Odwiedzin 37815839
Dziś 1663
Poniedziałek 29 kwietnia 2024

 
 

Forum: Komputer i człowiek - Komp. dziala monitor nie wlacza sie POMOCY

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorKomp. dziala monitor nie wlacza sie POMOCY
kucyk


Wpisów: 40
Od: 2004-09-27
2004-10-17 10:23
Mam ogromny problem od paru dni , mianowicie gdy wlaczam komputer slysze jak zaczyna dzialac a monitor caly czas wylaczony . PO paru razach wylaczania kabla od monitora z kompa zaczyna wlaczac sie monitor ale tez z problemami . Po 10 probie wreszcie dziala - pomozcie mi jestem kompletyny laik ((((
  Profil uzytkownika: kucyk     
Uwe
Alandy


Wpisów: 16547
Od: 2003-03-12
2004-10-17 12:43
Kajetan Ci na pewno pomoże jak w stanie. Musisz chyba podać jakieś dane: System operacyjny, typ monitora, karty graficznej i.t.p.
  Profil uzytkownika: Uwe     
broccoli
Niestety


Wpisów: 1787
Od: 2003-02-17
2004-10-17 13:16
Póki co, jeśli mogę poradzić, spróbuj podłączyć zasilanie monitora bezpośrednio do prądu - nie przez komputer.
pozdro
  Profil uzytkownika: broccoli     
kajetan
Sztokholm


Wpisów: 16835
Od: 2000-09-01
2004-10-17 14:26
To jest trudny problem do rozwiazania na odleglosc...
Byc moze, ze cos Ci sie juz sypie w tym komputerze. Co to jest za komputer wogole? Nowy, stary? Jaki monitor?

To, ze slyszysz ze komputer "startuje" w sumie duzo nie znaczy, bo slyszysz ze startuja dyski i ewentualnie wiatraki (niczego innego nie slychac) a dyski startuja jak tylko sie je podlaczy do pradu, nawet nie musza miec komputera do pomocy.

Ja bym zaczal tak:
1. sprawdz czy wszystkie kable sa dobrze podlaczone. Nie tylko wtyczka w komputerze, ale tez wtyczka w monitorze (jezeli taka jest, niektore monitory maja kabel na stale przyczepiony do monitora). Poza tym kable do pradu.

2. Jezeli masz mozliwosc, to sprawdz monitor z innym komputerem i komputer z innym monitorem.