Odwiedzin 37801753
Dziś 2197
Czwartek 25 kwietnia 2024

 
 

Forum: Życie w Szwecji - Fizjoterapeuta

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorFizjoterapeuta
kgsbaduk@o2.pl


Wpisów: 3
Od: 2010-08-29
2010-08-29 13:26
Witam.
Jestem jeszcze studentem i październiku zaczynam 5 rok studiów na Uniwersytecie Medycznym na kierunku Fizjoterapia.
Z racji, że został mi jeszcze rok, a jestem skłonny do wyjazdu za pracą po za granicę Polski to pytam się Was czy jest zapotrzebowanie na takich na takich ja- pracowitego młodego fizjoterapeutę.
Jeszcze języka nie umiem i to mi trochę przeszkadza w samodzielnym szukaniu pracy. Naukę mam rozpocząć natychmiast gdy okaże się, że droga do zatrudnienia nie jest taka trudna.

Chcę wyjechać z Polski na 100 % i po ukończonym stażu czyli do 2 lat od teraz. Do tego momentu powinienem umieć język bardzo dobrze bo jestem bardzo zmotywowany.

Jeżeli jesteś mi jakoś pomóc to wpisz się, a zgryźliwe komentarze proszę zostawić na głównej stronie neostrady.
  Profil uzytkownika: kgsbaduk@o2.pl     
kamień


Wpisów: 8037
Od: 2007-10-12
2010-08-29 19:36
oczywiscie jest zapotrzebowanie - a papiery mozesz......

praca na budowie...
  Profil uzytkownika: kamień     
lidka50


Wpisów: 1664
Od: 2007-03-01
2010-08-29 23:21
Ciezko teraz cos powiedziec,bo masz jeszcze 2 lata przed soba,a w ciagu tych 2 lat moze sie wiele zmienic.Skonczysz studia,bedziesz umial sie porozumiec w jezyku szwedzkim dopiero wtedy mozesz myslec o przyjezdzie tutaj.
Najpierw bys musial przyjechac ,zorientowac sie czy jest zapotrzebowanie na takich specjalistow ,ewentualnie miec troche srodkow na otwarcie prywatnej dzialalnosci.Na chwile obecna watpie,zeby ktos Ci odpowiedzial konkretnie na Twoje pytanie.
  Profil uzytkownika: lidka50     
broccoli
Niestety


Wpisów: 1787
Od: 2003-02-17
2010-08-30 11:11
Chciałbym trochę pocieszyć autora topicu.

Fizjoterapeuci są potrzebni i będą coraz bardziej.