Odwiedzin 37798561
Dziś 2338
Środa 24 kwietnia 2024

 
 

Forum: Życie w Szwecji - DLA *ZIELONYCH*

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorDLA *ZIELONYCH*
Agnieszka19


Wpisów: 4
Od: 2010-05-25
2010-09-28 12:36
Witam wszystkich!

Z gory przepraszam stalych bywalcow, jesli urazi ich fakt, ze pytam o cos, co gdzies juz bylo pisane! Musicie jednak przyznac, ze na tym forum jest mnostwo tematow i tysiace odpowiedzi-BO KAZDY MA SWOJEGO RODZAJU PROBLEM!
Czytam bardzo wiele, ale przyznac musicie,ze to wszystko jest strasznie chaotyczne! Ludzie, ktorzy tu przyjezdzaja chca od czegos zaczac... :-)
Bardzo chetnie pogrupowalabym to wszystko, gdybym miala WIEKSZE doswiadczenie, lecz jestem w tym wszytskim *zielona*- zakladajac zakladki:

* PIERWSZE KROKI (MIGRATIONSVERKET, FÖRSÄKRINGSKASSEN, PERSONNUMMER-
z kategoriami: malzonkowie, single, rodziny, ciezarne itp..)
*ZDROWIE->WYMIENIONE SPECJALIZACJE LEKARZY, np lekarz rodzinny, ginekolog, laryngolog itp
*PRACA
*ZYCIE-> REGIONY->MIASTA... itd


Latwiej mozna byloby cokolwiek znalezc, pytania nie powtarzalyby sie co chwila... mnie juz glowa boli od szukania po zakladkach hasla np GINEKOLOG- jest wszystko i nic! ludzie pytaja o lekarzy z tej samej miejscowosci 10 razy, ale sa jeszcze inne regiony...albo widze haslo aborcja czesciej niz haslo ciezarna mama... (bez podtekstow oczywiscie)
ale nie ma informacji czego mozna sie spodziewac idac np do szwedzkiego lekarza... czy w Vårdcentral uzyskamy pomoc kardiologiczna, ginekologiczna, laryngologa itp...

Chce wdrazyc sie w system jaki oferuje ten kraj i swietnie jest wiedziec, ze jest taka strona internetowa:) Wiem ze prosze o wiele i ciezko wszystkim dogodzic, ale uwazam ze skoro jest to forum publiczne i ma ono na celu pomoc... latwiej byloby jakos to wszytsko sklecic w calosc a nie podsylac linkow i krytykowac ludzi, ze nie mysla, nie czytaja i urwali sie z choinki...