Odwiedzin 16523551
Dziś 7419
Piątek 18 kwietnia 2014

 
 

Forum: Kulinaria - wystroj stolu

 
 

Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy
Autorwystroj stolu
flatron
470 km do Zamku Sth


Wpisów: 2684
Od: 2005-06-18
2008-01-17 19:26
Mam serwetki z takiego samego materialu i koloru jak obrus.
Chce tez podac zwykle papierowe serwetki w innym kolorze aby ozywily wyglad stolu..
Czy mozna zawinac sztucce w te materialowe i polozyc po prawej stronie a papierowe wlozyc do kieliszkow?
Mysle o nie dzieleniu sztuccow na lewa i prawa strone tylko polozyc je razem?
Jak inaczej moznaby uzywac materialowe serwetki, gdzie najladniej by bylo aby je polozyc ...sa takie same jak obrus i wyglada to nieciekawie jak poloze na nim.
  Profil uzytkownika: flatron     
petitka18


Wpisów: 951
Od: 2007-01-20
2008-01-17 19:48
Jesli to jest kolacja lub popoludniowe spotkanie to polecam zrobienie jakby wachlarzy ,serwetka w harmonijke i wlozenie do kieliszka,a papierowe i zawijanie to troche traci stolowka,nakryj tradycyjnie ,sztucce jak powinny byc,a zeby ozywic stol,jezeli jest to spotkanie nie za bardzo sztywne,posypac delikatnie tu i owdzie konfetti kolorowym np.,mozesz tez,moim zdaniem wyglada fajnie jezeli nakryjesz niby tradycyjnie,ale sztucce polozysz pod katem,jakby na skos,tak przy kazdym nakryciu,i krzesla przy stole tez postaw lekko ukosnie,robi wrazenie ,takie ustawienie na jodelke*ja tak to nazywam*a jesli chcesz koniecznie uzyc tych papierowych serwetek to pod sztucce je podloz luz w jakis serwetnik je wetknij, w razie potrzeby sobie ktos siegnie
  Profil uzytkownika: petitka18     
maggie
Stockholm


Wpisów: 12066
Od: 2001-01-02
2008-01-17 20:40
A czy nie lepiej jesli do tych materiałowych serwetek kupisz jakieś fajne servettringar (nie wiem jak to po polsku)? Następnie zwijasz je ładnie i kłądziesz na talerzach. Takie servettringar można zrobic samemu, ze starych naszyjników, girland itp czy poprostu jakiejś fajnej wstążki, która pasuje albo kontrastuje z nakkryciem.
Takei zawianie sztucców to mnie się tak średnio podoba. Najpier trzeba się napracowac przy zawijaniu a potem te serwetki wyglądaja jak używane.
  Profil uzytkownika: maggie     
flatron
470 km do Zamku Sth


Wpisów: 2684
Od: 2005-06-18
2008-01-17 21:42
No tak macie racje, bo wlasciwie nie wiedzialam co mam zrobic z tymi z materialu. Musze przyznac ze zawsze mialam papierowe.
Dzieki za podpowiedz, rzeczywiscie te papierowe poloze na boku jakby ktos chcial.
  Profil uzytkownika: flatron     
flatron
470 km do Zamku Sth


Wpisów: 2684
Od: 2005-06-18
2008-01-17 21:43
Mysle o szminkach i co pozostanie z tych z materialu? Da sie doprac?
  Profil uzytkownika: flatron     
maggie
Stockholm


Wpisów: 12066
Od: 2001-01-02
2008-01-17 22:02
Da się, spoko.
Materiałowe są o niebo fajniejsze, ale oczywiście zależy od imprezy.
Jak chcesz na tak trochę bardziej uroczyście to super.

A, jak nie chcesz tych serwetek zawijac i zakładac cos na nie, to je poprostu łądnie złłoż i położ na talerzach.
A na serwetki coś do ożywienia nakrycia, może jakis kwiatek, moze takie adresy, tzn bordplacering.
Albo dla zabawy wydrukuj jakieś śmieszne zagadki na kolorowym papierze i niech ludzie zgaduja.
  Profil uzytkownika: maggie     
flatron
470 km do Zamku Sth


Wpisów: 2684
Od: 2005-06-18
2008-01-18 00:02
Dostalam wlasnie od kolegi pomysl wykwintnego przyjecia, te obraczki na serwetki sa sliczne
http://www.hefra.pl/savoir vivre_kategoria_informacje_lista.php?cat= 56
  Profil uzytkownika: flatron     
Domina


Wpisów: 26
Od: 2001-05-15
2008-01-18 00:55
Jaka super strona!!! Swietnie zrobiona, moze byc inspiracja. I jakie ladne sztucce...mmm
  Profil uzytkownika: Domina     
maggie
Stockholm


Wpisów: 12066
Od: 2001-01-02
2008-01-18 11:11
Ja bardzo lubię stronę tej dziewczyny. Ona zaczęła tam pisac bo nie miała pracy. I dzieki tej stronie dostała pracę właśnie.

Sprawdźcie, tam jest kupa pomysłow i zdjęc.

http://husmusen.blogg.se/d ukningstips.html

  Profil uzytkownika: maggie     
kinkykika


Wpisów: 375
Od: 2006-05-08
2008-01-18 11:50
Faktycznie ciekawa strona Maggie,ciekawe inspiracje.
Uwielbiam taki klimat i pomysly z gadzetów ktore znajduja sie w domu.

Polecam strone z ktorej przygotowywalam sie do egzaminu barmanskiego:

http://www.napkinfoldinggu ide.com/
  Profil uzytkownika: kinkykika     
maggie
Stockholm


Wpisów: 12066
Od: 2001-01-02
2008-01-19 14:09
O, ja zawsze podziwiam jak oni to robią jak widze u kogoś takie powywijane serwetki a na tych zdjęciach nie wyglada na takie trudne.
To ty jesteś profsem w mieszaniu drinków? Ja się nie nadaje, nawet najprostszego sobie nie wymieszam, bo albo za mało czegoś albo za dużo.
  Profil uzytkownika: maggie     
maggie
Stockholm


Wpisów: 12066
Od: 2001-01-02
2008-01-19 14:11
A strona tej dziewczyny Fridy jest naprawdę inspirująca. Szkoda, że przestała tam pisac.
  Profil uzytkownika: maggie     
flatron
470 km do Zamku Sth


Wpisów: 2684
Od: 2005-06-18
2008-01-19 16:06
Serwetki juz pozawijane w te cuda cudenki
  Profil uzytkownika: flatron     
kinkykika


Wpisów: 375
Od: 2006-05-08
2008-01-19 17:04
Super czyli efekt pewnie zabojczy kolacja pelna geba
  Profil uzytkownika: kinkykika     
petitka18


Wpisów: 951
Od: 2007-01-20
2008-01-19 18:09
kupe lat temu,do mojej miesciny ,do restauracji ,w ktorej pracowalam,czesto zajezdzali tzw.ludzie telewizji,wtedy mozna bylo sie popisac nakryciem do stolu i wystrojem,czasami tesknie za tym szaszorem przed imprezami,ale dosc tych wspominek-mam nadzieje,ze Twoj stol wyglada wystrzalowo i potrawy podane beda rowniez przepyszne,a goscie wniebowzieci!!!
  Profil uzytkownika: petitka18     
kinkykika


Wpisów: 375
Od: 2006-05-08
2008-01-19 18:46
Taaaaak ja mam identyczne odczucia.Jak mieszkalam kiedys w Polsce to sie robilo szal.Bylam szefowa sali takze wiekszosc z dekoracji byla na mojej glowie.Oj co to byly za szalenstwa.Kwiaty,napkiny,swieze owoce jako dekoracja...roznego rodzaju gadzety.Bankiety,imprezy firmowe..pelen lansik
  Profil uzytkownika: kinkykika     
petitka18


Wpisów: 951
Od: 2007-01-20
2008-01-19 21:58
to byly czasy,ale jak tu przyjechalam,zobaczylam te bary,rzadnego wystroju,normalna stolowka szkolna,takie mialam odczucia,fakt tu ,w mojej miescinie,to nie maja sie czym popisac,ale podejrzewam wieksze miasta i tam restauracje, to juz wysoki poziom,ale przyzwyczailam sie do tych obskurnych knajp,najwazniejsze ,ze zyje mi sie tu dobrze,nie chce wracac do Pl,nawet jakby tam byly najwspanialej na swiecie modne knajpy,tu jest normalniej ,niz w snobistycznej PL-POZDRAWIAM
  Profil uzytkownika: petitka18     
doniczka


Wpisów: 8
Od: 2008-01-24
2008-01-24 20:51
jaki kolor obrusów jest teraz modny??
  Profil uzytkownika: doniczka     
kinkykika


Wpisów: 375
Od: 2006-05-08
2008-01-24 21:59
Taaa Petitka-zgadzam sie z Toba.

Kolor obrusow-moim zdaniem ponad czasowy jednak jest biały-dodatkowo jako dekoracja mozna przybrac i uzyskuje sie calkowiecie inny wyglad.
Wazna tez jest okazja-do tego najlepiej dobrac kolor.
  Profil uzytkownika: kinkykika     
Forum -> Kulinaria -> wystroj stolu
Ten wątek jest stary. Komentowanie wyłączone.
Pokaż wpisy











zamieszkanie/praca/opiekonka (Segeltorp)
Firma Sprzatajaca zatrudni 4 osoby (Göteborg)
Transport Jutro Sztokholm - Transport Sztok-Wawa (Sztokholm)
zatrudnie do sprzatania (Klagstorp)
Asystent ekonomiczny (biuro) Bålsta 75% od zaraz. (Bålsta)
LAKIERNIKA-- MACHANIKA SAMOCHODOWEGO (MALMÖ)
DAM PRACE (STOCKHOLM)
Mechanik (LUND-Malmö) (und)
Więcej





..a gdyby było na tyle ciepło by można zrobić świta w ogrodzie…
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
Tradycje wielkanocne w Szwecji
Polka w Szwecji
inspiracje na świąteczne śniadanie..
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
pastelowe święta..
Blog o Modzie Skandichic - Styl skandynawski
Wielkanoc kolorowa
Polka w Szwecji
Trasa Monteliusvägen
Polka w Szwecji
Jak wkurzyć Szweda
zuzziezazzles
Nic prócz śmierci - monodram na temat życia Katarzyny Jagiellonki na Zamku Królewskim w Sztokholmie (2014.04.05 - 2014.08.10)
Sharon Lockhart: Milena, Milena w Bonniers konsthall (2014.04.16 - 2014.06.29)
Wystawa i seminarium "The Future is Handmade" w Kalmarze (2014.02.12 - 2014.04.20)
Wznowienie „Naszej klasy” Tadeusza Słobodzianka w Teatrze Galeasen (2014.05.03 - 2014.05.30)
Lokomotywa Tuwima w szwedzkich bibliotekach i na wystawie w Szwedzkim Instytucie Książek dla Dzieci (2014.03.12 - 2014.04.24)


Odwiedza nas 128 gości
oraz 8 użytkowników.


2014-05-06 Wykład Tadeusza Płużańskiego o rotmistrzu Pileckim http://t.co/yN1UcP9BCK
2014-05-05 Finał Wielkiego Turnieju Wiedzy o historii Polski http://t.co/yblTTIpFrW
O Janie Karskim i Raulu Wallenbergu w szwedzkim parlamencie http://t.co/Ca8NqyPDTz
2014-05-03 Polska Impreza V.I.P. http://t.co/Rk3AJ8xkTI
2014-04-16 Milena, Milena - otwarcie wystawy Sharon Lockhart zainspirowanej losami polskiej nastolatki http://t.co/cnZDI65qxN
Wiecej
Też jestem KATOLICZKĄ..
Judopolska
Traktat o zakazie podwojnego opodatkowania z PL
Nieprzyslugujacy urlop
Mormorskok
PERFIDNA INWIGILACJA ! ! !
Chcesz pracować w Szwecji? Więcej zarobisz nie znając języka
Polacy na emigracji - dlaczego nie wracają?
Szwedzki serwis internetowy pozwala sprawdzić kryminalną przeszłość znajomych. Sprawi, że w Szwecji dojdzie do linczów?
„Odnalezione w tłumaczeniu” to nowy, interdyscyplinarny projekt miasta Gdańsk, o którym szeroko pisze w specjalnym dodatku Tygodnik Powszechmy. Każda edycja ma za temat przewodni jakiś obszar językow
Polak pozwał szwedzkie zoo za dyskryminację. Nazwali go małpą (WP.PL, 2013-01-15 14:40)
Zenon Laskowik i jego Kabareciarnia
Sztokholmska Noc Disco Polo
Resortowe dzieci a tzw. „mainstreamowe media” - spotkanie z dr Jerzym Targalskim
Wykład Tadeusza Płużańskiego o rotmistrzu Pileckim
Więcej













© Copyright 2000-2014 PoloniaInfoNa górę strony