Odwiedzin 20007822
Dziś 7584
Środa 27 maja 2015

 
 

Forum: Malmö - Gdzie na grzyby??

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorGdzie na grzyby??
Malmo123


Wpisów: 72
Od: 2009-07-30
2009-07-30 11:51
Gdzie mozna wybrac sie na grzyby,moze niezbyt daleko od Malmö...a moze znajda sie chetni na wspolny wypad i zbieranie....chetnie zabralibysmy sie z kims kto czasem jezdzi i zna las....ew jakies zorganizowane grzybobranie...propozycje otwarte
  Profil uzytkownika: Malmo123     
olek
Malmo


Wpisów: 109
Od: 2005-08-24
2009-08-02 14:49
Z tego co wiem to sporo osob jezdzi na grzyby w strone Genarp, Veberöd i Sjöbo.
Pozdro.....
  Profil uzytkownika: olek     
kika1111


Wpisów: 315
Od: 2007-08-09
2009-08-02 17:16
Ja dzi bylam w okolicy Höör i Hörby i znalazlam tylko jednego malego podgrzybka
  Profil uzytkownika: kika1111     
Malmo123


Wpisów: 72
Od: 2009-07-30
2009-08-03 09:43

Dzieki,dzis spadl deszczyk to moze pokaza sie grzybki w koncu.....
  Profil uzytkownika: Malmo123     
iwdola


Wpisów: 228
Od: 2006-11-02
2009-08-03 16:07
grzyby sa w lesie!!a lasow tu raczej nie brakuje!!
  Profil uzytkownika: iwdola     
Malmo123


Wpisów: 72
Od: 2009-07-30
2009-08-14 14:00
Nie w kazdym sa grzyby Iwdola.....Ale slysze ze jezdza ludziska w strone Höör,tez sie wybieram w weekendzie,byl ktos moze,znalazl jakiegos muchomora chocby???
  Profil uzytkownika: Malmo123     
Ewa Österlin


Wpisów: 402
Od: 2005-05-29
2009-09-10 15:47
Wpis wykasowany przez Administratora na prośbę autora.
  Profil uzytkownika: Ewa Österlin     
szary


Wpisów: 12686
Od: 2005-06-02
2009-09-10 16:42
sa juz ....... prawdziwki sie pokazaly ...
  Profil uzytkownika: szary     
iwdola


Wpisów: 228
Od: 2006-11-02
2009-09-10 17:25
Bylismy w Sevde w niedziele i wrocilismy z jednym kozakiem.Odkad tu mieszkam nie bylo takiej nedzy w lasach???!!
  Profil uzytkownika: iwdola     
Ewa Österlin


Wpisów: 402
Od: 2005-05-29
2009-09-10 17:30
Wpis wykasowany przez Administratora na prośbę autora.
  Profil uzytkownika: Ewa Österlin     
Facet46
Szlachta nie pracuje


Wpisów: 4149
Od: 2009-03-25
2009-09-10 21:32
niestety az tak daleko lasow nieznam... gora do 300km ode mnie, ale na tej stronie
http://www.svampguiden.com /
svenssony sie chwala, gdzie grzyby trafili, wiec do szpiegostwa sie nadaje
Korzystalem kiedys z tego nawet w Västerbotten i sie sprawdzalo...
  Profil uzytkownika: Facet46     
łobuziak


Wpisów: 1220
Od: 2009-03-26
2009-09-10 22:56
gdzie jest Danielus, moze juz gdzies rosna te małe grzybki, po ktorych ....
  Profil uzytkownika: łobuziak     
Danielus81
stockholm


Wpisów: 2765
Od: 2008-03-25
2009-09-10 23:01
hehe lobuziak. Koncem wrzesnia jak juz noce zrobia sie chlodniejsze i pojawia sie mgly. Ale lobuziak szwecja nie daje dobrych plonow zbyt male skarzenie srodowiska. Polecam dolny slask ja od siebie z domu na laki mam 20 minut rowerem a tam rosna miliony No chyba ze mlodzi grzybiarze wejda na lake wczesniej. Ale spoko lobuziak mozna zlozyc zamowienie i przysla rogalika

A ty bedzies zjutro na piwku???
  Profil uzytkownika: Danielus81     
iwdola


Wpisów: 228
Od: 2006-11-02
2009-09-16 13:28
Facet46 dzieki za stronke.Przyda sie!!
  Profil uzytkownika: iwdola     
Facet46
Szlachta nie pracuje


Wpisów: 4149
Od: 2009-03-25
2009-09-16 18:02
  Profil uzytkownika: Facet46     
wiesio46
Lund


Wpisów: 75
Od: 2007-07-14
2009-09-17 20:23
wczoraj bylem w okolicach Dalby i znalazlem w ciagu pol godziny cala reklamowke bialych kozakow
  Profil uzytkownika: wiesio46     
iwdola


Wpisów: 228
Od: 2006-11-02
2009-09-20 07:24
to gratuluje!!Moze sie wybiore ale nie koniecznie tam?!
  Profil uzytkownika: iwdola     
maok


Wpisów: 1
Od: 2009-09-21
2009-09-21 11:48
a ja mam pytanie z innej beczki..czy ktos moze zna jakis punkt skupu grzybow w promieniu powiedzmy 60-80 km od Malmo? Juz mi sie przejadly, suszyc nie mam gdzie a zbierac lubie. No a ostatnio jadac do lasu przychaczylem sobie zderzak w nowym aucie to pomyslalem ze z grzybkow powinno sie zwrocic
  Profil uzytkownika: maok     
Malmo123


Wpisów: 72
Od: 2009-07-30
2009-09-22 18:46
Jak to beda prawdziwki,to zawsze mozesz podzwonic po restauracjach i oni czasem chetnie kupuja,ale z tego co wiem to tylko wlasnie sa zainteresowani tymi karl johan svamp.
  Profil uzytkownika: Malmo123     
Forum -> Malmö -> Gdzie na grzyby??
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy








Dam Prace ciesla dekarz oglonobudowlaniec , (Tanumshede )
szuakam fachowca do firmy budowlanej (Växjö)
SPRZATANIE (STOCKHOLM)
Praca w firmie sprzatajacej (Stockholm)
Sprzatanie Åkersberga (Åkersberga)
Budownictwo (Göteborg)
brukarz (Göteborg)
Sztokholm - Sprzątanie (Stockholm / Norsborg)
Więcej





Mieszkanie na sprzedaż!
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
5 ciekawostek ze Szwecji - W 80 blogów dookoła świata
Szwecjoblog - blog o Szwecji
70. urodziny Pippi
Polka w Szwecji
järnnätter czyli ostatnie wiosenne przymrozki
hemma hos Johanssons
Szwedzki język migowy i świat głuchych
Polka w Szwecji
Miłego dnia
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
dagis, praca, firma, mieszkanie… dużo za dużo..
Blog o wnętrzach i modzie Skandichic - Styl skandynawski... z pasja o wnętrzach i modzie.
"Lokomotivet" Juliana Tuwima dostępna na stronach "En läsande klass"
Kolejne wznowienie Naszej Klasy Tadeusza Słobodzianka w Galeasen w Sztokholmie (2015.01.27 - 2015.05.30)


Odwiedza nas 189 gości
oraz 13 użytkowników.


Wybory prezydenckie 2015 - II tura - w Szwecji wygrał Komorowski http://t.co/NOKsOGtbSV
2015-05-30 Polska Impreza V.I.P. - Summer Party http://t.co/sIZ8oZZgPU
2015-05-30 Dzień Polski w Malmö http://t.co/XpkM7Ewjv7
Andrzej Seweryn w Sztokholmskim Salonie Poezji http://t.co/b88TuU48RH
Koncert Soboty w Sztokholmie http://t.co/wioQClxBtX
Wiecej
Potrzebuje pilnie pracy za nocleg iwyzywienie27maj
Jak wydymac wackow?
Przelew zagraniczny "eskpresowy"
Do moderatora
Glosujmy na Monike!
Personnummer - informacje aktualne
Były Rzecznik Praw Ofiar w szwedzkim areszcie. Organizował prostytucję?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
Polacy na emigracji - dlaczego nie wracają?
Szwedzki serwis internetowy pozwala sprawdzić kryminalną przeszłość znajomych. Sprawi, że w Szwecji dojdzie do linczów?
Intryga - przedstawienie teatralne
Piknik dla dzieci, młodzieży i dorosłych z okazji Dnia Dziecka
Więcej










© Copyright 2000-2015 PoloniaInfoNa górę strony