Odwiedzin 20792291
Dziś 7054
Sobota 29 sierpnia 2015

 
 

Forum: Turystyka - Weekend w Berlinie

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorWeekend w Berlinie
iza
Sztokholm


Wpisów: 22852
Od: 2000-09-11
2010-01-08 00:26
Czy ktos moze polecic
tani hostel ze sniadaniem w Berlinie Wschodnim
(blisko Alexanderplatz)?

Pisze tani bo mi lepszy niepotrzebny na te 5h snu co tam bede...
  Profil uzytkownika: iza     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-08 02:11
Iza, bylem hyba 50 razy w Berlinie.. I nie przesadzam.. jest jedna z moich fav. miejsc w Europie.

Jak chesz miec jakis hostel co jest bardzo centralnie.. nie sadze ze jest jakis tani.. ale bardzo bardzo popularny. Wiem ze jeden lezy blisko starego dworca kolejowego Berlin Zoo.. lezy 2min od niego na pieszo.. Pozniej zauwazylem ze tez maja hostel blisko Alexanderplatz.

JA ci propunuje zrobic rezerwacje http://www.hrs.com dzien przed wyjazdem do Berlina... na tej stronie. Hotele sa wyjatkowo tanie.. 2 osoby moga kosztowac typ 30-40 Euro (nawet taniej) Ja zawsze spie w hotelu za dobra cene.. Ostatnio spalem w Novotel Berlin Mitte za 29 EUro. 4 gwiazdkowy hotel w centrum Berlina.. Incredible moge powiedziec.

Tu jest siec hosteli co sa tak popularne
http://www.aohostels.com/e n/berlin/

Sam spalem raz bo pociag mi uciekl do Malmö noca!!
Czysto i fajnie..
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
szary


Wpisów: 12740
Od: 2005-06-02
2010-01-08 08:09
iza ?? i ty pytasz o takie zeczy ?? myslalem ze wiesz wszystko .. a ja Cie mialem za boginie
  Profil uzytkownika: szary     
kajetan
Sztokholm


Wpisów: 14863
Od: 2000-09-01
2010-01-08 12:00
Bo iza zwykle nie spi na wyjazdach, ale ten Berlin taki nudny...
  Profil uzytkownika: kajetan     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22852
Od: 2000-09-11
2010-01-08 19:42
dzieki robin!

http://www.hrs.com naprawde niezla!

4 gwiazdkowy Best Westen mozna znalezc za tyle samo co hostel
  Profil uzytkownika: iza     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22852
Od: 2000-09-11
2010-01-10 03:58
no i mam hotelik
3 gwiazdkowy nawet

http://www.hotel-delta.com /eng/photo.php


normalna cena za pokoj ze sniadaniem to 80€ ja zabookowalam za 48,50 € przez http://www.otel.com/
  Profil uzytkownika: iza     
szary


Wpisów: 12740
Od: 2005-06-02
2010-01-10 10:29
otej godzinie to ja sie na drugi bok przekrecalem .. a Ty hotelika szukalas ??
  Profil uzytkownika: szary     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-10 11:07

No jak widzisz Iza..
Vandrarhem jest w takiej samiej cenie jak Hotel.
Dobry wybor z twojej strony
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-10 11:09
czytalem ze jest blisko Potsdamer Platz.. wiec dobry wybor
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22852
Od: 2000-09-11
2010-01-10 14:19
dzieki zajelo mi pol nocy ale mam

a przy okazji znalazlam fajne rzeczy:

http://www.travbuddy.com/
http://www.tripadvisor.se/

zebrane pare wyszukiwarek hotelowych+ opinie o hotelach.

moze sie przydac w przyszlosci

ja opinie czytam zawsze, bo juz mialam na oku fajny hotel, a tu sie okazalo ze lezy doslownie na stacji kolejowej i pociagi trzesa calym pokojem od switu do nocy
http://www.hotel-tulip-inn -berlin-georghof.com/facilities.html

kiedys tez o malo nie zabookowalam hotelu polozonego nad agencja towarzyska (to bym miala spokojna noc...)
  Profil uzytkownika: iza     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-10 14:33
http://www.tripadvisor.se/

duzo firm bookingowych nalezy do przewazniej do takiej samej sieci.. typ Expedia.com co lezy w USA. Jest jedna z najwieszym booking sieci jak chodzi o hotele.

Ja tez czytam zawsze opinie klientow. Czesto sie zdjecia nie zgadzaja z rzeczywistoscia jak chodzi o pokoje w hotelach. Hotele zawsze pokazuja przewazniej superior i nowo wyremontowane pokoje.. a jak sie pozniej ma cene tania.. mozna miec pokoj nie wyrementowany i styl wyglada lata 90'e..

Wiec dobrze robisz jak ja... Iza
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-10 14:37
wiec czytam..

Siec holenderska Tulip jest bardzo dobra siecia. Tulip Inn sa wiecej juz 3 gwiazdkowe.. ale standard jest wiele wiele razy wyszy niz Ibis czy Mercure.

Nawiesza siecia hoteli w Europie jest francuska siec Accor.. maja Novotel, Ibis, Mercure, Formule1 i luxusowy Sofitel. Maja tez innych nazyw hoteli.. ale przewaznie z tymi sie spotyka w Europie ci napisalem
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
robinofstockholm


Wpisów: 4102
Od: 2008-05-13
2010-01-10 14:50
zdradze jedna z moich fav. sieci hotelowych w niemcah. Spalem hyba 1/3 wryztskich tych hoteli co maja.

Maja super trendy, elganski, designhotel co lezy na samym K-damm.. 2min spaceram do Ka-De-We

Zobacz zdjecia jak interior wyglada.. ale zdjecia nie opisza jakie ladne miejsce to jest

Siec sie nazywa Lidner
http://www.lindner.de/de/L KB/bildergalerien/impressionen_lindner_ho tel_am_kudamm/photoalbum_photo_view?b_sta rt=0
  Profil uzytkownika: robinofstockholm     
Forum -> Turystyka -> Weekend w Berlinie
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy








Poszujkuję stolarza (STOCKHOLM)
Szukam pomoc domowa (Stockholm)
Pomoc domowa (Stockholm)
Blacharz samochodowy (Stockholm)
Stolarz budowlany (Göteborg)
Pracownika budowlanego (Sztokholm)
fachowcow do stawiania scianek (STOCKHOLM)
Sprzatanie (Sztokholm)
Więcej





Wieści z korpoświata
Follow your dreams
Co o Szwedach mówią emoji?
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Dragonek
Polka w Szwecji
5 zaskakujących szwedzkich powiedzeń
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Wieża Kaknästornet
Polka w Szwecji
O Szwecji z Waszej perspektywy: tanie loty
Szwecjoblog - blog o Szwecji
BLOOMINGVILLE czyli fioletowa bajka
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
Dwie polskie wystawy na Tęczowym Festiwalu w Malmö (2015.08.04 - 2015.08.09)
"Lokomotivet" Juliana Tuwima dostępna na stronach "En läsande klass"
Gram[m]ofon = rozmowa + podcast + koncert z polskimi i niemieckimi twórcami


Odwiedza nas 101 gości
oraz 14 użytkowników.


2015-08-29 Polska Impreza V.I.P. http://t.co/pZurmDp7D2
2015-09-05 Sobotnia Noc Disco Polo i Dance http://t.co/Jb5cS3Hx7S
Lernia bjuder in till fest! [sv] http://t.co/A6ibmk86hm
2015-08-22 Polskie przedszkole http://t.co/oU9H6mgKhF
2015-09-12 Bajka o Smoku Kubie - przedstawienie dla dzieci w Jönköping http://t.co/ZSOevcBahY
Wiecej
Zydzi w kolejce do "zlotego pociagu"
Duda od Hostii padl w Rajchu na kolana!
Nasi koledzy i kolezanki z komuchowskim pochodzeni
eureka
Personnummer - informacje aktualne
Rosja wymiera od alkoholizmu.
Szwedzi: Polska ma najlepsze plaże w Europie. "A Sopot to zielona oaza"
Niezwykła rodzina Wołodarskich
Były Rzecznik Praw Ofiar w szwedzkim areszcie. Organizował prostytucję?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
T.Love - koncert w Sztokholmie
Skaner - koncert disco-polo w Sztokholmie
Intryga - przedstawienie teatralne
Małżeński Rajd Dakar - komedia teatralna w Sztokholmie
Sobotnia Noc Disco Polo i Dance
T.Love - koncert w Göteborgu
Więcej










© Copyright 2000-2015 PoloniaInfoNa górę strony