Autor | LinkedIn |
synko_gniew_rybaka Eire
Wpisów: 3607 Od: 2009-01-04
| 2010-10-13 12:20 Mam konto na LinkedIn. Sprawa wyglada tak:
Po wejsciu na LinkedIn
A) z domu
1. spod przegladarki Opera - widoczne sa wszystkie kontakty - czyli ok
2. spod Mozilla - widoczne sa tylko 2 kontakty
B) z pracy (z innego kompa)
zarowno spod Opery jak i Mozilli widoczne sa tylko 2 kontakty
Ktos mi poradzil: DELETE the memory of all passwords etc and then log into the site again under the same name as you have in Opera etc.
zrobilem to i niestety bez pozytywnych rezultatow...
mial ktos podobny problem lub wie jak to rozwiazac?
z gory dzieki |
| |
synko_gniew_rybaka Eire
Wpisów: 3607 Od: 2009-01-04
| 2010-10-13 13:56 ok, problem rozwiazany! |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2010-10-13 13:59 sam sobie pomogles |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2010-10-13 19:50 Ja nigdy miałem takich problemów. |
| |
synko_gniew_rybaka Eire
Wpisów: 3607 Od: 2009-01-04
| 2010-10-13 22:35 zupelna bzdura - jakims cudem - nie wiem w ktorym momencie zdublowało mi konto - po prostu funkcjonowały dwa konta, do ktorych był ten sam login i haslo (sprzeżony z gmailem) - czyli nie wiem na jakiej zasadzie - raz logowalo na jedno a raz na drugie konto. Zlikwidowalem to konto z dwoma kontaktami i teraz jest OK. |
| |