Autor | wymiana swiec zarowych |
baseman
Wpisów: 8 Od: 2010-12-16
| 2010-12-16 16:55 Posiadam bmw diesel-ka z przepalonymi swiecami
I tu moje pytanie co sie dzieje jak zaklad ukreci swiece przy wymianie? czy kosztami obciazany bede ja ?tak jak dzieje sie w wiekszosci zakladach w polsce !
I jaki jest orientacyjny koszt wymiany ?
Moze polecicie jakis zaklad
z gory dzieki za odp. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-16 17:08 a dlaczego mieli by ukrecic .. ??? niech tak zrobia zeby nie ukrecili ... to ich sprawa zeby nie ukrecili .
a jaki masz rocznik ?? |
| |
baseman
Wpisów: 8 Od: 2010-12-16
| 2010-12-16 17:40 Wiem ze maja tak robic by nie ... ale zawsze ryzyko jest jak jest 6 swieczek .
A mam e46 2004r. 330d 6rzedowke |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-16 19:51 e to spoko .... , to nowa fura .... |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-16 19:53 tu nie mozna podawac namiary osob trzecich , ale jak by co to daj namiar do siebie to podam ci jakis namiar |
| |
kwiatekmk STH
Wpisów: 40 Od: 2010-10-29
| 2010-12-16 21:15 Szczerzę wątpię, że jak przy wykręcaniu świeca się ukręci, to koszt naprawy wydostana tej świecy z głowicy poniesie warsztat, nawet w Szwecji. Jak się bardzo obawiasz, że może się ukręcić, to spryskuj świecę(przy samej głowicy) jakimś środkiem penetrującym przez kilka dni, a potem jedź na wymianę, albo sam wymień, jest to banalne. |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-12-16 21:45 I tu moje pytanie co sie dzieje jak zaklad ukreci swiece przy wymianie?
Nie wymieniaj o ile nie będziesz miał mrozu do -30C Do -10 C świece nie są w zasadzie potrzebne, przy dobrze ustawionym kącie wtrysku, sprawnych wtryskiwaczach i oczywiście dobrej kompresji.
Ryzyko jest ale niewielkie. Świece dokręca się małym momentem. |
| |
baseman
Wpisów: 8 Od: 2010-12-16
| 2010-12-17 01:46 Tylko ze mam 3 swieczki upalone wiec nawet przy -10 ciezko odpala .A co do polewania srodkami to prawie nie mozliwe bo ok. godziny musial bym rozbierac by dostac sie do swieczek.Bo tak zrobili ta bemke ze caly kolektor dolotowy bym musial sciagac.
A namiary w profilu . Miasto oczywiscie stolica.
Z gory dzieki za namiary
|
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-12-17 08:43 Tak w ogóle co Cię skłoniło do wymiany świec?
Kiepsko odpala? Moja rada jest taka abyś znalazł speca od pomp VP44, kogoś kto wie jak ustawić statyczny kąt wtrysku. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-17 09:44 true , a co to ma wspolnego ze swiecami jak sa wypalone ??? i cieszko mu odpala ?? |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-17 09:45 jak dobrze rozumiem to nie wazne ze ma wszystkie wypalone .. wystarczy tylko pompe ustawic ???+ ciekawe .. |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-12-17 11:06 Dobrze zrozumiałeś Szary. Nawet jak włożysz wszystkie nowe świece, a masz delikatnie przestawiony statyczny kąt wtrysku to silnik ma poważne problemy z uruchomieniem. Nie dotyczy to silników commonrail. |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-12-17 11:07 Założę się, że wymieni świece, a efekt będzie żaden. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-17 11:38 no nie wiem . ja w passacie mialem problem z zapalaniem .... , az ktoregos dnia wogle niechcial odpalic .. tylko na holowaniu .. , i jak wymienilem 4 swiece , to teraz odpala za pierwszym kopnieciem . nawet jak bylem w kirunie to nie bylo problemu |
| |
kwiatekmk STH
Wpisów: 40 Od: 2010-10-29
| 2010-12-17 14:37 Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale u mnie, audi 1,9 tdi pompa wtryskowa jest na pasku rozrządu. Tylko wymiana rozrządu może/ale nie musi zmienić kąt wtrysku, więc jak rozrząd nie ruszany, a nagle przestał dobrze palić to bez wymiany świec się nie obędzie. Kąt wtrysku jest ważny, no ale bez przesady. Ja bym wymienił świece, a jak nie da to żadnego efektu, to trzeba sprawdzić kąt(ale musiałby być bardzo zły). Sprawdzanie kątu wtrysku, to nic innego jak podłączeni samochodu do kompa, jak ma się odpowiedni interfejs to 5 min roboty. |
| |
baseman
Wpisów: 8 Od: 2010-12-16
| 2010-12-17 14:58 true tylko ze to commonrail wiec ...?
A co do swiec to mialem je juz od jakiegos czasu nie sprawne .ale nie bylo problemu jak bylo cieplo wiec tegp nie robilem bo w bmw jest duze ryzyko ze sie ukreca bo sa one bardzo dlugie
A co do objawow to ciezko odpala a jak jeszcze sie nie nagrzeje to leko faluja obroty. Jak jest cieplyto wszystko ok.
A na kompie w INPA wyskakuja bledy ze swieczkami.
Wiec szukam zakladu ktory wezmie odpowiedzialnosc za swoja prace.Bo nie chcial bym placic za glowice .
Jak macie namiary na dobry zaklad to poprosze.
A jak ten zaklad z katalogu firm???? |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-17 15:02 baseman , a widziales swiece w passacie ?? sam je wymienialem, dlugie jak od lokcia az do wskazujacego palca |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-12-17 15:55 true tylko ze to commonrail wiec ...?
Tak więc dałem ciała |
| |
pratsam
Wpisów: 2954 Od: 2007-03-01
| 2010-12-17 19:07 Szary odpalales Passata w dieslu na linke? |
| |
dzch
Wpisów: 4287 Od: 2010-01-18
| 2010-12-17 19:14 Tak więc dałem ciała
Wczoraj dalem ciala w innym dziale dzieki wpisowi True.
Moze psuje zabawe ale w mojej wsi oddaje sie BMW do autoryzowanego warsztatu BMW gdzie wiedza jakim momentem nalezy dokrecac swiece (i inne czesci).
|
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-12-18 11:12 pratsam , taaak , bo niechcial odpalic , ale na linke jak go ciagnelismy to odpalil .. , pozniej jak juz byl cieply to odpalal bez problemu ....... |
| |
Maniek_BL
Wpisów: 5 Od: 2010-09-17
| 2010-12-22 15:12 Poszukaj takich na http://eszrot.pl w giełdzie cześci |
| |