Odwiedzin 37794830
Dziś 1865
Wtorek 23 kwietnia 2024

 
 

Forum: Życie w Szwecji - Przeprowadzka IR --> SWE

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorPrzeprowadzka IR --> SWE
LadyXtina


Wpisów: 5
Od: 2010-10-27
2010-10-27 12:49
Witam,
Jestem stosunkowo nowa w temacie Szwecji i tego jak się tam żyje... a to dlatego, że dopiero myślę o tym czy jechać... obecnie przebywam w Irlandii razem z chlopakiem... obydwoje mamy prace, znamy jezyk angielski bardzo dobrze i pracujemy w swoich zawodach od wielu lat. Zastanawiamy sie nad wyjazdem gdyz mój chłopak dostal propozycje przeniesienia go do tej samej firmy ale na inne stanowisko i to właśnie w Szwecji. Niestety to tylko jemu zapewni prace a ja nie należę do osób, które chciałyby siedzieć w domu i nic nie robić. Niestety ze względu na wykonywany przeze mnie zawód znajomość języka jest niemalże nieunikniona a język szwedzki po prostu mnei przeraża Jednak dowiedziałam zię iż w Szwecji jest możliwość uczęszczania do szkoły jezykowej i dostaje się za to wypłate? Jakie perspektywy w obecnych czasach w szwecji może znależć para gdzie ejden odrazu bedzie pracował a drugi sie uczył? Chodzi mi o toczy faktycnzie Szwecja tak właśnie nadalfunkcjonuje, że zapewnia szkołe ( i płaci ) a potem pomaga w znalezieniu pracy lub praktyk w celu zapoznania sie ze standardami szwedzkimi w danym zawodzie?
  Profil uzytkownika: LadyXtina     
kamień


Wpisów: 8037
Od: 2007-10-12
2010-10-27 12:53
1. jezyk angielski wystarczy w znalezieniu pracy
2. pomoc w znalezieniu pracy - teoretyczna
3. za nauke nikt ci nie płaci
  Profil uzytkownika: kamień     
LadyXtina


Wpisów: 5
Od: 2010-10-27
2010-10-27 13:13
szwedzi ktorzy teraz juz od dawna mieszkaja i pracuja tutaj podali mi informacje ze wlasnie obcokrajowcom jest lepiej w szwecji niz samym szwedom bo jak sie czlowiek zgodzi na chodzenei do szkoly ich jezyka to oni placa za to okolo 1,000-1,500E na miesiac... myslalam ze to aktualne?
  Profil uzytkownika: LadyXtina