Autor | UWAGA!!! Wizzair wycofal loty |
gustafsson
Wpisów: 9 Od: 2005-05-14
| 2008-05-26 19:42 uwazam ze to pilne wiec trzeba zamiescic w roznych dzialach zeby ludzie zdazyli pozmieniac
w sobote
np do Gdanska 28 czerwca.
ostrzegam tych co juz maja bilety bo wizzair zmienia ich daty wg wlasnego "widzimisie" nie informujac o zmianie.
Zeby bylo smieszniej zmieniaja tak ze mozna wyleciec po powrocie tzn do gdanska 30 a powrot 27 czerwca.
IDIOCI !!!!
Ja zauwazylam przypadkowo bo chcialam sprawdzic cene na potwierdzerniu-otwieram strone a tu sie okazuje ze nie ta data co bukowalam !!!!!
Trzeba zadzwonic i zmienic jesli "nowa data" nie odpowiada
|
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2008-05-26 20:17 wizzair wysyla jakiekolwiek zmiany na mejla |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-05-26 20:22 mi nie wyslal! dowiedzialam sie z poloniainfo |
| |
gustafsson
Wpisów: 9 Od: 2005-05-14
| 2008-05-26 21:29 Widocznie zostalas Pati szczesliwie wylosowana bo ja zadnego nie dostalam choc maja moj mail i wysylaja newsy,
z tego co widc inni tez nie dostali |
| |
pati_sko
Wpisów: 8960 Od: 2006-05-15
| 2008-05-26 21:44 mi przyslali mejla(podwojnego) ze zmiana godziny(na inny dzien niz Ty podakes)...to sie nazywa byc szczesciarzem |
| |
Nikus Sztokholm
Wpisów: 802 Od: 2006-03-13
| 2008-05-27 09:22 Mi kiedys wysłali tez pięknie maila o zmianach lotu, ale jeśli tego nie robią we wszystkich przypadkach, to KATASTROFA!
Mogą niemiłe niespodzianki czekać tych, co wykupili bilety.. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-05-27 14:19 ceny maja isc w gore ...
http://www.e24.se/pengar24 /resor/artikel_490861.e24
|
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-05-27 18:11 zeby nie bylo tak jak kiedys z polonia .... pamietacie .. jakies samoloty tanie do polski o nazwie polonia cos tam .. i nagle upadla firma .. |
| |
bety
Wpisów: 1131 Od: 2007-06-03
| 2008-05-27 18:24 sluchajcie nie ma co zbieramy fundusze i budujemy most do Polski,
nie bedzie problemu z samolotami i statkami
--------- |
| |
uciekinier
Wpisów: 601 Od: 2005-11-08
| 2008-05-27 20:51 tzn ze znow impreaz????? moze teraz ludzi wiecej sie zjawi i narzekac nie beda |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-05-29 11:41 Obsluga klienta (po polsku)
nr stacjonarny w Polsce: +48 22 351 94 92
|
| |
szwed
Wpisów: 121 Od: 2005-08-15
| 2008-06-02 10:55 czesc
dowiedzialem sie ze wizzair wysyla zawiadomienie o zmianie lotow ale dopiero na 2 tygodnie przed wylotem. wczescnien nie
pozdr |
| |
Nikus Sztokholm
Wpisów: 802 Od: 2006-03-13
| 2008-06-04 11:12 No i na tym właśnie pewnie zarabiają. W końcu jak człowiek musi już polecieć, to musi kupić nowy bilet, a z tak krótkim wyprzedzeniem bilety są dużo droższe, niż w momencie gdy się kupuje na dużo wcześniej.. |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-06-04 19:41 przebookowanie jest bezplatne jesli zmienisz date na max 3 mies. pozniej |
| |
KimeX
Wpisów: 520 Od: 2008-04-02
| 2008-06-12 13:25 czy ktos wogle ma jakies namiary na ten wizzair ????
gdzie mozna zmienic dane - nazwisko w bilecie. Jakies biuro co mowia po polsku lub po szwedzku ... na ten nr. 0900 wala roznymi jezykami , i co z tego jak ja nie rozumiem .. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-06-12 13:31 Dajesz dowód na to, że Ci nie zależy na odpowiedzi,
skoro nie zadasz sobie nawet trudu przeczytania wątku. |
| |
KimeX
Wpisów: 520 Od: 2008-04-02
| 2008-06-12 14:11 Marcin ... " Obsluga klienta (po polsku)
nr stacjonarny w Polsce: +48 22 351 94 92"
to jest tylko wnaglych wypadkach i niechca pomoc ....
zanim sie tam polaczysz to mowi ze: dodzwoniles sie do wizzair , i ze dowiesz sie rozklad twojego lotu .. nic wiecej niechca pomoc .
|
| |
KimeX
Wpisów: 520 Od: 2008-04-02
| 2008-06-12 14:16 czytam uwaznie ... choc moge cos nieco przeoczyc |
| |
petitka18
Wpisów: 951 Od: 2007-01-20
| 2008-06-29 17:57 ja mialam niezla jazde tydzien temu!!!do tej pory nie mialam problemu z wizzair,ale jak problem sie pojawil to konkretny,a mianowicie:16 kwietnia siadlam przed kompem,to bylo w PL,bo wlasnie bylam w odwiedzinach,zamawialam bilety z Gdanska do Oslo na 22 czerwca dla mojej 15-letniej corki i 2 jej kolezanek,poszlo pieknie ,dostalam nr rezerwacji,a ze platnosc robilam z ojca karty,nie mialam wzgladu na saldo konta pozniej,tydzien temu rano wsiadlam szczesliwa w samochod i w droge do Oslo po moja coreczke,juz po stronie norweskiej otrzymalam telefon od corki,ona placzaca nie moglam zrozumiec o co chodzilo,kiedy sie troche uspokoila,oznajmila ze bilety nie sa zaplacone!!!ja w szoku,przeciez mialam potwierdzenie,nr rezerwacji,szok!!!w Gdansku na lotnisku w informacji nikt nie chcial ze mna rozmawiac,tylko ze trzeba nowe bilety wykupic,tamte sa nie wazne,ale dlaczego nie otrzymalam zadnej informacji???ze jest nie oplacone???przeciez nie dostanie sie nr rezerwacji bez zaplaty!!!nie moglam tego pojac,a dziewczyny na lotnisku co sie wyplakaly,to tylko one wiedza!!!wykupilam nowe bilety do Oslo za niespelna 7000kr,wspomne,ze tamten mial kosztowac nie cale 1000sek w obie strony,bilety powrotne za 2000sek,ale przeciez pieniadze to nie wszystko,dla mnie najwazniejsze,ze corka przyjechala i jest ze mna,ale fakt faktem zawiodlam sie na wizzair,ze nie poinformowali mnie ze np.ta rezerwacja jest anulowana,czy cos w tym stylu,miesiac temu jak moj syn mial przyleciec,dojechal do Gdanska,120km,okazalo sie ,ze lot przelozony z 12 w dzien na 12 w nocy,ja bylam prawie 100km od domu,musialam sie cofnac,wczoraj lot opozniony prawie o 2 godz syn mial znowu,stwierdzam,ze wizzair podupada,a jesli chodzi o kontakt z nimi,to mozna beczke soli zjesc!!!pod nr o lotach,nic innego sie czlowiek nie dowie,bo sie linie blokuje,jak podali mi nr w Se,to niestety nie moge nic sie dowiedziec bo nie rozmawiam ani po angielsku,ani po wlosku,ani po francusku,ani po niemiecku,ani po wegiersku,to dzwonilam na polski,a raczej moj tata z Pl,niestety nie ma szans sie dodzwonic,nic nie rozumiem,jaka polityke oni maja w tym wizzair,chyba sprzedac jak najwiecej biletow,a co pozniej,czy ludzie poleca ,czy nie, to ich nie interesuje. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-06-29 22:13 Ja dziś dzwoniłem do Wizzair żeby przebukować lot
który mi bezczelnie przesunęli o 2 dni wcześniej -
NIE POWIADAMIAJĄC MNIE O TYM !!!
Zauważyłem to już wcześniej dzięki temu wątkowi
A dziś pierwsze co, to musiałem się kłócić z nieprzyjemnym zarozumialcem w obsłudze klienta, że nie, nie dostałem żadnego powiadomienia. Co zresztą nie ma znaczenia, bo tak czy inaczej mam prawo do darmowego przebukowania. Ale Wizzair zatrudnia lubiących się kłócić gówniarzy. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-06-29 23:11 kolega zadzwonil do wizzaru i dobrze zrobil , bo jego dzieczynie przelozyli bilet na nastepny dzien .. bez zadnei informacji .. , po co im nr. telefonow jak i tak nie powiadamiaja ??
ale tak to jest z liniami tanimi |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-06-30 09:12 Nie. To nie chodzi o to, że Wizzair jest tani,
tylko o to że Wizzair to po prostu badziew.
Mam kolegę który mieszkał ostatnio kilka lat w Irlandii i często latał w tą i z powrotem tanimi liniami np. Ryanair, jakiśtam-Jet itd.
Mówił, że z nimi NIGDY nie miał takich "tajnych" przesunięć i takich spóźnień jak ma Wizzair. |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-06-30 09:23 powinni miec reklame ..
" Lecisz do polski ?? nie wiesz kiedy ?? lec z nami , my tez niewiemy kiedy polecisz " |
| |
Anett
Wpisów: 71 Od: 2008-01-25
| 2008-06-30 15:57 hahahahaha szary Nie moglam sie powstrzymac |
| |
wluczykij
Wpisów: 438 Od: 2007-08-11
| 2008-06-30 21:04
gdybym tylko przeczytal ten temat kilkanascie h wczesniej
w niedawno kupilem bilet wizzair do PL...
i teraz troche Was nie kumam...
bo mowicie ze przekladaja Wasze terminy wylotu i nie powiadamiaja Was o tym... ale skad o tym wiecie, jesli wizzair o tym nic nie mowi?? tzn. jedziecie do Skawsty (czy jakkolwiek to sie pisze) i tam informacja ze lot został przelozony o 2 dni??
ja kupilem bilet za 1400 sek i nie moge sie spoznic ani 1h bo ekipa juz na mnie bedzie czekac z samochodem...
gdzie moge dowiedziec sie czy moj lot nie został przełozony??
teraz wszedłem na strone www.norwegian.no/
i bilet w tym samym dniu kosztuje tylko 109E (i to z Arlandy) |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-06-30 23:18 1400 kr? to juz chyba LOT-em taniej!
Ja kupuje za 300 kr w dwie strony (z bagazem)
(no ale to nie na tydzien przed sie robi by miec taka cene).
"ale skad o tym wiecie, jesli wizzair o tym nic nie mowi?? "
logujemy sie na nasze bokningi i widzimy
jak ci zmienia o wiecej niz 5h to masz prawo do darmowej zmiany daty lub/i destynacji, albo pieniadze z powrotem albo moga u nich "przetrzymac"
i wtedy masz 120% sumy do wykorzystania w ciagu 3 mies. od dawnego wylotu.
jesli nie masz dostepu do internetu to mozesz zadzwonic do
obslugi klienta (po polsku)
nr stacjonarny w Polsce: +48 22 351 94 92
ja dzis dzwonilam o 21:30 i zmienilam sobie rezerwacje
pan byl mily i kompetentny
|
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-07-01 07:45 dzis na aftonbladet mozna przeczyac gdzie mozna przezyc w samolocie .. zielone miejsca oznaczaja wieksza szanse przezycia ,....... jak by kogos intersowalo
http://www.aftonbladet.se/ resa/article2784669.ab |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-07-01 11:23 A propos szans przeżycia- był kiedyś taki fajny reportaż w TV4: ze statystyk katastrof lotniczych wynika, że ma się szanse na przeżycie najwyżej 6 rzędów od wyjścia. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-07-01 11:25 Aha, wluczykij, jeśli się zamawia bilet na internecie, to można się potem wlogować i tam widać wszystkie zamówione wcześniej bilety.
Nie ma ŻADNEGO śladu po tym, że Wizzair coś zmienił,
prócz tego że czas albo nawet data nagle się nie zgadza.
Nr biletu, cena, a nawet data zamówienia pozostają te same. |
| |
paula_ Stockholm
Wpisów: 1121 Od: 2002-09-20
| 2008-07-01 15:54 jutro lece wizzair do warszawy i mam nadzieje, ze jak pojade do skavsta to moj samolot odleci tego samego dnia, trzymajcie kciuki!
na stronce, na moim koncie, nie znalazlam zadnych zmian... |
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-07-01 18:25 3mamy kciuki moze autobus sie zepsuje i nie zdazysz |
| |
paula_ Stockholm
Wpisów: 1121 Od: 2002-09-20
| 2008-07-01 18:33 paskud
jade autem do Skavsta |
| |
wluczykij
Wpisów: 438 Od: 2007-08-11
| 2008-07-01 20:01 oki dzieki...
ja nie kupowalem tego biletu tylko siostrze podalem dane z mojej karty (mam starego antywirka i moze jakies pieruństwo wlazło do mojego kompa ) i nie miałem pojecia o tym ze mozna sie tam logować i sprawdzac swoje rezerwacje... dzx
poki co wszystko jest si!
co do ceny to troche boli jesli moglem zaplacic 4x mniej ale coz...?? trzeba placic za brak zdecydowania, po wyladowaniu jak zobacze ziomali wszystkie smutki na pewno od razu mina |
| |
canada
Wpisów: 153 Od: 2000-09-28
| 2008-07-05 02:53 Szkoda gadac......Wlasnie siedzie i rozmawiam ze znajomymi, ktorzy mieli odleciec do Katowic o 21.10, lot odwolany do 10.00 rano, wiekszosc ludzi porozwozili po hotelach na koszt linii, ale nie wszyscy sie zalapali, czesc siedzi na lotnisku do rana......nie ma gwarancji ze odleca o 10.00 rano.
Fajny poczatek urlopu, nie ma co...Wizzair fundnal im kotleta na kolacje
|
| |
szary
Wpisów: 13026 Od: 2005-06-02
| 2008-07-05 08:24 ta linia ma zawsze problem ... przewaznie jest opozniony |
| |
pak1
Wpisów: 60 Od: 2008-05-02
| 2008-07-05 22:35 aktualne numery telefonów do biur wizzair ruwniez po polsku http://book.wizzair.com/ab out_us/contact_us/ |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-07-06 00:01 no nie wiem pak... na 0300 nie dodzwonisz sie ze Szwecji, a szwedzki numer kosztuje 10 kr/min.
nie polecaj lepiej takich rzeczy, bo mozna zbankrutowac...
dzwoniac na ten numer ktory ja polecam
(+48 22 351 94 92) placi sie typ 50 öre/min (czy jaki tam ma sie abonament, ja place 20 öre/min)
nr do obslugi klienta (po polsku)
nr stacjonarny w Polsce: +48 22 351 94 92 |
| |
pak1
Wpisów: 60 Od: 2008-05-02
| 2008-07-06 00:13 iza ja jakos dzwoniłem na szwedzki 0900.......... i nie zbankrutowałem ale dzieki za twoje nr tel moze kiedys skozystam |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-07-06 00:34 nie kazdy ma tyle kasy co ty, albo moze woli ja wydac na cos innego niz na tel. do wizzaira |
| |
petitka18
Wpisów: 951 Od: 2007-01-20
| 2008-07-06 10:50 na ten 0300...to i z PL nie mogl moj tata sie dodzwonic,a ten w Se nr niestety nie mozna sie porozumiec ani po szwedzku,ani po polsku,a ten nr tel co podaje Iza,to jak mialam problem z moja rezerwacja to powiedziano mi ze blokuje linie ,bo jest to tylko informacja o lotach,opoznieniach, moje dziecko leci w najblizszy wtorek ,mam nadzieje ze nie bedzie przykrych niespodzianek,po tym locie nie planuje zadnych podrozy przez najblizsze 10 miesiecy,mam nadzieje ze linie sie naprawia przez ten okres i spokojnie bedzie mozn korzystac z ich uslug-pozdrawiam,milych,nie opoznionych lotow z wizzair!!! |
| |
karolina68 Warszawa
Wpisów: 13478 Od: 2004-03-02
| 2008-07-14 19:34 a czy z lotami do Gdanska tez sa takie hece? |
| |
petitka18
Wpisów: 951 Od: 2007-01-20
| 2008-07-15 17:44 jakis 1,5 miesiaca temu bylo przesuniecie o 12 godz,4 tyg temu opozniony o 1 godz ,pozniej 3 tyg temu opozniony o 2,5godz tydzien temu lecial planowo,ale to na trasie Gdansk -Goteborg i Gdansk-Oslo |
| |
Weterynarzyca
Wpisów: 803 Od: 2008-04-18
| 2008-07-15 23:35 11 lipca opóźniony pół godziny. Przeważnie są opóźnienia, zależy tylko ile trwają. Moje najdłuższe to 4h. Mowa o Gdańsk-Skavsta. |
| |
karolina68 Warszawa
Wpisów: 13478 Od: 2004-03-02
| 2008-07-16 01:26 dzieki, nie wyglada to zbyt pewnie. Jak pisalam w innym watku lece na slub..glupio byloby doleciec po slubie. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-07-17 12:22 Cwaniczki odmawiają już bukowania pod numerem
+48 22 351 94 92
Naciągacze
Mam do wykorzystania sumę pieniędzy za bilet niewykorzystany dwukrotnie z winy Wizzair:
raz odwołali lot, a gdy zamówiłem inny lot przez telefon, żeby wykorzystać tę sumę, to im się "nie udało" jej wykorzystać tylko ściągnęli całość z karty
Pomyślałem że wykorzystam ją następnym razem.
Ale teraz ODMÓWILI pomocy pod tym numerem 022.
Muszę więc dzwonić na 0900 i płacić im kilkadziesiąt koron żeby łaskawie naprawili swoje własne błędy |
| |
monlew Borås
Wpisów: 1 Od: 2008-05-29
| 2008-07-18 16:37 Ja tez przez przypadek zobaczylam ze mam zmieniona date i napisalam do nich maila i dopiero wtedy dostalam informacje ze zmienili mi lot. Powinno to byc w troche innej kolejnosci. |
| |
ewa Sztokholm
Wpisów: 809 Od: 2000-09-11
| 2008-07-20 15:41 a moze mail z informacja, ze zglosilo sie sprawe do Konsument Europa jakos na nich podziala? i dodac, ze w zwiazku z niemozliwoscia przebukowania biletu zada sie zwrotu calej kwoty?
jesli maja problemy finansowe, to raczej beda woleli uniknac jakichs dodatkowych problemow z organizacjami konsumentow...
czasami takie stawianie na swoim i mala grozba potrafia czynic cuda z nierzetelnymi dostarczycielami uslug... |
| |
mark smith
Wpisów: 1 Od: 2008-07-25
| 2008-07-25 15:24 wy tu narzekacie na Wizzar a my w Szkocji na Centralwings (jest ostro po nim jechane).
Widze, ze kazdy ma swojego potwora
Pozdrowienia! |
| |