Autor | Ekologiczny automobil dla Szweda |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2008-01-10 15:10 Pomoc w spełnianiu ekologicznych norm przynoszą Indie:
http://wiadomosci.gazeta.p l/Wiadomosci/1,80269,4824900.html
Autko idealne wręcz, spełnia wszystkie kryteria na których zależy Szwedzkiemu społeczeństwu.
|
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2008-01-10 15:11 W Sztokholmie byłaby furora! Ilość miejsc parkingowych wzrosłaby co najmniej dwukrotnie. Poza tym można by autostradę podzielić na kolejne pasy ruchu |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-01-10 15:25 16 tys kr |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-01-10 15:28 A myślisz, że to cudo ma katalizator? No i Szwed umarłby prędej ze strachu w aucie tak niebezpiecznym
Akurat wczoraj czytałem że miljöbil Subaru Justy powinien w Szwecji zostać zabroniony bo jest "niebezpieczny dla życia". Dlaczego? Bo nie ma ESP
Ja bym wpowadził zakaz publicznego wypowiadania się dla tych, którzy uważają ESP za niezbędne w aucie |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2008-01-10 15:34 Hmmm....powiem Tobie Mabr tak. Szwedzi jeżdżąc swoim trybem i po takich drogach nie potrzebują kontroli trakcji ani na jotę
Co innego durni rodacy, kamikadze na 3-4 kółkach (na zakręcie) powinni mieć kontrolę trakcji obowiązkową |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-01-10 15:51 ESP może się przydać właśnie przez te drogi...
Kiedyś wszedłem w zakręt poślizgiem (celowo) ale podbiło mi tył na koleinie, takiej małej, nie było jej widać... Musiałem się spocić, żeby nie wpaść na barierkę...
Jeśli to ma być powód do wprowadzenia obowiązkowego ESP, to nie lepiej zabronić rycia asfaltu kolcami? |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2008-01-10 16:14 mabr, czy to bylo wtedy jak wiozles mnie i Nikusia? |
| |
true
Wpisów: 6017 Od: 2006-09-05
| 2008-01-10 16:15 No ładnie Teraz się zacznie. |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-01-10 16:54 No, wtedy. A co? |
| |
mabr racetown
Wpisów: 7792 Od: 2000-09-08
| 2008-01-10 17:41 W radiu P1 pytali się jakiejś szychy z volvo dlaczego ich auta miałyby być warte wielokrotnie więcej pieniędzy niż Tata Nano. Ciężko mu było odpowiedzieć |
| |