Odwiedzin 20838268
Dziś 403
Piątek 4 września 2015

 
 

Forum: Turystyka - Bagaz w Ryanair

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
AutorBagaz w Ryanair
piotrek7878
Stockholm


Wpisów: 3093
Od: 2007-05-23
2008-10-28 18:23
Nie wykupilem bagazu przy zakupie biletu- Ryanair. Moge zaplacic za bagaz na lotnisku? Mam na mysli bagaz glowny, a nie drugi.
Jesli tak to ile to kosztuje, orientuje sie ktos?
  Profil uzytkownika: piotrek7878     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22862
Od: 2000-09-11
2008-10-28 19:13
maja strone po polsku:
http://www.ryanair.com/sit e/PL/conditions.php?pos=MYFLIGHT

" W razie uiszczenia opłat za odprawiony bagaż na lotnisku pobierana będzie standardowa opłata w wysokości 20 € za sztukę bagażu/za lot w jedną stronę."

Pisza tez tak:
"Pasażerowie podróżujący w ramach rezerwacji z odprawionym bagażem są obowiązani dokonać odprawy na lotnisku i uiścić opłatę za odprawę na lotnisku w wysokości 5 € (może to być także odpowiednia kwota w walucie lokalnej) od osoby za lot w jedną stronę."


  Profil uzytkownika: iza     
piotrek7878
Stockholm


Wpisów: 3093
Od: 2007-05-23
2008-10-28 19:16
Dziekuje IZA
  Profil uzytkownika: piotrek7878     
zygmunt


Wpisów: 543
Od: 2002-03-04
2008-10-28 23:42
Ryanair to najgorszy syf biora 140 kr za 1 kg nadbagazu.
  Profil uzytkownika: zygmunt     
darsim
Stolica


Wpisów: 27205
Od: 2004-10-07
2008-10-29 06:17
sterling zbankrutowal

http://www.sterling.dk/sv/
http://www.dn.se/DNet/jsp/ polopoly.jsp?d=3130&a=845454
  Profil uzytkownika: darsim     
sskipor


Wpisów: 119
Od: 2006-10-12
2008-10-29 09:07
Czy ktos leci dzis Raynierem do łodzi o 16 ze skawsta
  Profil uzytkownika: sskipor     
mabr
racetown


Wpisów: 7786
Od: 2000-09-08
2008-10-29 09:50
>Ryanair to najgorszy syf biora 140 kr za 1 kg nadbagazu

Sam piszesz, że NAD-bagażu! Opłatę masz napisaną w umowie więc nie ma co narzekać!

Co innego Wizzair, który próbuje wymuszać dopłaty za bagaż przy check-in tylko z tego powodu, że kupiło się bilet kilka miesięcy wcześniej, gdy opłata bagażowa była ponad 3 razy niższa.

Dodam, że wystarczy w takim przypadku odmówić, pokazując co jest napisane na bielcie. Trwało to kilka minut (cała kolejka musiała czekać) ale poskutkowało.
  Profil uzytkownika: mabr     
Uppsalka


Wpisów: 743
Od: 2004-12-01
2008-10-29 14:55
"sterling zbankrutowal"

Sytuacja jak swojego czasu z AirPolonia. Tysiace ludzi nie ma jak poleciec, albo musi nadplacac za loty np z Norwegian... Najlepiej maja ci, ktorzy mieli leciec pozniej i moga sie starac o zwrot pieniedzy przez np Vise czy MasterCard, ateraz "tylko" kupia jeszcze jeden bilet.
  Profil uzytkownika: Uppsalka     
mabr
racetown


Wpisów: 7786
Od: 2000-09-08
2008-10-30 15:39
Jeszcze odnośnie tego, że Ryan to niby syf..
po wylądowaniu dziś we Wrocławiu w samolocie puścili fanfary i ogłosili, że Ryan ma ponad 90% punktualnych przylotów. To odwrotność Wizzair.
  Profil uzytkownika: mabr     
anitka225
Dobrzyca


Wpisów: 1
Od: 2008-12-29
2008-12-29 11:54
Przepraszam ale chciałabym sie dowiedzieć ile kostuje bagaż w obie strony z Poznania do Londynu.I gdzie w ogóle zakupić taki bagaż gdzie za niego zapłacić ! Jeżeli ktoś wie to prosze pisać na e-mail anita-balcer@o2.pl Dziekuje !
  Profil uzytkownika: anitka225     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22862
Od: 2000-09-11
2008-12-29 12:16
tu jest strona po polsku:
http://www.ryanair.com/sit e/PL/conditions.php?pos=MYFLIGHT

ogolnie jesli nie wykupilas biletu na bagaz przy zamawianiu mozesz to zrobic bezposrednio na lotnisku
(ceny sa w linku).
  Profil uzytkownika: iza     
darsim
Stolica


Wpisów: 27205
Od: 2004-10-07
2008-12-29 12:51
mozna miec tylko 15 kg.
za kazdy kilogram ponad placi ie 14 Euro.
mozna wykupic dodatkowy bagaz na lotnisku cena 20 euro.
  Profil uzytkownika: darsim     
domissxd


Wpisów: 4
Od: 2009-04-06
2009-04-06 15:30
Mam Problem . Zamowilam sobie bilet W ryainar . aLe nie zamowilam bagazu. wiem ze kosztuje 20 funtow. i ze moge kupic na lotnisku. Ale zastanawialam sie gdzie mam pierw isc . Czy do odprawy czy do kasy i powiedziec ze chce kupic bagaz? Prosze o odpowiedz. Nie chcialabym miec nie milej niespodzianki na lotnsiku.Lot Stansted-GDansk
  Profil uzytkownika: domissxd     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22862
Od: 2000-09-11
2009-04-06 15:38
tu jest wszystko napisane:
http://www.ryanair.com/sit e/PL/faqs.php?sect=bag&quest=howtoaddache ckedbagpriority

mozesz sobie dodac bagaz online (do 4h przed odlotem)
i zrobic check-in online (jesli taki wybralas przy kupnie biletu)

i jesli dodasz bagaz online to kosztuje 10 £ one way
  Profil uzytkownika: iza     
domissxd


Wpisów: 4
Od: 2009-04-06
2009-04-06 16:22
Nie chcialabym zamawiac przez inetrnet tylko bezposredniona lotnisku . nie raz zlyszlam ze przez inetrnet albo czegos dobrze sie nie zorbi i wg torby nie bede miala a zaplace.Nie orientujesz sie jak to wyglada na lotnisku ?
  Profil uzytkownika: domissxd     
iza
Sztokholm


Wpisów: 22862
Od: 2000-09-11
2009-04-06 16:34
najpierw do kasy.
  Profil uzytkownika: iza     
domissxd


Wpisów: 4
Od: 2009-04-06
2009-04-06 16:56
aha. Czyli wziasc bilet pokladowy i isc do kasy i powiedziec ze chce tore kupic ? i pozniej do odprawy ?
Bo tez myslslaam ze moze pierw do odprawy zdac torby . i pozniej do kasy zaplacic.
  Profil uzytkownika: domissxd     
Bailey


Wpisów: 532
Od: 2006-06-23
2009-04-06 16:59
Jak staniesz najpierw w kolejce do odprawy i dojdziesz do pani/pana odprawiajacego, to cie do kasy wysla, zeby zaplacic i wziac kvitto i dopiero potem sie u nich z tym pokazac, wiec od razu do kasy, nie ma co podwojnie w kolejkach stac.

Ja tak mialam jak zamowilam sobie w RyanAir odprawe online, a nie mialam jak sobie wydrukowac boarding pass i w odprawie sie okazalo, ze musze isc do kasy zaplacic 4 lub 5 euro (w Niemczech to bylo) i dopiero potem z rachuneczkiem sie pojawic w odprawie.
  Profil uzytkownika: Bailey     
domissxd


Wpisów: 4
Od: 2009-04-06
2009-04-06 17:04
Aha
Mam nadzieje ze nie bedzie zadnych komplikacji i kupie bagaz ;*
Dziekuje .
  Profil uzytkownika: domissxd     
Forum -> Turystyka -> Bagaz w Ryanair
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy





UNIHAND zaprasza do pracy w Malmö (MALMÖ)
sprzatanie (Nynashamn)
KIEROWCA CE MÄRSTA (Stockholm) (Märsta)
Restaurang Bromma Kebab (Bromma)
Wykonczeniowka , lazienki (Göteborg)
piekarz (Flemingsberg)
Firma zatrudni pania (Lund)
Łazienki (Stockholm)
Więcej





Czwartek –> Mały piątek + Wyprowadzka w toku + Nowa współlokatorka
Follow your dreams
Miesiąc Języków - 7 szwedzkich słów, z których śmieją się anglojęzyczni
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Asa, Mans i Isztadt, czyli co mnie irytuje ;)
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Varför har jag bestämt mig att inte fortsätta min äventyr med Sverige? Móje totalnie subiektywne podsumowanie życia w Szwecji :)
Follow your dreams
Wieści z korpoświata
Follow your dreams
Co o Szwedach mówią emoji?
Szwecjoblog - blog o Szwecji
Dragonek
Polka w Szwecji
Dwie polskie wystawy na Tęczowym Festiwalu w Malmö (2015.08.04 - 2015.08.09)
"Lokomotivet" Juliana Tuwima dostępna na stronach "En läsande klass"
Gram[m]ofon = rozmowa + podcast + koncert z polskimi i niemieckimi twórcami


Odwiedza nas 5 gości
oraz 1 użytkowników.


2015-08-29 Polska Impreza V.I.P. http://t.co/pZurmDp7D2
2015-09-05 Sobotnia Noc Disco Polo i Dance http://t.co/Jb5cS3Hx7S
Lernia bjuder in till fest! [sv] http://t.co/A6ibmk86hm
2015-08-22 Polskie przedszkole http://t.co/oU9H6mgKhF
2015-09-12 Bajka o Smoku Kubie - przedstawienie dla dzieci w Jönköping http://t.co/ZSOevcBahY
Wiecej
ostatni uczciwy w PO odstrzelony
Zwolnienie lekarskie
Zejscie z promu ad 1980.
Ucieczka
homopropaganda z frondy
Sprawdzenie auta przez numer rejestracyjny
Szwedzi: Polska ma najlepsze plaże w Europie. "A Sopot to zielona oaza"
Niezwykła rodzina Wołodarskich
Były Rzecznik Praw Ofiar w szwedzkim areszcie. Organizował prostytucję?
Dwóch Polaków zginęło w wypadku na budowie w Sztokholmie
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
T.Love - koncert w Sztokholmie
Skaner - koncert disco-polo w Sztokholmie
Sobotnia Noc Disco Polo i Dance
Małżeński Rajd Dakar - komedia teatralna w Sztokholmie
Intryga - przedstawienie teatralne
T.Love - koncert w Göteborgu
Więcej










© Copyright 2000-2015 PoloniaInfoNa górę strony