wyplaca kasy,co jakis czas wysyla zapytania do kolejnych f-r.Jak wspomnialem tych faktur jest okolo 20,za rozne uslugi,bud,sprzatajace i inne.Mam pytanie czy moze jak rewizor sobie nie radzi czy ktos zna prawnika lub kogos ktory w moim imieniu moze wystapic przed Skat.
Pozdrawiam
|
| |
EHM
Wpisów: 565 Od: 2010-09-24
| 2011-07-10 01:16 W takiej sytuacji to bym się skonsultowała z innym rewizorem. Może nawet i szwedzkim biurem księgowych. Przy tylu usługach co oferujesz, powody zwłoki mogą być różne.
A co myślę o Twoim rewizorze, to zachowam dla siebie... |
| |
EHM
Wpisów: 565 Od: 2010-09-24
| 2011-07-10 01:24 A przed Skatt to zawsze Ty odpowiadasz. Możesz kogoś wynająć by Cię reprezentował, ale jak sknoci to i tak Ty odpowiadasz. Od wynajętej osoby możesz potem dochodzić rekompensaty, w zależności od zawartej pomiędzy Wami umowy. |
| |