Autor | problem z abonamentem |
matias83
Wpisów: 1 Od: 2007-08-15
| 2007-08-15 21:08 Hej kupilem telefon nokia n95 w tele2comvig i przyslali mi karte 3G, przenioslem sobie nr z kontant na abonament.Aleproblem jest taki ze po wlozeniu tej karty ( to karta nowa z moim numerem z kontant 3G tele2comvig) pisze caly czas INAKTIV.
Co zrobic?, ktos moze wie?. |
| |
iza Sztokholm
Wpisów: 23425 Od: 2000-09-11
| 2007-08-15 21:17 a pytales sie ile to bedzie trwalo?
czasem moze trzeba czekac pare dni... |
| |
piotrek7878 Stockholm
Wpisów: 3093 Od: 2007-05-23
| 2007-08-15 23:56 matias Ja mmialem insentyczna sytuacje jak Ty, to moze potrwac do kilu dni, ale ja zadzwonilem do nich i powiedzialem,ze musze miec telefon na juz bo ja go potrzebuje w pracy wlaczyli mi po 40 minutach. Nizej podajeci numer telefonu do Tele2 kundtjänst po polsku 0774-45 45 47 zadzwon.
p.s. musisz wlaczac i wylaczac telefon nie trzymaj go na wlaczonym caly czas to tak jak z odswiezaniem stony www |
| |