Odwiedzin 16567878
Dziś 4077
Czwartek 24 kwietnia 2014

 
 

Forum: Życie w Szwecji - SZKOLA GIMNAZJALNA

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorSZKOLA GIMNAZJALNA
sundys
Nacka


Wpisów: 11
Od: 2009-06-22
2009-06-22 17:03
witam wszystkich. jestem sandra i mieszkam w sztokhilmie nacka. mam pytanie napewno nieraz poruszane na tym forum, ale przy kazdym inne odpowiedzi..
mam 17 lat.. nie znam jezyka szwedzkiego bo jestem od paru miesiecy. w polsce skonczylam gimnazjum i teraz 1 rok mi przepadl.. chcialabym teraz od nowego roku isc do szkoly.. ale niewiem do jakiej.
1. czy moge isc do normalnego gimnazjum z klasa przygotowawcza ktora bedzie sie zaliczala jako rok nauki.
2. czy musze isc na kurs SFI i dopiero po tym do gim
3. czy moze skladac papiery do liceum bo wedlug polskich przepisow gimnazjum mam juz zaliczone..
a bardzo bym nie chciala zeby nastepny rok mi przepadl i niewiem co z tym zrobic.
czy moze wie ktos gdzie znajduje sie niedaleko nacka gimnazjum z klasa przygotowawcza.
z gory dziekuje za odpowiedz.
  Profil uzytkownika: sundys     
paula_
Stockholm


Wpisów: 1101
Od: 2002-09-20
2009-06-22 17:34
hej Sandra,
z tego co wyczytalam na stronie nacka.se pierwszy rok jest dostosowany indywidualnie do twoich potrzeb, czyli w twoim wypadku jezyk szwedzki.
ponizej wszystkie gymnasia w Nacka kommun.

Kunskapsgymnasiet Orminge
Sicklaön DesignGymnasiet
Didaktus Nacka
MediaGymnasiet
Nacka gymnasium
Nackademins gymnasium
Rytmus musikergymnasiet Sickla
Vittra i Sickla
Walthers gymnasium i Nacka
Young Business Creatives
Saltsjöbaden Kunskapsgymnasiet Observatoriet
Saltsjöbadens Samskola

zeby zapisac sie do szkoly, musisz zglosic sie na stronie:
http://www.gymnasieintagni ng.se/

jesli masz jakies pytania mozesz do nich zadzwonic (jesli nie znasz angielskiego popros kogos, zeby zadzwonil w twoim imieniu) :
Gymnasieintagningen Stockholms län
Stockholm
08-123 20 120 Telefontid: må-to kl. 09.00-11.00


powodzenia
  Profil uzytkownika: paula_     
honorcia34
Stockholm


Wpisów: 7
Od: 2009-08-27
2009-09-03 10:02
hej Sandra

jestem Honorata mam 17 lat i jestem w podobnej sytuacji jak Ty.
Moje pytanie jest nastepujace: jak sobie poradzialas z Tym problemem?

prosze o szybka odpowiedz ..
pozdrawiam
  Profil uzytkownika: honorcia34     
eikichi


Wpisów: 2
Od: 2009-09-05
2009-09-05 10:27
Ja jestem w identycznej sytacji jak wy. W miejskim centrum szkolnictwa czy coś w tym stylu skierowano mnie do najbliższej szkoły, gdzie urzędowała osoba odpowiedzialna za imigrantów. 14 września mam test z matematyki, potem sprawa jakoś dalej się potoczy. Nie omieszkam zdać relacji.
  Profil uzytkownika: eikichi     
honorcia34
Stockholm


Wpisów: 7
Od: 2009-08-27
2009-09-28 15:00
Hejj

mam male pytanko:
Czy ktos z Was moglby mi podac adersy do Gymnasium w okolicy Hässelby/Vallingby ?

Bylabym bardzo wdzieczna

pozdrawiam Cieplutko
  Profil uzytkownika: honorcia34     
honorcia34
Stockholm


Wpisów: 7
Od: 2009-08-27
2009-09-28 15:11
i najlepiej jakby to byla szkola gdzie jest klasa przygotowawcza
  Profil uzytkownika: honorcia34     
electra


Wpisów: 3170
Od: 2005-05-02
2009-09-28 15:13
http://www.stockholm.se/-/ Serviceenhetsdetaljer/?enhet=ef756830e124 494297d880e2e2803437
http://www.stockholm.se/-/ Serviceenhetsdetaljer/?enhet=ef756830e124 494297d880e2e2803437
  Profil uzytkownika: electra     
electra


Wpisów: 3170
Od: 2005-05-02
2009-09-28 15:21
sorki wkleil mi si eten sam link 2 razy
tu jest jeszcze jedna
http://www.stockholm.se/-/ Serviceenhetsdetaljer/?enhet=9f5cc4d553e3 40618afa4186ebc9703b
  Profil uzytkownika: electra     
honorcia34
Stockholm


Wpisów: 7
Od: 2009-08-27
2009-09-28 19:53
Droga Electro (!)

Bardzo ale to bardzo Ci dziekuje )

Pozdrawiam :*
  Profil uzytkownika: honorcia34     
sandraa


Wpisów: 5
Od: 2008-12-23
2009-10-09 22:30
a czy ktos moglby pomoc mi ze znalezieniem szkoly z klasa przygotowawcza w okolicach brommaplanu? moze byc tez nieco dalej, oby szkola byla dobra. w polsce mam skonczone gimnazjum.
  Profil uzytkownika: sandraa     
honorcia34
Stockholm


Wpisów: 7
Od: 2009-08-27
2009-10-10 21:37
Droga Sandro
zajrzalam na strony podane przez Electre..
tam byl podany adres i przeszlam sie z mama gdyz ja dobrze nie wladam angielskim..
tam mnie poslano do szkoly w Liljeholmen - Ivik Gymsiet.. - jest to jedyna szkola przygotowawcza z tego co sie orientuje w Stockholmie tak ze i Ty tam powinnas sie zglosic
Ja sie zapisalam niedlugo czeka mnie test z matemetyki;/ z tego co slyszalam nie jest trudny tak ze nie masz czego sie obawiac
Gdybys miala jakies pytania to pisz na moje gg:9543393(postaram sie pomoc) =)

Pozdrawiam cieplutko
  Profil uzytkownika: honorcia34     
Forum -> Życie w Szwecji -> SZKOLA GIMNAZJALNA
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy











Sprzatanie (Stockholm)
Sprzatanie (Södertälje)
M&I Beauty HB (sollentuna)
Dam Prace (Stockholm)
Praca przy sprzataniu (Stockholm)
Starmann-Germany GmbH (Kołobrzeg)
Przyszywana Babcia/Ciocia poszukiwana (visättra/huddinge/stockholm)
Pracownik budowlany (Stockholm)
Więcej





Migawki z Polski
Polka w Szwecji
..a gdyby było na tyle ciepło by można zrobić świta w ogrodzie…
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
Tradycje wielkanocne w Szwecji
Polka w Szwecji
inspiracje na świąteczne śniadanie..
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
pastelowe święta..
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
Wielkanoc kolorowa
Polka w Szwecji
Jak wkurzyć Szweda
zuzziezazzles
Nic prócz śmierci - monodram na temat życia Katarzyny Jagiellonki na Zamku Królewskim w Sztokholmie (2014.04.05 - 2014.08.10)
Sharon Lockhart: Milena, Milena w Bonniers konsthall (2014.04.16 - 2014.06.29)
Wystawa i seminarium "The Future is Handmade" w Kalmarze (2014.02.12 - 2014.04.20)
Wznowienie „Naszej klasy” Tadeusza Słobodzianka w Teatrze Galeasen (2014.05.03 - 2014.05.30)
Lokomotywa Tuwima w szwedzkich bibliotekach i na wystawie w Szwedzkim Instytucie Książek dla Dzieci (2014.03.12 - 2014.04.24)


Odwiedza nas 86 gości
oraz 10 użytkowników.


2014-04-19 Gala MMA IRFA 6 - relacja telewizyjna http://t.co/uwd5InGWt5
2014-05-06 Wykład Tadeusza Płużańskiego o rotmistrzu Pileckim http://t.co/yN1UcP9BCK
2014-05-05 Finał Wielkiego Turnieju Wiedzy o historii Polski http://t.co/yblTTIpFrW
O Janie Karskim i Raulu Wallenbergu w szwedzkim parlamencie http://t.co/Ca8NqyPDTz
2014-05-03 Polska Impreza V.I.P. http://t.co/Rk3AJ8xkTI
Wiecej
pomoc
Jan Paweł II Święty
wylacznie dla romantycznych dusz...
balagan z przyjeciem do szkoly
stomatolog
Bezrobotny z a-kassan na zwolnieniu lekarskim
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
Polacy na emigracji - dlaczego nie wracają?
Szwedzki serwis internetowy pozwala sprawdzić kryminalną przeszłość znajomych. Sprawi, że w Szwecji dojdzie do linczów?
„Odnalezione w tłumaczeniu” to nowy, interdyscyplinarny projekt miasta Gdańsk, o którym szeroko pisze w specjalnym dodatku Tygodnik Powszechmy. Każda edycja ma za temat przewodni jakiś obszar językow
Polak pozwał szwedzkie zoo za dyskryminację. Nazwali go małpą (WP.PL, 2013-01-15 14:40)
Zenon Laskowik i jego Kabareciarnia
Sztokholmska Noc Disco Polo
Resortowe dzieci a tzw. „mainstreamowe media” - spotkanie z dr Jerzym Targalskim
Electroniczna noc muzyczna z TranHouLD
Wykład Tadeusza Płużańskiego o rotmistrzu Pileckim
Więcej













© Copyright 2000-2014 PoloniaInfoNa górę strony